Prosjektleiar
Alver kommune
- Frist 01.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Har du lyst til å vere med å påverke samfunnsutviklinga knytt til mobilitet i Alver?
Prosjektleiar
Om stillinga og avdelinga
I Alver kommune, ved sektor for samfunnsutvikling har vi ein spennande og nyoppretta stilling i 100% fast.
Alver kommune er i utvikling og står overfor mange interessante planar og prosjekt knytt til mobilitet og vi treng fleire på laget.Vi er eit dyktig team med stor arbeidsglede og høgt fagleg nivå. Ambisjonsnivået er høgt, og vi ynskjer oss ein målbevisst kollega som kan leie kompliserte prosjekt med mange ulike partar.
Du må vere god til å sjå heilskap og ha gjennomføringsevne, samstundes må du kunne vera kreativ og fleksibel til å finne løysningar undervegs. Du må like å jobbe i skilet mellom fag, politikk og administrasjon. Mykje av arbeidet vil skje gjennom Miljøløftet, samarbeidsorganet for byvekstavtalen i Bergensområdet.
Bli med på laget og bidra til en berekraftig og innovativ utvikling av mobilitet i Alver kommune!
Startsiden (miljoloftet.no) (https://miljoloftet.no/)
Arbeidsoppgåver
- Prosjektstyring av tiltak i Miljøløftet
- Mobilitetsplanlegging: Sykkel/Gå-strategi
- Fremme saker til politisk behandling
- Strategisk og utøvende arbeid med holdningsskapande tiltak for å få fleire til å reise miljøvennleg til skule, arbeid og i fritid
- Arbeide med innovative og klimavennlige løsninger for mobilitet
- Delta i arbeidsgruppe i Miljøløftet
- Arbeid med trafikkanalyse og datagrunnlag knyttet til mobilitet og trafikkplanlegging
- Delta i transport- og mobilitetsplanlegging
Kompetansekrav
- Utdanning på masternivå som planlegger, geograf, sivilingeniør eller tilsvarende
- Relevant erfaring kan kompensere for krav om utdanning på masternivå
Erfaring
- Erfaring fra mobilitetsplanlegging
- Ønskelig med erfaring som prosjektleiar
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne
Personlege eienskapar
- Gode kommunikasjon- og samarbeidsegenskaper
- Systematisk, med evne til å gjøre gode prioriteringer
- Kvalitetsbevisst og med god gjennomføringsevne
- Evne til å tenke nytt og helhetlig for mobilitet i Alver
- Trivast med å møte nye menneske og likar ein hektisk arbeidskvardag
- Trivast med ein variert arbeidskvardag og er handlekraftig når uforutsette utfordringar dukkar opp
Vi tilbyr
- Ein spennende stilling i eit utviklande og dynamisk arbeidsmiljø
- Mulighet til å påvirke viktige beslutninger og bidra til en bærekraftig utvikling
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
- Løn etter avtale og tilsetjingsvilkår i samsvar med lov- og avtaleverk
- Pensjonsordning gjennom KLP
Om arbeidsgiveren
Velkomen til Alver kommune, ein kommune som har vakse til å bli ein av dei største kommunane i fylket. Med om lag 30 000 innbyggjarar og 2 700 dedikerte tilsette, har vi eit sterkt samfunn som søkjer å løyse utfordringar og utvikle seg vidare.
Vår plassering nord for Bergen har ein variert og fascinerande natur. Frå rolege fjordar og opne havområde til majestetiske fjell og lokale toppar, byr Alver kommune på ei rekkje utandørs opplevingar. Vi er også stolte av å huse verdas beste korps og vere vertskap for eit rikt kulturliv.
Vi verdset meiningsfulle oppgåver og ser på kvar einaste medarbeidar som ein verdifull bidragsytar til vårt viktige samfunnsoppdrag. Som ein del av vårt team vil du få moglegheita til å engasjere deg og bruke din kompetanse til å forme framtida til vår kommune.
- Sektor: Offentlig
- Lederkategori: Fagleder
- Sted: Kommunehuset på Frekhaug, Havnevegen 41 A, 5918 Frekhaug
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Barn, skole og undervisning, Helse og omsorg, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Prosjektledelse
meta.heading
- FINN-kode 361814860
- Sist endret