Support Specialist
LINK Mobility
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Har du et hjerte for support?
Er du på utkikk etter en utfordrende stilling som lar deg briljere med spennende oppgaver, vise deg som bransjens Sherlock Holmes, og samtidig utfordre deg med noen av de mest imponerende bedriftskundene i Norge? Da bør du definitivt søke på denne stillingen!
Vi i LINK Mobility søker en erfaren teknisk Support Specialist! Du blir en del av vårt Customer Care & Delivery-team, bestående av 12 håndplukkede hverdagshelter. Våre ansatte er multitasking ninjas med svart belte i dårlig humor, og har alltid med fokus på kundene. Vår oppgave er å sørge for at kundene opplever sin hverdag like fantastisk som vi opplever vår. Vi jobber tett sammen med andre team både i Norge, Norden og internasjonalt, så om du behersker flere språk gleder vi oss til å høre deg briljere!
LINK Mobility er en av Europas ledende leverandører innen mobilkommunikasjon, spesialisert på CPaaS, mobile løsninger og mobil intelligens. Vi er teknologien du allerede kjenner fra SMS-meldingene du mottar fra flyselskapet når du skal ut og reise, oppdateringer om postpakker og posisjon, samt når du får kuponger og gode tilbud fra kundeklubber. Sammen utgjør dette omtrent 8 milliarder SMS-er hvert år!
Å jobbe for LINK er som å oppdage at det livet som du hadde før, egentlig bare var tidsfordriv mens du ventet på denne jobben! Her vil du møte fantastiske kolleger, skape nye vennskap, oppleve sosialt samhold og ikke minst være omgitt av et skyhøyt kompetansenivå.
VI LETER ETTER EN SOM:
- Har evnen til å skape engasjement blant kolleger og kunder
- Besitter sterke samarbeidsevner
- Er svært god i muntlig og skriftlig kommunikasjon på norsk og engelsk
- Har grunnleggende teknisk kunnskap og forståelse
- Er i stand til å prioritere i en hektisk hverdag
- Har en bachelor (nærtliggende IT/salg/business) eller tilsvarende erfaring
- Har arbeidserfaring innen kundeservice og kan ta kundeservice til "the next level"
- Har grunnleggende kunnskap innen MS Office og gjerne CRM-systemet Salesforce
DU VIL VÆRE ANSVARLIG FOR Å:
- Yte daglig support på tekniske henvendelser via Salesforce og telefon
- Sette opp løsninger for både nye og eksisterende kunder
- Gi kundeoppfølging som sikrer lykkelige kunder
- Støtte kolleger, med fokus på kunnskapsdeling
- Tilegne deg god kunnskap om våre hovedprodukter
VI KAN TILBY:
- En spennende arbeidshverdag i et dynamisk, internasjonalt arbeidsmiljø
- Et nytt og fresht kontorlandskap på Nydalen
- Faglig utvikling og karrieremuligheter
- Konkurransedyktig pensjonsprogram som dekker person-, reise- og helseforsikring
- Bidrag til mobiltelefon og månedlige mobilutgifter
- Bidrag til bredbånd hjemme
- Lunsjbidrag i profesjonell kantine
- Bidrag av månedlig treningsmedlemskap
- Mulighet til å delta i LINKs aksjekjøpsprogram for ansatte, med 20 % rabatt på selskapets aksjer kjøpt av fast ansatte
*Alle ytelser er underlagt lokale vilkår og regler, og kan endres under ansettelse.
Arbeidssted: Oslo
Vi vurderer søknader løpende.
Spørsmål om stillingen? Kontakt Hiring Manager, Ole Martin Evjenth, +47 908 36 960, ole.martin.evjenth@linkmobility.com eller Talent Acquisition Specialist, Omid Hoshmand, +47 452 75 554, omid.hoshmand@linkmobility.com
LINK Mobility tilbyr et bredt spekter av skalerbare tjenester og løsninger for ulike næringer og sektorer, som forenkler og forbedrer kommunikasjon. Som svar på den økende etterspørselen etter digital kommunikasjon mellom bedrifter og kunder, samt plattformer og brukere, har vi i LINK Mobility utviklet innovative løsninger som dekker våre kunders behov i hverdagen.
Med hovedkontor i Oslo og notert på Oslo Børs, har LINK Mobility opplevd sterk organisk vekst ettersom kundene våre stadig flytter flere forretningsaktiviteter til mobile plattformer. I 2022 hadde LINK Mobility en samlet omsetning på 5,2 milliarder kroner og kontorer i 17 forskjellige land.
I LINK Mobility-konsernet lever vi etter tre nøkkelverdier: "United, Dedicated, and Enthusiastic." Vi er opptatt av bærekraft, mangfold, tverrfaglig samarbeid og å løse komplekse utfordringer i et raskt voksende marked. Våre medarbeidere er talentfulle, nysgjerrige og fleksible lagspillere som kontinuerlig streber etter å levere de beste mobile meldingsløsningene for våre kunder. Hver enkelt medarbeider er et verdifullt medlem av LINK-familien, og vi tolererer ikke noen form for diskriminering som kan hindre likeverd og mangfold.
Bli med LINK Mobility for å jobbe med et engasjert team, utvikle dine ferdigheter, og forme fremtiden for mobilkommunikasjon.
Om arbeidsgiveren
LINK Mobility tilbyr et bredt spekter av skalerbare tjenester og løsninger for ulike næringer og sektorer, som forenkler og forbedrer kommunikasjon. Som svar på den økende etterspørselen etter digital kommunikasjon mellom bedrifter og kunder, samt plattformer og brukere, har vi i LINK Mobility utviklet innovative løsninger som dekker våre kunders behov i hverdagen.
Med hovedkontor i Oslo og notert på Oslo Børs, har LINK Mobility opplevd sterk organisk vekst ettersom kundene våre stadig flytter flere forretningsaktiviteter til mobile plattformer. I 2022 hadde LINK Mobility en samlet omsetning på 5,2 milliarder kroner og kontorer i 17 forskjellige land.
I LINK Mobility-konsernet lever vi etter tre nøkkelverdier: "United, Dedicated, and Enthusiastic." Vi er opptatt av bærekraft, mangfold, tverrfaglig samarbeid og å løse komplekse utfordringer i et raskt voksende marked. Våre medarbeidere er talentfulle, nysgjerrige og fleksible lagspillere som kontinuerlig streber etter å levere de beste mobile meldingsløsningene for våre kunder. Hver enkelt medarbeider er et verdifullt medlem av LINK-familien, og vi tolererer ikke noen form for diskriminering som kan hindre likeverd og mangfold.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Gullhaug Torg 5, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Telekommunikasjon, IT
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, IT drift og vedlikehold / IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
support, 1.linjesupport, kundeservice, CRM, Salesforce
- FINN-kode 363150206
- Sist endret