Arrangementskoordinator
Chateau Neuf AS
- Frist 11.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Chateau Neuf søker arrangementskoordinator med særlig ansvar for studentarrangementer!
Chateau Neuf AS er på utkikk etter en arrangementskoordinator med særlig ansvar for studentarrangementer i 100% fast stilling.
Om stillingen:
De siste årene har vi på Chateau Neuf opplevd en betydelig økning i antall henvendelser fra studentarrangører og i 2023 bistod vi 114 ulike eksterne student- og linjeforeninger med å gjennomføre ca 350 ulike arrangementer på Chateau Neuf. Som arrangementskoordinator inngår du i en avdeling som består av totalt 6 arrangementskoordinatorer/produsenter med ulike arbeidsområder. Din rolle vil være å planlegge, tilrettelegge og til dels avvikle studentarrangementer på huset.
Om utlysningen:
Grunnet ferieavvikling vil eventuelle spørsmål om stillingen kun besvares sporadisk. Fra den 05.august vil aktuelle kandidater kontaktes fortløpende for intervjuer. Vi håper å gjøre en ansettelse i løpet av august, og ønsket tiltredelse vil være så snart som mulig etter dette.
Arbeidsoppgaver Inkluderer blant annet:
- Bestille personell og følge opp at egne produksjoner er bemannet.
- Booking, avtaleinngåelse, kommunikasjon og avvikling i forbindelse med studentarrangementer
- Fakturere kunder etter endt arrangement, og følge opp dette
- Etablere gode kundeforhold med relevante aktører blant Oslostudentene.
- Fungere som koordinator for det frivillige apparatet som arbeider med studiestart på Chateau Neuf hvert år.
- Bistå med kompetanseutvikling hos frivillig produksjonspersonell
- Bearbeide og utvikle konsepter og arrangementer som kan treffe studenter
Vår drømmekandidat:
- Har god økonomiforståelse
- Erfaring med personalledelse
- Er strukturert, ambisiøs, selvdreven med høy eierskapsfølelse
- Har gode samarbeidsevner og har god språkkompetanse og fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Vant til å jobbe med mennesker og se viktigheten av god service i alle ledd
- Har praktisk erfaring fra tilsvarende arbeid og god kjennskap til kulturbransjen, kulturhus, festivaler eller lignende
- Personlig egnethet vil vektlegges.
Arbeidstid:
CNAS har 37.5 timers arbeidsuke og fem ukers ferie. Da huset er åpent alle dager gjennom uken, fra tidlig til sent, har vi ingen kjernetid og sett bort ifra obligatoriske møtepunkter vil du stort sett kunne styre din egen arbeidshverdag. Vi opererer med gjennomsnittsberegning av timer gjennom hele året og det er per dags dato mulighet for å kunne ha opp til 20% hjemmekontor.
Vi ønsker oss en arrangementskoordinator som også deltar i arrangementsavviklingen, en del kvelds- og helgearbeid må dermed påregnes.
Stillingen inngår som en del av administrasjonen på Chateau Neuf. Administrasjonen møtes fast hver mandag og gjennomfører i tillegg et todagers seminar to ganger i året, med fokus på faglig ambisjon og arbeidsmiljø. Utover dette vil arbeidsstedet være på Chateau Neuf.
Vi tilbyr:
- Fleksibel arbeidstid
- Fri telefon og digitale arbeidsverktøy
- Lønn etter avtale
- Tverrfaglig arbeidsmiljø
Vi ser også for tiden etter en ny arrangementssjef, så om du føler det kan være en bedre match for deg ta gjerne en titt her: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=362143304
Om arbeidsgiveren
Chateau Neuf har i over 50 år vært en av landets ledende arenaer for konsert, show og event i tillegg til å være tilholdssted for Det Norske Studentersamfund (DNS).
Chateau Neuf AS (CNAS) er et heleid datterselskap av Det Norske Studentersamfund (DNS) og har som hovedformål å forvalte verdiene i kulturhuset Chateau Neuf på en måte som tilrettelegger for best mulig studentaktivitet. Chateau Neuf AS skal være den største garantisten for økonomisk spillerom for DNS, og det er CNAS sitt ansvar å sørge for at huset består som en relevant og lønnsom kulturaktør ved hjelp av et profesjonelt arrangørapparat og god økonomisk kontroll. Inntektene i CNAS skal brukes til å forvalte og ivareta bygget samt støtte opp under DNS sin aktivitet.
I Chateau Neuf AS og Det Norske Studentersamfund arbeider det til sammen ca. 80 personer fordelt på 23,5 årsverk i tillegg til over 400 frivillige. Med 1500 årlige arrangementer fordelt på over 9000 kvadratmeter og 15 unike lokaler som inkluderer 6 barer er det alltid noe som rører seg i Oslostudentenes kulturhus.
Vi holder til sentralt på Majorstuen og holder åpent alle dager i uken.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Slemdalsveien 15, 0369 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, Kunst og kultur, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kulturhus, Studenthus, Arrangement, Event
Annonseinformasjon
- FINN-kode 362152095
- Sist endret