Sekretær
Sykehuset Innlandet HF
- Frist 09.08.2024
- Ansettelsesform Fast
Sekretær
Avdeling for Servicetorg er en av 7 avdelinger i Divisjon Eiendom og Intern service. Avdelingen har ca 60 årsverk fordelt på flere geografiske steder i Sykehuset Innlandet; de somatiske sykehusene Elverum, Hamar, Gjøvik, Lillehammer og Tynset, de to psykiatriske sykehusene Sanderud og Reinsvoll, Skanningsentralen i Moelv samt ved administrasjons og servicesenteret i Brumunddal.
Vi søker nå etter en sekretær til administrasjons og servicesenteret i Brumunddal. Brumunddal huser mye av den administrative driften til Sykehuset Innlandet og som sekretær i servicetorget vil hovedoppgavene være å bemanne resepsjonen, samt andre oppgaver knyttet til intern kundeservice.
Kopi av relevant utdanning og kopi av tjenesteattester ønskes vedlagt søknaden og minst 2 stk referanser - inkludert referanse fra siste arbeidsgiver
Arbeidsoppgaver
- Besvare henvendelser i resespsjon og på telefon
- Postsortering
- Produksjon og utstedelse av adgangskort
- Utlevering av nøkler til ansatte
- Postsortering
- Bestilling av varer og tjenester
- Bistå med produksjon av informasjonsmateriell ved behov
- Endring i arbeidsoppgaver må påberegnes
Kvalifikasjoner
- 3-årig videregående skole eller fagbrev for kontorfag
- Ønskelig med kjennskap til TRIO web, Plania og Microsoft 365, spesielt bruk av Teams
- God digital kompetanse
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
- Må kunne kommunisere på engelsk
- Kjennskap til organisasjonstrukturen i Sykehuset Innlandet er ønskelig
- Erfaring og utdanning innen kundeservice er ønskelig
- Erfaring med produksjon av informasjonsmateriell er ønskelig
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Faglig interesse og engasjement
- Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Omgjengelig med positiv innstilling
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Meget gode pensjonsordninger i Kommunal Landspensjonskasse (KLP)
- Godt arbeidsmiljø og mange hyggelige kollegaer
- God opplæring og oppfølging underveis
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Om arbeidsgiveren
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Divisjon Eiendom og intern service forvalter helseforetakets eiendomsmasse og leverer ulike service- og støttetjenester til klinikken. Divisjonen ledes av en divisjonsdirektør og består av syv fagavdelinger. Hver fagavdeling ledes av en avdelingssjef med seksjoner lokalisert til de geografiske sykehusene. Divisjonen har omlag 525 årsverk.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon / Sekretær, Kontor og administrasjon / Sentralbord, Kontor og administrasjon / Resepsjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Sekretær, Sentralbord, resepsjon
- FINN-kode 360796887
- Sist endret