Kunderådgiver
SpareBank 1 Østlandet
- Frist 18.08.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å skape gode kundeopplevelser?
På daglig basis vil du være med på å skape gode kundeopplevelser i digitale og fysiske kanaler. Førsteklasses kundeservice og rådgivning i kombinasjon med god lokalkunnskap er SpareBank 1 Østlandet sin styrke. Vi ønsker at kunden skal komme til oss når de trenger råd og hjelp. Vi skal være til stede for kundene når de trenger oss, og gjøre oss fortjent til at kunden velger oss, hver dag.
Som kunderådgiver arbeider du i bankens kundemottak og har daglig og tett kontakt med kundene. Du må like å jobbe med mennesker, være kvalitetsbevisst og nøyaktig og synes det er spennende med salg og rådgivning av relevante produkter og løsninger. Vi ser etter deg som ønsker å bli utfordret og samtidig også utvikle deg i kunderådgiverrollen.
Evner du også å spre glede og begeistring blant kollegaer og kunder? Da gleder vi oss veldig til å høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
- Kundeservice, veiledning, rådgivning og salg
- Se muligheter og raskt kunne foreslå relevante løsninger og produkter for kunde
- Ta ut breddepotensialet i aktivitetene vi utfører daglig
- Henvisning til annen relevant kompetanse
- Veilede våre kunder til bruk av våre innovative digitale løsninger og selvbetjeningsverktøy
- Holde deg faglig oppdatert, trene og utvikle egen rolle
Kvalifikasjoner
- Bachelornivå innen økonomiske fag. Relevant erfaring kan kompensere for dette
- Veilednings-, henvisnings- og servicekompetanse
- Relevant salgserfaring og dokumenterte salgsresultater vektlegges
- Beherske teknologiske løsninger og selvbetjeningsverktøy
- På sikt tilegne seg obligatoriske kurs og tester som kvalifiserer til rollen som finansrådgiver
Personlige egenskaper
- Motiveres av gode kundeopplevelser og salg
- Initiativrik, utadvendt og løsningsorientert
- Endringsvillig og tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger
- Lagspiller med gode kommunikasjonsferdigheter
- Høy etisk standard, nøyaktig og kvalitetsbevisst
Vi tilbyr
- En offensiv arbeidsplass med godt arbeidsmiljø og sterkt fagmiljø
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- God opplæring
- Konkurransedyktig lønn og ansattordninger
Nødvendig i stillingen
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og annen dokumentasjon. Bakgrunnssjekken gjennomføres av Semac, etter samtykke fra søkeren
For stillinger som krever autorisasjon og godkjenning av egnethet, forutsettes politiattest fremlagt
Om arbeidsgiveren
SpareBank 1 Østlandet er en lokal støttespiller med hjerte på Østlandet. Vi er Norges fjerde største sparebank med 1225 kompetente og stolte medarbeidere. Finanskonsernet har nær 180 års historie på Østlandet og har bidratt til verdiskaping i markedsområdet gjennom flere generasjoner. Konsernadministrasjonen ligger i Hamar og selskapet er notert på Oslo Børs. Gjennom finansiering og rådgivning til privatpersoner og bedrifter som ønsker å realisere sine gode prosjekter, bidrar banken til bærekraftig vekst og utvikling i bygd og by. I tillegg til bank, plassering og forsikring, tilbyr konsernets datterselskaper eiendomsmegling, regnskap, leasing- og annen finansiering. Banken er medeier i SpareBank 1 Gruppen og har et nært samarbeid med de andre alliansebankene i SpareBank 1.
Du kan lese mer om banken her: https://www.sparebank1.no/nb/ostlandet/om-oss.html
- Sektor: Privat
- Sted: Storgata 26, 2414 Elverum
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kunderådgivning, Salg og rådgivning, Digitale og fysiske kanaler, Bank og finans, Kundemottak
- FINN-kode 360655114
- Sist endret