Customer Technical Support
Aritma AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å gi fantastisk kundeservice?
Hvem vi ser etter:
Du er teknisk anlagt og brenner for å yte fantastisk kundeservice for nordiske og etterhvert europeiske bedriftskunder. Du er motivert for å jobbe i et produktselskap og sette deg inn i domenet og produktene til Aritma.
Som person bør du trives i dialog med kunder både muntlig og skriftlig. Du er opptatt av kvalitet og brenner for å levere gode kundeopplevelser. Det er en fordel om du har erfaring med kundekontakt fra tidligere, gjerne som konsulent eller på kundeservice. Av personlige egenskaper så må du være sulten, nysgjerrig, strukturert og proaktiv.
Det er en fordel med IT utdanning eller at du har tatt relevante kurs da du vil jobbe med teknisk support som betyr at du må lære deg eksempelvis XML, JSON og databaser.
Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.
Hva du vil jobbe med:
Du vil bli en del av Open Finance Plattform produktteamet hos oss. Dette er Nordens ledende API-plattform for å koble regnskapssystemer og Fintech-aktører med banker på en sømløs måte. Kundene våre er alt fra enkeltmannsforetak til børsnoterte selskaper og regnskapssystemer som f.eks. Uni Economy og Fiken. Du vil ha dialog med alle de Nordiske bankene og bli en ekspert på alt som skjer mellom bank og regnskap.
Du vil bistå i dialog mot nye og eksisterende kunder, og være tett på alle faser av produktutviklingen fra kravspesifikasjon til testing og implementering. Vi har også flere produktlinjer så det vil også være muligheter for å ta del i andre produktteam etter behov og ønske.
Eksempler på arbeidsoppgaver:
- Customer success - onboarding av nye kunder, løse kundehenvendelser og sørge for at kundene lykkes
- Teknisk support og feilsøking. Kommunikasjon med utviklere.
- Produktutvikling, representere "forretningssiden" i nyutvikling
- Testing og dokumentasjon av nye features og APIer
- Salgs- og presentasjonsmøter med kunder og banker
- Implementering/levering av prosjekter
- Hente innsikt fra kunder, forretningsutvikling, komme med innspill til roadmap
Både API-plattformen og Aritma er i sterk vekst og det betyr at ingen dager er lik. Du må være trigget av å jobbe med et bredt spekter av arbeidsoppgaver og i et høyt tempo.
Hva vi tilbyr:
Du vil få innblikk og hands-on erfaring i FinTech økosystemet og du vil se hva som skjer av utvikling og innovasjon både hos oss og i bransjen. Du vil jobbe tett med kunder, utviklere, forretningsutviklere, og salgs-/markedsfunksjon. Lærekurven vil være bratt, men samtidig er det svært gode utviklingsmuligheter for riktig kandidat.
Aritma er et selskap i sterk vekst og du får muligheten til å bli en del av en spennende scaleup reise i en ledende Fintech fra Bergen. Vi har et ungt og sosialt miljø og holder til i flotte lokaler med utsikt over byfjorden.
Vi ser frem til å bli bedre kjent med deg!
Om arbeidsgiveren
Aritma leverer en Open Finance Platform, samt en rekke spennende produkter for bedriftsmarkedet. Vi ønsker å forenkle den økonomiske hverdagen for bedrifter, gjennom å tilby løsninger som kobler bank og regnskap og automatiserer finansielle arbeidsprosesser.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Damsgårdsveien 167, 5160 Laksevåg, 5160 Laksevåg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations, IT-support, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
fintech, bank, regnskap, API, support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 363359483
- Sist endret