25 kr
![Div. bøker av Lori Nelson Spielman Bok](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2023/3/vertical-0/02/1/282/675/881_1875960506.jpg)
Tilstand: Pent brukt – I god stand
Selger pensumbøker som jeg ikke har bruk for lenger etter endt studie. Bøkene er brukt for bachelorgrad i markedsføring og serviceleldse.
Bøkene er meget pent brukte uten å ha vært skrevet eller brukt highlighter i. Bøkene er priset til ca 50% av det man får kjøpt dem hos bokhandlere for.
Kan hentes i Tomter, ellers avtale levering i Oslo og Follo-området.
Kan sendes for kjøpers regning.
Jeg kan kontaktes her på Finn eller på 45519687
Liste:
Samuelsen, B. M., Peretz, A. & Olsen, L. E. (2019), Merkevareledelse, 2. utgave Oslo: Cappelen Akademisk forlag. kr 600
Schiffman, L. G, Kanuk, L. L and Hansen, H. (2012), Consumer
Behaviour: A European outlook: Pearson Education Limited. kr 600
Johannessen, A., Tufte, P. A, & Christoffersen, L. (2020). Forskningsmetode for økonomisk- administrative fag. (4.utg.). Oslo: Abstrakt forl. kr 350
Buttle, F. A. & Maklan, S. (2019) Customer relationship management: concepts and
technologies. 4th edition. Routledg. kr 600
Den gode oppgaven . Rienecker, Lotte Stray Jørgensen, Peter
Heftet / 2013 / Bokmål. kr 250
Hofbauer, C. (2016).
Salgets Helter: En Bok Om B2B-Salg (2. opplag). Universitetsforlaget.
kr 250
Karlsen, J.T (2021). Prosjektledelse – fra initiering til gevinstrealisering. (5. utgave).
Universitetsforlaget. kr 350
Dahle, Y. (2022).
Entreprenørskap: - en praktisk håndbok (2.utg.). Universitetsforlaget. kr 200
Jenssen, J. I., Kolvereid, L., Erikson, T. (2021).
Perspektiver På Entreprenørskap (2.utg.). Cappelen Damm Høyskoleforlaget. kr 350
Andreassen, T. W., & Lervik-Olsen, L. (2016). Service og innovasjon. Fagbokforl. kr 200
Oppen. M, Mørk B.E & Haus, E (2021) Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag:
En introduksjon (2.oppl). Cappelen Damm Akademisk. kr 350
Jacobsen & Thorsvik. Arbeidsbok og casesamling til "Hvordan organisasjoner fungerer". 5.utgave. kr 50
Modernisering av offentlig sektor, 3. utg. Busch, Johnsen, Klausen og Vanebo. Universitetsfrorlaget. kr 350
Linda Lai. (2021). Strategisk kompetanseledelse (4 utg). Fagbokforlaget.. kr 300
Wilson, A., Zeithaml, V., Bitner, M. J., & Gremler, D. (2021). Services Marketing: Integrating customer focus across the firm. McGraw Hill.
kr 700
ABC for ikke-økonomer
Gunnar Engelsåstrø
2016, kr 200
Clow, K. & Baack, D. (2022). Integrated Advertising, Promotion and Marketing
Communications, Global Edition, Ninth Edition. United Kingdom. Pearson Education
Limited.. kr 500
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 24.7.2024, 16:06 ・ FINN-kode: 362465891