Operations Supervisor
Viking Assistance Group AS
- Frist 18.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Operations Supervisor Travel Care, Spain
Har du lang erfaring fra alarmsentral for reiseassistanse / reiseforsikring?
Viking Travel Care søker etter en ny medarbeider med lang erfaring fra reiseassistanse, for å styrke den daglige driften i alarmsentralen.
Stillingen vil få ansvar for å etablere og kontinuerlig forbedre våre daglige rutiner for overvåkning av telefoni, oppgaver og saksbehandling, og samtidig delta i den daglige driften av alarmsentralen på gulvet.
Andre oppgaver og ansvar vil også være relevant for rollen, som vi forventer vil utvikles i takt med Viking Travel Care sine behov. Det kan bli diskutert å tilpasse stillingen til den relevante kandidatens spesifikke kompetanse, hvis disse er i henhold til Travel Care sine behov.
Oppgaver
- Etablere og forbedre daglige driftsrutiner på alarmsentralen
- Sikre effektiv arbeidsflyt på skiftet for telefoni, oppgaver og saksbehandling
- Sørge for at daglige rutiner sikrer at SLA’er og KPI’er blir overholdt
- Utføre kvalitetsrutiner i driften, foreslå forbedringer
- Støtte Travel Care teamledere i kompetanseutvikling og opplæring av medarbeidere
- Andre prosjekter og oppgaver, operasjonelle og/eller administrative, relatert til driften av Travel Care
Kvalifikasjoner
- Minst 3 års erfaring fra alarmsentral for reiseforsikring / reiseassistanse
- Erfaring med supervisor-oppgaver innenfor reiseassistanse (drift)
- Kunnskap og evne til å håndtere alle typer reiseforsikringssaker / alarmsaker
- Erfaring med å lære opp eller coache andre
- Flytende i enten norsk, dansk, svensk og engelsk (om du kan flere språk er det et pluss).
- Erfaren bruker av IT-systemer og du kan raskt lære deg nye
Hvem er du
- Du er strukturert og har stor gjennomføringsevne
- Du har utmerkede prioriteringsevner, og er god til å delegere
- Du har gode kommunikasjonsevner og er flink med mennesker
- Du ser løsninger istedenfor problemer, og er fleksibel
- Du trives i et arbeidsmiljø som er preget av hurtig og stadig forandring
- Du blir ikke lett stresset, og kan ha mange baller i luften på en gang
- Du er ikke redd for å ta beslutninger eller å gi feedback
- Du er service-minded og liker å hjelpe
Arbeidssted
Stillingen er tilknyttet vårt Travel Care team i Torrevieja, Spain.
Arbeidstid
Stillingen vil inngå i vaktskiftordninger (turnus); dag, kveld og helg.
På grunn av at vi er et call center med åpningstid 24/7 365 kan andre arbeidstider til tider bli nødvendig.
Vi kan tilby
- Konkurransedyktig lønn
- Et godt og sosialt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Nyoppussede lokaler midt i Torrevieja sentrum
- Relocation package – vi hjelper deg så det blir enklere å flytte til Spania
Ved eventuelle spørsmål er du velkommen til å kontakte
Cristina F. Blanco, Operations Manager Travel Care, telefon: +34 661 614 179 eller e-post: cristina.fernandez@vikingredning.no .
eller
Gry Monica Hellevik, Director of Travel Care, telefon: +47 917 88 710 eller e-post: gry.hellevik@vikingassistance.com .
Om arbeidsgiveren
Viking Assistance Group is a leading assistance operator within roadside assistance, Travel Care and insurance. Viking has offices in Oslo, Stockholm, Copenhagen, Helsinki, Tallinn and Torrevieja in Spain.
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 133, 0277 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
supervisor, drift, skiftleder, reiseforsikring, alarmsentral
(1/7)
- FINN-kode 363264975
- Sist endret