VARIERTE ARBEIDSOPPGAVER - GODE FREMTIDSUTSIKTER - BREDT FAGLIG MILJØ
Vi ser etter deg som er ønsker å jobbe hos en langsiktig og trygg lokal arbeidsgiver, som kan gi deg erfaring og videre utvikling innen faget du brenner for.
Hverven Revisjon fylte 25 år 10.09.2022. Fra en oppstart med 2 ansatte høsten 1997, er vi nå en gjeng på 25 dyktige og supre medarbeidere.
Vi er stolte av å være lokalt forankret, og vi er stolte av våre dyktige ansatte. Sammen gjør vi en viktig samfunnsmessig jobb.
Har du lyst til å være med på laget vårt? Vi tror at et sted der ute,
enten du har erfaring eller er nyutdannet, er dere som kan være med på å løfte oss videre. Vi opplever økende oppdragsmengde og
ønsker derfor å bli flere nye medarbeidere med nye impulser og ny kompetanse.
Hva kan vi tilby deg?- Et ungt og bredt faglig miljø
- En kundeportefølje som spenner over de fleste bransjer, hvor du kan få arbeidsoppgaver fra «A til Å»
- Organisasjonsstruktur hvor kontordørene alltid er åpne
- Vi hjelper hverandre til alltid å bli bedre
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Tilretteleggelse for en arbeidshverdag som passer den enkelte i størst mulig grad
- En variert arbeidshverdag, hvor det å jobbe med mennesker er minst like viktig som å jobbe med regnskap og tall
- Et godt miljø, med bl.a. årlig tur med følge i inn- og utland
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være- Revisjon av små og mellomstore kunder med ansvar for egen kundeportefølje
- Kundepleie eksisterende kunder
- Etablere og videreutvikle kundeforhold
- Utarbeide årsoppgjør og ligningsdokumenter
- Rådgivning og konsulentbistand til kunder
- Bidra til digitalisering og automatisering av våre løsninger og tjenester
Ønskede kvalifikasjoner - Du har utdanning og/eller erfaring innen revisjon eller økonomi (god erfaring med regnskap og/eller revisjon kan kompensere for manglende utdanning)
- Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
- Noen års erfaring fra lignende rolle og/eller fra regnskapskontor (opplæringsbehov tilpasses ditt erfaringsnivå).
- Er serviceinnstilt og tar ansvar for at våre tjenester leveres med høy kvalitet
- Trives med å bygge kunderelasjoner og ivareta eksisterende kunder på en god måte
- Gode digitale ferdigheter og interesse for systemer
Høres dette spennende ut?Ønsker du mer informasjon om stillingen så kontakter du vår rådgiver Glenn G. Hovde i Temp-Team Hønefoss på tlf. 982 44 777.
Hvis ønskelig behandles henvendelser og søknader konfidensielt ovenfor oppdragsgiver i innledende fase.
Søknadsfrist: 15.08.2024