Innkjøper
GET INSPIRED AS
- Frist 04.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du den engasjerte og analytiske innkjøperen som tar Get Inspired til nye høyder?
Get Inspired har de senere år hatt sterk vekst, drevet av utvikling i både eksisterende og nye kategorier. I 2023 har selskapet 70 ansatte og over 600 millioner kroner i omsetning. Ambisjonsnivået er høyt og det forventes fortsatt sterk vekst i årene som kommer.
I takt med veksten vi opplever, har vi behov for å utvide innkjøpsteamet. Vi ser nå etter en ny innkjøper med sterk kommersiell forståelse, analytiske egenskaper og en interesse for varehandel.
Innkjøpsteamet i Get Inspired består i dag av 5 innkjøpere og 2 innkjøpscontrollere med høy kompetanse. De er alle svært viktige bidragsytere for at vi til enhver tid har et optimalt sortiment.
Ansvaret i rollen består av å planlegge og gjennomføre innkjøp i henhold til bedriftens strategi – både i forkant av, og underveis i sesong. Vi er en datadrevet bedrift, og våre strategier og innkjøp er basert på analyser av høy kvalitet.
Sentrale arbeidsoppgaver vil omfatte:
- Ansvar for din egen portefølje av merker, herunder gjennomføring av salgsanalyser og prognoser for disse, samt å sørge for at vi til enhver tid har riktig produktmiks på lager
- Kontinuerlig dialog og kontakt med leverandører for å sikre godt samarbeid og gode relasjoner
- Bruk av blant annet Excel, Power BI og Business Central til å jobbe analytisk og datadrevet med innkjøpsbeslutninger
Vi ser etter deg som har utdanning innen økonomi, logistikk, markedsføring, forretningsutvikling eller annen relevant utdanningsretning. Du er strukturert og systematisk i din arbeidsmetode, samtidig som du trives med varierte arbeidsdager og høyt tempo. Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk. At du samarbeider godt med andre er en forutsetning for å mestre rollen. De som trives best hos oss er dedikerte, målbevisste og villige til å legge inn stort engasjement i jobben sin.
Hos oss får du muligheten til å utvikle deg og din karriere, og du vil få være med å forme fremtiden i en av landets raskest voksende nettbutikker. Det er kort vei til beslutning og et ungt, dynamisk miljø preget av sterk gjennomføringskraft.
Dersom du har noen spørsmål, ønsker å vite mer eller vil diskutere din bakgrunn opp mot rollen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner hos ADA for en uforpliktende prat ved Stein Pedersen, stein@ada.no, +47 482 85 119.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Fossegrenda 17, 7038 Trondheim
- Bransje: PR, informasjon og kommunikasjon, Butikk og varehandel, Idrett og trening
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Innkjøp/forhandling, Logistikk og lager / SCM og logistikk
Nøkkelord
Innkjøp, Excel, Logistikk SCM, Data analyse, Forretningsutvikling
(1/3)
- FINN-kode 363224769
- Sist endret