![Cegal AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/19/5/361/801/285_95255151-77a5-4899-b432-0b78636192df.png)
![Academic Work Norway AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/7/vertical-0/19/2/361/791/192_a6e1f6b7-7f9c-41f4-a52b-a280300dde29.png)
Support Technician
Academic Work Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Trives du med support og har en nysgjerrighet for IT?
Er du nysgjerrig på teknologiske løsninger og ønsker å gi den beste kundestøtten innen IT? CAB Norge søker nå sin nye Support Technician!
Om stillingen
CAB Group Norge er en del av CAB Group som er ledende innen utvikling av systemløsninger for kalkulasjon og skadekontroll. Spesielt retter de seg mot forsikringsbransjen, bilverksteder og entreprenører, og leverer innovative verktøy og tjenester som effektiviserer arbeidsprosesser og sikrer nøyaktige vurderinger og kostnadsberegninger.
Som Support Technician vil du ha hovedansvar for kundesupport og service på CABs produktportefølje innen Motor- og Property-segmentet i Norge. Du vil bistå kunder med teknisk støtte og bidra til å ivareta og utvikle kundeforholdet. Som ansvarlig for førstelinjen i Norge for dette segmentet ser vi at den riktige personen bør være nysgjerrig på de teknologiske løsningene som finnes, evne å sette seg inn i nye ting på en selvstendig måte, samt trives med telefon som arbeidsverktøy for å bistå kunder med teknisk og funksjonell støtte.
Høres dette ut som deg? Ta kontakt i dag!
Du blir tilbudt
- En spennende og variert arbeidshverdag i et støttende arbeidsmiljø.
- Mulighet for faglig og personlig utvikling og å sette ditt preg på strukturen i arbeidshverdagen din.
- Subsidiert kantine med et godt utvalg
- Sosiale sammenkomster som sommerfest og julebord med en inkluderende gjeng
Arbeidsoppgaver
- Motta og registrere kundeforespørsler i CABs støtteverktøy, analysere forespørslene og gi løsningsorienterte svar for å ivareta kundetilfredshet. Dette inkluderer førstelinje teknisk support og utvikling av brukerstøtte i form av instruksjonsfilmer, manualer og hjelpetekster.
- Håndtere daglige administrative oppgaver og bidra til effektivisering av prosesser.
- Gi profesjonell kundeservice, hjelpe kundene med alle slags administrative spørsmål og problemløsing, samt svare på spørsmål om faktura og avtaler.
- Sette deg inn i bransjespråket innen Motor og Property, inkludert systemer og prosesser for CABs produkter.
- Jobbe tett med CABs produktspesialister og 2. linje support.
Vi søker deg som
- Teknisk interesse og evne til å forstå og bruke IT-plattformer.
- Kjennskap til Microsoft Office og CRM-systemer
- Bachelorgrad er ønskelig, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Erfaring fra bilverksted, forsikringsselskap, eller relevant bransje er en fordel.
- Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig.
I tillegg er det viktig at du har
- Nysgjerrighet og evne til å stille spørsmål og lære nye systemer.
- Selvdrevet og ansvarsfull med god evne til å ta eierskap over egen læring og arbeidsdag.
- God kundeserviceinnstilling og evne til å håndtere forskjellige typer kundehenvendelser.
Annen informasjon:
- Ansettelsesform: Du blir fast ansatt hos Academic Work på oppdrag hos CAB Norge.
- Oppdragslengde: 6 mnd, med mulighet for forlengelse.
- Oppstart: august/september, eller etter avtale.
- Søknadsfrist: Snarest.
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Klingenberggata 5, 0161 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Bil, kjøretøy og verksted, IT
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, IT drift og vedlikehold / IT-support, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
førstelinje, support, tech, 1.linjesupport, forsikring
- FINN-kode 361791192
- Sist endret
Lignende annonser
![Cegal AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/19/5/361/801/285_95255151-77a5-4899-b432-0b78636192df.png)
![Cegal AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/19/8/361/794/718_9dbe7b14-d157-4630-baa9-72284b6c5d51.png)
![Onitio Norge AS avd Bodø logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/19/4/361/818/134_d14b32c2-4a68-4653-ad0b-9d0bd226e0e5.png)
![Anders Knutsen Dagligvare AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/5032922/iad_2902017523820120591iad_8368456031007644551rema1000-logo.png)
![Manpower logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/26/6/358/674/776_bb888eb5-e484-409c-b0cd-5467c830f36c.jpg)
![Komplett logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/315376589/iad_209834123456434089681_1359483330_mediumlarge.png)
![Circle K NOR Franchise logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/1496715036/iad_7882747506243106331med_r_cklogo_hori_cmyk_pos.png)
![Mio BPA logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/06/0/355/900/740_cc8dd2dc-7edf-4224-8a79-d8e9dc53d8d2.png)
![iteam AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/19/3/357/918/303_dc1fedef-5a7b-423b-b5bb-704b379f20b3.png)
![Bergmanns Tønsberg AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/17/5/357/733/475_6088b46d-1757-4b78-b739-0b290175ac08.png)