Time Administrator
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Bli en del av Coca-Colas lønnsteam!
På vegne av Coca-Cola ser vi etter en dyktig kollega til People Services; Time Administrator i Lønnsavdelingen. Rollen er en del av det norske HR-teamet i Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Som Time Administrator vil du være første kontaktpunkt for medarbeiderne i selskapet når de har spørsmål vedr. tidsregistrering, samt spørsmål relatert til kompensasjon eller lønn. Du jobber tett med andre supportfunksjoner og HR Business Partnere for å sikre at henvendelser får et raskt og korrekt svar. People Services er også ansvarlig for at relevant HR policy og selskapets prosedyrer er i henhold til norsk lovverk. Du vil bistå medarbeidere og ledere i alt relatert til tid-administrasjon, og rapportere til Manager People Services.
Hvorfor jobbe hos Coca-Cola:
• Bli del av et dedikert og inkluderende team
• En spennende rolle med ansvar
• Gode karrieremuligheter og faglig og personlig utvikling
• En variert, spennende og lærerik hverdag i en internasjonal HR-avdeling
• Hyggelige, engasjerte og dyktige kollegaer
• Gratis parkering og gratis elbillading
• Gratis drikke på arbeidsplassen og kvotebrus til å ta med hjem hvert kvartal
• God kantineordning
• En internasjonal arbeidsplass med fokus på bærekraft i alle ledd
• Arbeidsfordeler som motiverer til en aktiv og sunn livsstil
Ansvarsområder:
• Oppfølging av timeregistrering for ansatte på timebasert lønn (via Kronos)
• Registrering av fravær og tilstedeværelse i Coca-Cola sine systemer (SAP, Sucsess Factors og Kronos)
• Oppfølging og avstemming mot NAV
• Registrering av lønnsdata
• Rapportering både internt og til det offentlige
• Kommunikasjon og oppfølging av forespørsler fra ansatte via deres saksbehandlingssystem
• Ivareta nært samarbeid med ledere og People & Culture-teamet (HR)
Kompetanse & erfaring:
• Utdannelse innenfor HR eller liknende er en fordel, men ikke et krav
• God erfaring fra lønn og relevante HR-relaterte fagområder
• Bred innsikt i anvendelse av relevant lov- og avtaleverk - særlig AML, Ferieloven og FTRL
• Erfaring med oppfølging og avstemming mot NAV, samt rapportering til det offentlige
• Erfaring med forhandlinger med fagforeninger
• Erfaring fra HR systemer og lønnssystemer
• Erfaring med registrering av lønnsdata
• God kjennskap til SAP og Kronos
• God kompetanse innen Excel og behersker Microsoft Office pakken godt
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
Vi ser etter deg som er engasjert, proaktiv og liker å jobbe i et høyt tempo. Du er grundig, strukturert og selvgående og evner å gjøre gode prioriteringer. Du har også gode tekniske ferdigheter og er interessert i teknologiske løsninger.
Dette er et 100% vikariat på 9 måneder gjennom StudentConsulting, med gode muligheter for forlengelse. Ønsket oppstart er snarest, men søk også dersom du kan starte i august/september. Arbeidssted er i Lørenskog.
Vi tar kontakt med aktuelle søkere fortløpende, og gleder oss til å høre fra deg!
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, ta kontakt med Tiril Normann eller Thea Thurmann-Nielsen i StudentConsulting.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Robsrudskogen 5, 1470 Lørenskog
- Bransje: Økonomi og regnskap, Konsulent og rådgivning, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap / Lønn, Økonomi og regnskap, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Engelsk, Norsk
Nøkkelord
Lønnsmedarbeider, Lønn, Administrasjon, Økonomi, HR
- FINN-kode 360797358
- Sist endret