Avdelingsleiar - 100% - Bufellesskap
Alver kommune
- Frist 19.08.2024
- Ansettelsesform Fast
Har du ei leiarspire i magen?
Avdelingsleiar - 100% - To bufellesskap
Om stillinga
Vi har ledig ei spanande stilling som avdelingsleiar for to bufellesskap i Knarvik som ligg under Habiliteringstenester i kommunen. Tenestebrukarane har ulik grad av tenestebehov men ein fellesnemnar er langsiktig målarbeid som krev god struktur og føreseielege rammer. Som leiar har du heilskapleg ansvar for fag, personal og økonomi, samt ansvar for drift og utvikling av avdelinga. Du vil arbeida tett med fagansvarleg og driftskoordinatorar i eiga avdeling i den daglege drifta.
Tida framover: Alver i endring og omstilling
Alver kommune står i ein omstillingsprosess der me saman skal byggje Alver-laget for framtida. Habiliteringstenesta er i ei spanande utvikling, der vi skal gjennomføre organisatoriske og strukturelle grep for å sikre ei ressurseffektiv drift som på same tid yt gode og framtidsretta tenester. Det skal i organisasjonsprosjektet mellom anna vurderast avdelings- og leiarstruktur i Tenesteområdet.
Du vil som leiar, saman med dei andre avdelingsleiarane i Habiliteringstenesta og tenesteleiar, være med på å utvikle tenesta og bidra til felles kulturbygging. Som ein del av leiarteamet i Habiliteringstenesta er du med på å drive internt organisasjonsarbeid, for å sikre likeverdige, gode og berekraftige tenester i framtida.
Arbeidsoppgåver
- Ansvar for at den daglege drifta er planlagt, koordinert og gitt etter gjeldande lovverk og interne rutinar
- Økonomistyring i henhold til budsjett, månadleg økonomirapportering med utarbeiding av prognose.
- Personalansvar
- Samarbeid med andre avdelingar og samarbeidspartar
- Sikre at tenesta er fagleg og etisk forsvarleg
- HMS ansvar
- Ansvar for å leie avdelinga gjennom endring og omstilling.
- Sikre brukarmedverknad og samhandling med pårørande.
- Ansvar for å sikre eit godt partssamarbeid mellom leiar, verneteneste og tillitsvalde.
Kvalifikasjonskrav
- Relevant utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innanfor helse- og/eller sosialfaglig retning
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne
- God IKT- kunnskap
Kunnskap og erfaring med HOL kap. 9
Det er eit føremon om du har:
- Leiarerfaring og/eller vidareutdanning innan leiing og rettleiing
- Erfaring frå arbeid med personar med nedsett funksjonsevne
- Erfaring med å utarbeide turnus
- Erfaring frå arbeid i turnus
Vi tilbyr
- Faglege og personlege utfordringar i eit fagleg godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Høve til å være med å påverke og utforme Habiliteringstenesta
- Støtte og fellesskap i leiarteamet
- God pensjonsordning, yrkesskade - og gruppelivsforsikring
- Spennande og variert arbeidskvardag i ei viktig teneste i kommunen
Personlege eigenskapar
Vi søker deg som er brukar- og serviceorientert, med god kommunikasjonsevne både munnleg og skriftleg. Du er tydeleg, fleksibel og engasjert. Evna di til å skape gode relasjonar, motivere og sjå moglegheiter er viktig. Du har eit sterkt ønske om å utvikle avdelinga og tenesteområdet.
Om arbeidsgiveren
Inn under habiliteringstenestene finn ein også støttekontaktteneste og koordinatorar for Individuell Plan.
- Sektor: Offentlig
- Lederkategori: Leder
- Sted: Kvassnesvegen 16, 5914 Isdalstø
- Hjemmekontor: Kun hjemmekontor
- Bransje: Barn, skole og undervisning, Helse og omsorg, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Ledelse
- FINN-kode 360788661
- Sist endret