Daglig leder
GHL Hage & Landskap AS
- Frist Søndag 18.08.2024
- Ansettelsesform Fast
Ledelse, vekst og innflytelse – Din nye hverdag hos GHL!
GHL Hage & Landskaps visjon er å skape levende utemiljøer. Dette gjør vi ved å opparbeide gode møteplasser, arbeidsplasser, boligområder og bymiljøer som gir muligheter for rekreasjon i hverdagen. Vi har et bredt tjenestespekter og våre kunder er det offentlige, proffkunder og privathusholdninger, primært i Telemark og Vestfold.
Da selskapets daglige leder og eier ønsker å tre inn i en annen rolle i virksomheten, søker vi nå en erfaren og kunnskapsrik kandidat til å overta rollen som Daglig leder. Stillingen innebærer et overordnet ansvar for økonomi, prosjektregnskap, HR/HMS og administrasjon og vi ønsker en samlende leder som ønsker å gi et sterkt bidrag til selskapets videre vekst og suksess. Som støtte vil du ha dyktige medarbeidere, en erfaren ledergruppe og et aktivt og interessert styre. GHL er aktivt medlem av Maskinentreprenørenes Forbund (MEF) og jobber løpende for å skape ryddige bransjeforhold.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Daglig ledelse og administrasjon
- Overordnet ansvar for økonomi og prosjektregnskap
- Løpende planleggingsarbeid i samarbeid med ledergruppen
- Personalansvar, HR, HMS og oppfølging av sykefravær
- Leverandørforhandlinger og innkjøp
- Rapportering til styret
- Høyere utdannelse innen økonomi og/eller relevante tekniske fag
- God forståelse for prosjektøkonomi
- Gjerne erfaring fra bygg- og anleggsbransjen, men ikke et krav
- Erfaren bruker av IT-verktøy
- Dyktig på ledelse og det å skape samhold og fokus
- Du er strukturert, nøyaktig og opptatt av å fullføre oppgaver
- Du innehar gode kommunikasjonsevner og trives i lederrollen
- Du evner både å arbeide selvstendig og i team med andre
- Du er positiv, løsningsorientert og proaktiv
Vi er et entreprenørfirma med solid erfaring og en sterk posisjon i markedet. Som vår nye daglige leder vil du få:
- En nøkkelrolle i et ledende firma: Bli en del av et veletablert selskap som er kjent for høy kvalitet og profesjonalitet i alle ledd
- Utviklingsmuligheter: Vi legger stor vekt på personlig og faglig utvikling, og du vil få muligheten til å vokse sammen med oss
- Gode arbeidsforhold: Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, fleksibilitet og et godt arbeidsmiljø hvor trivsel og samarbeid står i fokus
- Påvirkningskraft: Med direkte rapportering til styret vil du ha muligheten til å påvirke firmaets strategiske retning og fremtidige suksess
- Engasjerte kolleger: Du vil jobbe sammen med dyktige og engasjerte kolleger som brenner for sitt arbeid og som støtter hverandre for å nå felles mål
Interessert i å vite mer?
Ta kontakt med Batne v. Stig A. Gåre Andresen for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
Vi gleder oss til å motta din søknad!
Vi er Batne, et rekrutterings- og bemanningsbyrå som siden 2008 har rekruttert ledere, fagspesialister og medarbeidere til næringslivet i Vestfold og Telemark. Kundene får hjelp med å finne de rette folka og kandidatene med å finne den rette jobben, enten det gjelder et vikariat, et midlertidig engasjement eller en kollega for livet. Vi tror på at alle ønsker å investere tiden sin sammen med folk som gjør dem bedre, og vi skaper arbeidsforhold man ser tilbake på med glede. Dette kaller vi å være nøkkelen til riktige ansettelser.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Rødmyrjordet 24, 3735 Skien
- Bransje: Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester, Eiendom
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Innkjøp/forhandling, Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering
Nøkkelord
Ledelse, HR, Ingeniørfag, Prosjektledelse, Økonomistyring
(1/8)
- FINN-kode 360785826
- Sist endret