People & Culture Generalist
Techstep
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med på å skape en uimotståelig arbeidsplass?
Har du tenkt på at vi tilbringer rundt 70 000 timer på jobb i løpet av livet? Er du lidenskapelig opptatt av å skape arbeidsplasser som gjør disse timene verdt det? Har du lyst til å jobbe i et vekstorientert tech-selskap med høyt tempo og innovativt miljø? Har du i tillegg passion for datadreven og kontinuerlig forbedring av people & culture prosesser samtidig som du er en mester i å få ting til å skje?
Da er du kanskje den vi ser etter! Kanskje er vi den du ser etter?
What’s in it for you?
🌟Stor påvirkningskraft. Vi vet at du ønsker å være med på å forme fremtidens uimotståelige arbeidsplass.
🌴 Fem ekstra fridager i året. Fordi vi tror på god balanse mellom arbeid og fritid.
🕒 Fleksibilitet og autonomi. Fordi vi vet at tillit og frihet til å jobbe på den måten som passer deg best er viktig.
👩🏼 God helseforsikring og full lønn under foreldrepermisjon og sykdom. Fordi vi bryr oss om deg og vet at sikkerhet når du trenger det mest er avgjørende.
💡 Inspirerende lederskap og sosiale arrangementer. Fordi jobb skal være gøy, et trygt sted å lære, hvor du kan utfolde deg og være den unike personen du er.
🤝 Fantastiske kollegaer i Norge, Sverige, Polen og Danmark. Fordi du elsker å jobbe sammen med dyktige og engasjerte folk.
Hva kommer du til å jobbe med?
Du vil spille en nøkkelrolle i å være med på å utvikle og drive alle people & culture initiativ. Du kommer til å jobbe tett med ledere for å sikre at vi tiltrekker, utvikler og beholder de beste talentene i bransjen.
- Coache og rådgi lederne i operativt og taktisk HR-arbeid, policies og utøvelse av godt lederskap
- Bidra til at Techstep er en uimotståelig arbeidplass gjennom ulike people & culture initiativer
- Fremme læringskultur - herunder bidra aktivt i utvikling og gjennomføring av L&D initiativ og talent management i tråd med strategien vår
- Skape eksepsjonelle kandidatopplevelser gjennom hele rekrutteringsprosessen
- Sikre fantastisk ansatteopplevelser fra on- til offboarding
- Kontinuerlig jobbe med innsiktsbasert forbedring av prosesser og systemer innenfor people & culture området
- Analysere HR-data for å støtte beslutninger og endringsprosesser
- Forenkle ledernes arbeidshverdag med proaktive og fremtidsrettede P&C-løsninger
- Bidra til facility management herunder kontaktpunkt mot drift av lokalet
- Støtte på HR-administrative oppgaver som rapportering, personalhåndbok, sykefraværsoppfølging og lønnsinput
- Ulike ad-hoc oppgaver
Ansvarsområdene og arbeidsoppgavene vil være mange og varierte, og du vil få mulighet til å sette ditt avtrykk i en organisasjon som stadig er i bevegelse.
Hvem er du?
Du elsker å bygge relasjoner og har 3 års + erfaring innen bredden av people & culture området, og gjerne utdanning innen HR, organisasjon eller tilsvarende. Du mener at P&C skal være datadrevet og faktabasert, og du er analytisk, agil, og har sterke problemløsnings- og gjennomføringsevner. Du er interessert i teknologi, AI og digitalisering, og er komfortabel med engelsk som arbeidsspråk. Du har erfaring med å støtte ledere i arbeidsrett og personalsaker, samt L&D arbeid. Du er vant til å jobbe med team og kollegaer på ulike lokasjoner.
Du har et brennende ønske om å gjøre forskjell. Du er nysgjerrig og digger å lære, samtidig som du jobber strukturert og løsningsorientert. Du har sterke kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, god forretningsforståelse, og setter mennesker og kunder høyt. Du trives i en synlig rolle hvor du kan kommunisere effektivt og engasjere kollegene dine. Passion for people & culture, og en visjon for fremtidens arbeidsliv og uimotståelige arbeidsplasser driver deg fremover.
- Du blir del av et dyktig People & Culture team med 4 engasjerte personer som elsker å skape gode ansatteopplevelser. Stillingen hører til Oslo-kontoret, og rapporterer til Chief People & Culture Officer.
Oppfyller du ikke alle kravene? Helt ok! Din personlighet og hva du står for er også viktig for oss. Hvis du tenker at du har det som trengs for å passe inn i teamet vårt, oppfordrer vi deg til å søke. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg. 😊
____________________________________________________
Søknadsfrist: 16. august.
I forbindelse med søknaden vil vi gjerne at du svarer kort på noen spørsmål.
____________________________________________________
About us.
Techstep is not just a mobile technology company; we are the innovators enabling organizations to work smarter, secure their data, and contribute to a greener world. By combining cutting-edge software, mobile devices, expert advisory, and services, we help our customers achieve their business and ESG goals.
Techstep has been listed for two consecutive years as the 17th best global vendor within Managed Mobility Services or Mobility Outsourcing. We are seen as a challenger in Gartner's Magic Quadrant, ranking among the top four in executing mobility solutions for office workers, hybrid workers, and fieldworkers.
Sustainability is at the core of everything we do at Techstep. We support our customers in fulfilling their environmental, social, and governance commitments. For us, it's about more than conserving resources—it's about ensuring they are not depleted over time. It's about taking care of people and the environment, today and for the future.
As a leading provider of managed mobility services in Scandinavia, we are poised to strengthen our position in Europe through our presence in Poland. With over 2,000 customers across Europe and an annual revenue of NOK 1.1 billion in 2023, we are set for growth. Techstep is listed on the Oslo Stock Exchange under the ticker TECH.
Join us! Together, we can make a difference - for our customers, for society, and for our planet.
Om arbeidsgiveren
Techstep is a complete mobile technology enabler, making positive changes to the world of work; freeing people to work more effectively, securely and sustainably. We help customers who want to work smarter, while also delivering on their ESG commitments.
With more than 300 employees based in Norway, Sweden, Denmark, and Poland, we are serving more than 2.000 customers across different industries and sectors. Our goal is to be the leading European mobile technology enabler for customers that want to work smarter and more sustainably.
- Sektor: Privat
- Sted: Brynsalléen 4, 0667 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
meta.heading
- FINN-kode 361983208
- Sist endret