Kundesupport
EG
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Support Konsulent
Brenner du for å yte god kundeservice og er flink til å tilpasse deg endringer, samtidig som du formidler positivitet både muntlig og skriftlig? Og trives du med å bevare roen og oversikten når komplekse utfordringer oppstår?
Da kan dette være den perfekte jobbmuligheten for deg!
I EG Retail & Wholesale utvikler vi innovative IT-løsninger for handelskjeder, til bruk på hovedkontorer, i butikker og innen e-handel. For å fortsette å tilby de mest fremtidsrettede løsningene, søker vi nå en kundefokusert supportkonsulent til vår servicedesk i Ballerup eller Oslo. Vær oppmerksom på at noe reisevirksomhet må påregnes.
Som supportkonsulent vil du bli en sentral del av vårt dynamiske team. I vårt supportteam er vi 45 dedikerte kolleger fordelt på flere kontorer i Skandinavia. Derfor vil du jobbe tett sammen med kolleger i Danmark, Norge, Sverige samt vårt utviklingsmiljø i Polen og India.
Bidra til å levere en ekstraordinær service
Som vår nye supportmedarbeider vil du håndtere innkommende samtaler og e-poster fra brukere av vår komplette produktportefølje. Din vanlige arbeidstid vil være fra 08-16. Hos EG jobber vi når kundene trenger oss, så planlagt arbeid utenom normal arbeidstid kan derfor forekomme.
Dine oppgaver vil omfatte:
- Brukerstøtte: Hjelp våre kunder med vår egenutviklede programvare via telefon og fjernstyring.
- Incident- og problemhåndteringsprosesser: Veksle mellom 1. og 2. linjesaker og sikre at alle følger våre prosessstandarder.
- Konsulentoppgaver: Delta i spennende prosjekter utenfor de vanlige supportavtalene.
- Kundetilfredshet: Sørge for glade og tilfredse kunder gjennom din profesjonelle og vennlige kundebehandling.
Arbeidet organiseres og styres gjennom vårt saksbehandlingssystem. Som supportkonsulent vil du drive håndteringen av hendelser og følge opp kundetickets videre i EG-organisasjonen, med støtte fra etablerte prosesser og rutiner i samarbeid med kundeteamet og utviklingen.
Vi ser etter deg som:
- Behersker dansk og engelsk muntlig og skriftlig.
- Har en utdanning innen IT/informatikk på høyskolenivå.
- Er nysgjerrig på ny teknologi og ønsker å lære nytt hver dag.
- Gjerne har erfaring med datasystemer for detaljhandel eller logistikk.
- Er selvstendig, strukturert og nøyaktig.
- Er løsningsorientert, både teknisk og funksjonelt.
- Har kjennskap til Aspect4 og/eller lignende ERP-løsninger.
- Har kjennskap til eller erfaring med ITIL.
I tillegg ser du deg selv som...
En person som har god forståelse for IT og digitale løsninger, som kan jobbe under press og holde hodet kaldt når du står overfor utfordrende problemstillinger. Hvis du i tillegg har naturlige evner til å skape gode relasjoner, kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, samt er motivert for å lykkes, er du den rette personen vi leter etter.
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende hverdag med mange ulike dialoger.
- Et profesjonelt miljø med uformell omgangstone.
- Et morsomt og engasjert team, fokusert på samarbeid og kunnskapsdeling.
- Muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Helse og trivsel som høy prioritet.
- Fulltidsjobb med lønn etter avtale.
Interessert?
Hvis du ønsker å få mer informasjon om stillingen før du søker, er du velkommen til å kontakte Senior Manager, Henrik Arvidsson på harvi@eg.no eller på +47 941 64 817. Send inn søknad og CV via søknadsknappen innen 30.08.2024. Vi vurderer søknader fortløpende og rekrutterer så snart den rette kandidaten er funnet, så send gjerne inn søknaden så tidlig som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Vi lager morgendagens vertikale programvare, som gir kundene og samfunnet en bærekraftig effekt. Vi streber alltid etter å forbedre oss: Vi er et dedikert team av innovatører og problemløsere. Som en integrert del av vår kultur tar vi ansvar for hva vi bidrar med til kundene, til hverandre og til samfunnet vi lever i.
Om arbeidsgiveren
Vi lager morgendagens vertikale programvare, som gir kundene og samfunnet en bærekraftig effekt. Vi streber alltid etter å forbedre oss: Vi er et dedikert team av innovatører og problemløsere. Som en integrert del av vår kultur tar vi ansvar for hva vi bidrar med til kundene, til hverandre og til samfunnet vi lever i.
- Sektor: Privat
- Sted: Hoffsveien 4 - 5. etasje, 0275 Oslo
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, Support, Aspect4, ITIL, IT
- FINN-kode 361309175
- Sist endret