Support Associate
Wolt
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Support Superstjerne? Ta en titt da vel!
Er du kundefokusert, kreativ og strukturert? Liker du å være proaktiv og løse oppgaver i en variert hverdag? Da vil vi gjerne høre fra deg.
I supportteamet er det ingen dager like. Du skal være førstelinje ut mot våre kunder, restaurant- og budpartnere; og alle skal oppleve den samme gode kontakten fra vår side. For å lykkes i rollen, må du være selvmotivert, kreativ og ha gode analytiske ferdigheter. Det aller viktigst er å ha spesielt gode mellommenneskelige og relasjonsbyggende ferdigheter. Support er rett og slett vårt konkurransefortrinn og vi skal være best i klassen.
Vi ser etter deg som ønsker å jobbe noen timer i helger og på kveldstid, eller nattskift midnatt til tidlig morgen torsdag-søndag. Dette er en deltidsstilling som passer perfekt ved siden av studier eller som en ekstra jobb.
Om rollen
- Kundefokus: Du vet at kundedialog handler om mer enn å bare løse problemer. Vårt oppdrag er å gi kundene en ekstraordinær og minneverdig opplevelse. Hver gang!
- Teamfokus: Du vil bli en del av et team med variert bakgrunn og erfaring, men hvor alle brenner for samme mål. I tillegg vil du jobbe inn mot de sentrale funksjonene i Wolt; Operations, Marketing, Retail og Restaurant.
- Kommunikasjon: Du har evne til å kommunisere godt, også når det er hektisk, og ha flere baller i luften samtidig. Du evner å tilpasse deg og hvordan du kommuniserer etter situasjonen og den du kommuniserer med.
- Personlig preg: Du liker å være kreativ, er litt leken i kommunikasjonen og finner løsninger på problemer.
- Får ting gjort: Du har en “can do” holdning og gjennomfører oppgavene du har sagt du skal gjøre.
Hvem er du?
- Du har erfaring fra kunderettede roller, for eksempel kundeservice.
- Du lærer raskt, og er flink til å multitaske. Kundekommunikasjonen kan skje gjennom mange forskjellige kanaler samtidig – så du må kunne prioritere og sortere.
- Du er "tech savvy", og lærer fort hvordan du kan benytte ulike kommunikasjons- og overvåkingssystemer, uten å miste oversikten.
- Du kjenner gjerne Oslos matscene og veikartet godt da det er en styrke i kommunikasjonen med våre restaurant -og budpartnere.
- Du er en "racer" på tastaturet.
- Du mestrer norsk og engelsk flytende, både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser
- Kontor i hjertet av Oslo sentrum
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø, hvor det er gøy å komme på jobb.
- Muligheter for videre utvikling og karriere.
Interessert?
Om du tenker at du er den vi leter etter, trykker du på «søk her» og sender oss din CV og søknad.
Om arbeidsgiveren
So, why work at Wolt?
At Wolt, We’re About Getting Things Done.
You’ll probably enjoy it here if you like taking ownership, developing yourself and being around friendly, humble and ambitious people.
We work hard to make cities into better places, and it’s pretty cool seeing us grow every week. If you’re passionate about building things that just… work, Wolt might be for you.
Our Commitment to Diversity, Equity & Inclusion.
We want to have all sorts of people in our team – people like you and me, and people different from you and me. To be able to work with diverse teammates – when it comes to gender, age, ethnicity, life background, sexual orientation, political views, religion, or any other personal trait – we consciously aim to offer equal opportunity for everyone to work with us. This is because we believe diverse teams make the most thought-through decisions and build things in the most inclusive way.
Role Background
Wolt is a Finnish technology company and we’re best known for our food delivery platform. In 2017, Wolt operated in 4 countries and 10 cities across the Nordics. Fast forward to today, we’re a team of 8000+ people in 25 countries and over 500+ cities, servicing over 29M registered users and have 50+ Wolt Market stores across our Wolt markets. As the platform economy is changing the ways consumers connect with restaurants and retailers, we are seeing a huge opportunity to be the industry leader with the amazing teams we have built globally.
I dag er Wolt Nordens ledende matleveringstjeneste. Vi er i 23 land og over 200 byer og samarbeider med over 55,000 restaurant- og retailpartnere i verden. Vi lanserte i Oslo november 2019, og leverer også i Trondheim, Stavanger, Bergen, Tromsø, Lillestrøm og Sandnes. Og flere skal det bli.
Appen vår er den høyest rangerte innen matlevering i verden (for både IoS og Android), kanskje mest fordi kundeopplevelsen alltid står i sentrum når vi utvikler tjenesten vår. Vi er en premium, men rimelig leveringstjeneste som tilbyr kunder et bredt utvalg av retter av høy kvalitet som du kan få på døren på under 35 min.
Vi har også vært så heldige å få mange ulike utmerkelser: Apple valgte Wolts app som “redaktørens valg”, Wired kåret selskapet til en av de "hotteste oppstartsbedriftene i Europa," Forbes inkluderte vår administrerende direktør, Miki Kuusi, på sin 30-under-30 liste innen Consumer Tech, og Nordic Startup Awards kåret Wolt til Årets Selskap.
I 2020 kåret Financial Times Wolt til Europas nest raskest voksende selskap.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 20
- Sted: 0157 Oslo
- Bransje: Hotell og overnatting, IT, Restaurant, mat og uteliv
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
support, kundeservicemedarbeider, deltid, Teknisk kundesupport, student
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 362103460
- Sist endret