![Getaround logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/7/359/602/217_bca7915f-6caf-41a5-b118-d16abe37360c.png)
![Eduplaytion AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/7/vertical-0/05/8/359/972/028_ee900782-643b-4144-8bdc-e6af399ea988.png)
Customer Success Manager
Eduplaytion AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli med på å gjøre skolen til et bedre sted med Numetry!
Eduplaytion utvikler spillbaserte læringsløsninger, og opplever for tiden stor vekst. Matematikkspillet Numetry er det første læringsspillet i porteføljen til Eduplaytion, med over 130.000 brukere i Norge.
Vi i Eduplaytion søker en engasjert og dyktig Customer Success Manager (CSM) for å styrke vårt team og bidra til å gjøre Numetry Skole til et uunnværlig verktøy for elever og lærere i Norge.
Matematikkspillet Numetry er et innovativt mattespill for elever i grunnskolen (4. til 7. trinn) som engasjerer og motiverer elever til å lære matematikk på en morsom og effektiv måte. Spillet er basert på solid pedagogikk, støtter læringsplanen og har vist seg å gi positive læringsresultater. Numetry brukes av over 1300 skoler og 200 kommuner i Norge, og vi har et stort potensial for videre vekst.
Som CSM hos Eduplaytion vil du ha en sentral rolle i å sikre at våre største kunder får mest mulig utbytte av Numetry. Du vil ha kundeansvar for våre største skoler, og dine primære oppgaver vil være:
- Onboarding av nye skoler: Du vil være ansvarlig for å introdusere Numetry til nye skoler, og sørge for at lærere og elever får den opplæringen de trenger for å komme i gang
- Workshops og videre kursing: Du vil holde workshops og webinarer for lærere om hvordan de kan bruke Numetry på best mulig måte.
- Brukeradopsjon: Du vil jobbe aktivt med å øke brukeradopsjonen av Numetry hos skolene du har ansvaret for.
- Ansvarlig for eget budsjett: Du vil være ansvarlig for at skolene i din portefølje når omsetningsmål , blant annet ved å sørge for optimal bruk og øke antall brukere.
Vi ser etter en person som:
- Er engasjert i utdanning og har et brennende ønske om å gjøre skolen til et bedre sted.
- Har god kommunikasjonsevne og er flink til å bygge relasjoner.
- Trives med å stå foran større forsamlinger.
- Er pedagogisk anlagt og har god forståelse for hvordan elever lærer.
- Har minimum 2 års erfaring fra B2B salg/account management/customer success, gjerne innen EdTech, spillbasert læring eller andre digitale løsninger.
- Er en selvstendig og resultatorientert person med god evne til å planlegge og organisere sitt arbeid.
- Har god digital kompetanse og er komfortabel med å bruke ulike verktøy og plattformer.
- Bakgrunn som pedagog er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyr en spennende og meningsfull stilling i et raskt voksende selskap med et hyggelig arbeidsmiljø. Du vil ha muligheten til å være med på å gjøre en reell forskjell for elever i Norge.
- Du vil få et stort ansvar og frihet til å utforme din egen stilling.
- Store utviklingsmuligheter, både faglig og profesjonelt.
- Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår.
- Hybrid arbeidsmodell: Hovedkontoret vårt er på Spaces Tullinløkka. Det forventes at du sitter på kontoret 2-3 dager i uken.
Er du klar til å bli med på laget og gjøre en forskjell? Vi vil vurdere søkere fortløpende og har et ønske om å gjennomføre innledende intervjuer gjennom sommeren. Vær derfor rask til å legge inn din søknad dersom du er interessert.
Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt for en uforpliktende samtale med vår rekrutteringspartner i Christiania Karriere AS, Bent Erik Johansen, bej@christianiakarriere.no, telefon 905 07 465
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
I dag er etterspørselen økende etter kvalitetsutdanning med en moderne og interaktiv tilnærming. Dette førte til at Eduplaytion ble opprettet - et norskbasert EdTech-selskap bestående av erfarne lærere og dyktige spillutviklere med et mål om å skape førsteklasses, spillbaserte læringsløsninger for det internasjonale markedet. Først ut: Numetry, mattespillet som retter seg mot elever i alderen 8–12 år. Matematikkspillet Numetry får frem både læringslyst og mestrings følelse. Med ren og skjær spilleglede!
Se hva lærere og elever sier oss om på https://www.numetrygame.com/
Nøkkelord
customer success manager, key account manager, EdTech, Spillbasert læring, gamification
(1/5)
- FINN-kode 359972028
- Sist endret
Lignende annonser
![Getaround logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/7/359/602/217_bca7915f-6caf-41a5-b118-d16abe37360c.png)
![Assessio Group logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/11/8/356/806/688_cec22c28-b352-43de-88a2-66f557009244.png)
![Adecco Norge logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/05/2/359/987/862_494e92e0-f16e-420b-a2d4-db573fca10fc.png)
![Assessio Group logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/13/0/357/091/080_3af42aee-95a3-44ec-be0b-7161536c663e.png)
![Norsk Byggtjeneste AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/05/7/359/968/097_a7f8cffc-90f7-43af-abee-7b13c8010a27.jpg)
![Glasspaper People AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/26/2/358/551/792_2558092d-45a5-4286-bfa5-9d4d2d07f24c.png)
![Tripletex logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/19/6/357/933/006_e2bfcbb3-33d0-402e-9168-26c6b0363d96.png)
![Noroff Fagskole AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/03/3/359/697/233_2348b645-e11e-4ece-bbbe-61a055222e79.png)
![Bright People Rekruttering & Bemanning AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-1/21/4/180/532/089/4_3a235c29-320c-4ba2-b476-6d42ed73c428.jpg)
![Pedagogisk Vikarsentral AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/6/359/569/146_1718d329-a406-4548-b444-46e052d6706d.png)