Kommunikasjonsansvarlig
EY
- Frist 23.8.2024
- Ansettelsesform Fast
EY Norge søker kommunikasjonsansvarlig til vår Brand, Market & Communications avdeling
Bli en del av vårt BMC-team som vår nye kommunikasjonsansvarlig, hvor du vil ha stor frihet til å utvikle og iverksette tverrfaglige kommunikasjonstiltak som øker EYs synlighet i markedet.
I denne rollen vil du være en sentral aktør i operativt samarbeid med ledere på nasjonalt nivå, med vårt nordiske kommunikasjonsteam, og bidra til prosjekter som krysser landegrensene i et stort og anerkjent globalt selskap. Vi er sterke sammen i branding, markedsføring og kommunikasjonsenheten (BMC) og ser frem til å ønske deg velkommen inn i gjengen. Stillingen rapporterer til leder av vårt nordiske kommunikasjonsteam.
Hovedoppgaver:
- Hente ut effekt av sponsorater og partnerskap, fra prosjektlede eksterne konferanser, til å lede interne kampanjer
- Rådgi og utarbeide leder- og selskapskommunikasjon
- Utføre kommunikasjonsoppgaver for interne og eksterne flater, inkludert utarbeidelse av tekster og redaksjonsansvar for hjemmeside
- Berike og forbedre lokalt innhold for tankeledelse og utforme mediepakker for pressen basert på EYs innsiktsrapporter
- Utarbeide årlige tiltaksplaner som støtter våre avtalte kommunikasjonsmål og måle og dokumentere verdien av våre investeringer.
Profil:
Vi ser etter deg som kan øke effektiviteten, styrke tverrfaglig samarbeid og sikre kvalitet i uttakene i våre kommunikasjonsflater. Med deg i lead, vil vi raskt kunne gripe muligheter i det lokale markedet og samtidig styrke synligheten rundt viktige merkevarepilarer som er avgjørende for selskapets langsiktige suksess. Kommunikasjonsstrategien bygger vi i team. Vi tror du har noen års relevant erfaring og er klar for å ta neste steg i karrieren, i en rolle som gradvis øker i ansvar og byr på muligheter for videre vekst. For den rette kandidaten kan dette også innebære personalansvar.
Du er selvgående og proaktiv, liker å jobbe etter deadline, men evner å håndtere flere prosjekter parallelt. Du forstår verdien av å arbeide med 360-kommunikasjon, og integrerer digitale og tradisjonelle medier, er data-drevet og kundefokusert, samtidig som du er i stand til å navigere i komplekse bedriftsstrukturer. Å kunne arbeide strukturert og motivere kreative operative team er avgjørende for å lykkes i denne rollen.
Kvalifikasjoner:
- relevant høyere utdanning innen markedsføring eller kommunikasjon
- elsker å skrive, med meget god skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk og engelsk
- erfaring med innholdsproduksjon for digitale flater som sosiale medier og/eller web
- erfaring med lederkommunikasjon, talspersonsprogrammer, prosjektledelse eller ledelse av sponsorsamarbeid er et stort pluss
Vi tilbyr:
- Utvikling: Hos EY har du tilgang til verdens største universitet på internett, samt muligheten til å ta en MBA innen tech og bærekraft. Du har friheten til å utvide dine kunnskaper og utvikle din karriere slik du ønsker.
- Stimulerende arbeidsmiljø: EY tilbyr gode betingelser i et stimulerende, inkluderende, jordnært og hyggelig arbeidsmiljø. Vi setter stor pris på mangfoldet og unike perspektivene våre ansatte bringer med seg.
- Coaching:Vi har et stort coaching-nettverk som støtter deg i å nå dine mål og potensial i karrieren.
- Fleksibel arbeidstid, inkludert sommertid: Med EYs hybride arbeidsmodell kan du velge hvor du vil jobbe fra og definere din egen arbeidshverdag. Vi gir deg friheten til å balansere arbeid og privatliv slik det passer deg best.
- Konkurransedyktig lønn: Hos EY tilbyr vi lønnsbetingelser som reflekterer dine kvalifikasjoner, erfaring og innsats.
- Pensjon og forsikring: hos oss kan du føle deg trygg og ivaretatt, også på lang sikt.
- Foreldrepermisjon: Vi støtter våre ansatte i foreldrepermisjon ved å tilby 100% lønn for 80% arbeid i 8 uker etter at de kommer tilbake til jobb. Du velger selv når du vil bruke denne fordelen innen seks måneder etter permisjonen din.
- Gode tilbud og rabatter: Vi tilbyr ulike naborabatter på blant annet butikker, treningssentre, banker og restauranter for å gjøre din hverdag mer komfortabel og økonomisk fordelaktig.
Ønsker du å bli en del av vårt BMC team?
Hvis du synes dette høres interessant ut og kjenner deg igjen i kvalifikasjonene vi søker etter, vil vi gjerne høre fra deg så snart som mulig og innen 23. august. Vi tar en vurdering av søknader fortløpende.
Dersom du har spørsmål til stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med Nordisk leder for BMC, Wenche Nielsen, e-post: wenche.nielsen@no.ey.com.
EY sitt formål er definert som "building a better working world". Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunner, erfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi ønsker gjerne å tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Ta gjerne kontakt med oss i Talent Attraction and Acquisition teamet for en nærmere prat.
At EY we celebrate differences and support it. Our employees bring their authentic selves to work every day. We promote diversity of thought, culture and background, and are committed to creating an inclusive EY environment for all employees. EY is an equal opportunity employer for employees and applicants. EY encourages applications from all backgrounds related to gender, age, ethnicity, culture, race, religion and belief, nationality, disability, sexual orientation and gender identity.
If you need assistance or an accommodation due to a disability in your recruitment process, you may contact us through the Talent Attraction and Acquisition specialist in this advert.
EY | Building a better working world
EY exists to build a better working world, helping to create long-term value for clients, people and society and build trust in the capital markets.
Enabled by data and technology, diverse EY teams in over 150 countries provide trust through assurance and help clients grow, transform and operate.
Working across assurance, consulting, law, strategy, tax and transactions, EY teams ask better questions to find new answers for the complex issues facing our world today.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0155 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Markedsføring og annonsering, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: PR og informasjon, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kommunikasjon, PR, informasjon
- FINN-kode 363292275
- Sist endret