Key Account Manager Apotek
SKINTIFIC AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Skintific søker KAM til Apotek
Vi søker nå en Key Account Manager for Dermalogica og flere sterke merkevarer
Skintific søker nå en ambisiøs og kommersiell Key Account Manager (KAM ) som skal jobbe med en av våre største kanaler, Apotek.
Hva vi tilbyr:
Som KAM hos Skintific får du muligheten til å jobbe med flere spennende merkevarer med hovedfokus på sikre vekst for vårt største merke Dermalogica. Du vil være ansvarlig for å utvikle samarbeidet med Norges apotekkjeder og du vil jobbe tett med de ulike Apotekene sine kategori-sjefer for å utvikle samarbeidet. Denne rollen sitter sentralt i organisasjonen og jobber tett med markedsavdelingen og fagavdelingen. Rollen gir deg muligheten til å påvirke både strategiske og operative beslutninger, og du vil være en nøkkelperson i utviklingen Skintific sin posisjon i Apotek.
Hva vi søker:
- Kommersiell: Du finner vinn-vinn muligheter, er strategisk salgsfokusert og drives av resultater
- Relasjonsbygger: Du er dyktig på å bygge og vedlikeholde sterke relasjoner med både interne og eksterne samarbeidspartnere
- Pådriver: Du har evnen til å inspirere og veilede dine kollegaer og kunder mot felles mål.
- Kunnskapsrik: Du har en brennende interesse for strategisk salg og kundeforhold. Fordel med kunnskap innenfor hudpleie og er alltid på utkikk etter å lære mer.
- Erfaring: Stor fordel med erfaring som KAM eller lignende mot apotek eller annen lik handel
Dine Ansvarsområder:
- Utvikle og implementere strategiske vekstplaner for våre kategorier hos apotek
- Definere og implementer strategi med tverrfunksjonelle team (markedsføring, forsyningskjede, finans, salg)
- Utvikle kundens resultater gjennom optimalisering av investeringer i joint marketing budsjett
- Budsjett- og resultatansvar
- Planlegge, drive og evaluere aktiviteter og kampanjer
- Utvikle og styrke kunderelasjonene på kort og lang sikt,
- Ansvarlig for årsforhandlinger og implementering av kjedeavtaler.
- Initiere og drive kategoriprosjekter i samarbeid med kunde.
- Forhandle kontrakter og fremme vilkår som maksimerer fortjeneste og omsetning.
- Analysere markeds- og bransjetrender for å identifisere nye muligheter for vekst.
- Arbeide tett med markedsføringsavdelingen for å sikre konsistente merkevarekampanjer.
- Overvåke og rapportere om salgsresultater og markedsforhold.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 4 års relevant arbeidserfaring
- Relevant, høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi
- En strateg i bunn, men med et kommersielt og operativt hode
- Erfaring fra å jobbe med Apotek
- Gode språkkunnskaper og god formidlingsevne på norsk og engelsk
Egenskaper:
- Kjenner seg igjen i våre verdier «Vi gjør hverandre bedre», «Vi er resultatorienterte», Vi tør å gå nye veier og utvikler oss» og «Vi har det gøy og skaper et godt sosialt samhold»
- Lagspiller, positiv og engasjert. Du byr på deg selv :)
- Strukturert med sterk gjennomføringsevne
- Kommersiell av natur
- Resultatorientert med god tallforståelse
- Gode strategiske og analytiske evner
- Nytenkende og nysgjerrig
- Evner å sette seg inn i kundens behov og tilby skreddersydde løsninger
- Interesse og kompetanse innenfor hudpleie
Om arbeidsgiveren
Hvem er vi?
Skintific AS er et merkevarehus med lang fartstid i bransjen som distribuerer flere kjente merkevarer ved siden av Dermalogica. Vi er lidenskapelig opptatt av å formidle kunnskap, til våre kunder og til hverandre. Vi tilbyr blant annet ett av bransjens mest omfattende etterutdanningsprogram for profesjonelle hudterapeuter gjennom Skintific Academy. Vi er en gjeng på 25 ansatte som brenner for å gjøre hverandre bedre. Vi fokuserer på kompetanseutvikling, vi er resultatorienterte – og viktigst av alt – vi har det gøy på jobb!
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst Allé 49, 0279 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Velvære
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Produktsalg, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
hudpleie, merkevare, Key account manager, KAM, APOTEK
(1/6)
meta.heading
- FINN-kode 363313694
- Sist endret