![VILLOID logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/7/vertical-0/31/6/363/426/556_8c8d8f02-6d3d-4ed3-a566-5131afe886d6.png)
Brand Marketing Manager for VILLOID
VILLOID
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du bygge merkevaren VILLOID?
Er du en vågal og visjonær merkevarebygger som vil bygge et supersterkt digitalt brand? Hvis ja, er du kanskje VILLOIDs neste Brand Marketing Manager. I denne rollen vil du også få ansvar for å bygge og lede et team av eksperter, utvikle og gjennomføre effektive markedsføringsstrategier, drive engasjerende kampanjer og sikre at merkevaren vår blir top-of-mind hos kvinner i alle aldre!
VI HÅPER DU KAN:
Utvikle og gjennomføre markedsføringskampanjer: Planlegge, utvikle og implementere kampanjer som øker merkevarens synlighet og engasjement. Vi vil bli best i klassen og slå de utenlandske nettbutikkene!
Tenke digitalt først: I VILLOID er vi gode på e-postmarkedsføring, sosiale medier, SEO/SEM, og nettsideoptimalisering. Men, vi ønsker å bli enda bedre, og det er her du kommer inn!
Planlegge produksjon og innhold: Vi produserer MYE innhold, det meste in-house men vi jobber også med byrå til shoots, videoer og annet kampanjemateriale. Dette må ledes, koordineres, måles og kontinuerlig forbedres.
Analysere og ta datadrevne beslutninger: Vi måler ALT - vi analyserer resultatene av markedskampanjer - vi måler hva som funker - vi fokuserer på det som funker best.
Styre budsjett: Øke andelen av markedsføringsbudsjett som fokuserer på branding og awareness. Du skal sikre at kampanjer gjennomføres innenfor gode økonomiske rammer med riktig KPIer.
Samarbeide på tvers av folk og fag: Jobbe tett med salgsavdelingen og innkjøpsavdelingen for å sikre en helhetlig merkevareopplevelse.
Vi ser etter deg med en sterk forståelse av merkevarebygging, med digital forståelse og ledererfaring. Du har gjerne flyttet merkevarer i en positiv retning tidligere, gjerne med erfaring fra e-commerce eller andre sterke digitale fagmiljøer.
VI SER FOR OSS AT DU KAN VÆRE EN SOM:
Både er operativ og strategisk: Vi har behov for at du er hands-on med markedsføringskampanjer og analyser, samtidig som du kan utvikle langsiktige strategier.
Er digital i tankesettet: Du er oppdatert på de nyeste digitale markedsføringstrendene og vet hvordan man bruker ulike plattformer effektivt.
Analytisk og datadrevet: Det er en god del magefølelse i å være en god Brand Marketing Manager, men det er også mye data som ligger bak beslutninger. Det kan du!
Kan være kreativ og innovativ: Du kommer med nye ideer og løsninger for å øke merkevarens tilstedeværelse og appell.
Lever for merkevaren: Du kan formidle merkevarens verdier og budskap på en overbevisende måte gjennom ulike kanaler.
Høres ikke det ganske spennende ut? I så fall vil vi gjerne høre fra deg!
VI SER FOR OSS AT DU HAR:
Høyere utdanning innen markedsføring, kommunikasjon, eller et relevant fagfelt.
Erfaring fra lignende rolle er et absolutt krav, og gjerne fra multi-brand miljø.
Erfaring med å bygge brand i digitale kanaler og sosiale medier og en sterk forståelse av hva som funker og ikke.
Gode analytiske ferdigheter og erfaring med markedsføringsanalyser.
Evne til å jobbe selvstendig og som en del av et team.
VI KAN TILBY:
Norges råeste rolle innenfor markedsføring
Mulighet til å være med på å skape en suksesshistorie.
Et dynamisk arbeidsmiljø med mange sosiale happenings.
Konkurransedyktig lønn og rabatter på VILLOID.no
Karrieremuligheter i en av Norges raskest voksende nettbutikker.
Enten har du relevant utdanning, eller så har du lært alt det du kan på egen hånd. For oss er det viktigste at du kan bruke det i praksis!
For å melde din interesse vil vi gjerne ta en rask titt på CV’n din. Det er mest for å se hva du har gjort før. Men, så vil vi også gjerne høre om hvorfor akkurat du er den rette for VILLOID, gjerne med et konkret eksempel på hvordan du har løst en kompleks problemstilling. Vi gleder oss skikkelig til å høre fra deg innen 15. august.
PS: Vi digger å høre fra deg. Og det er mange som vil jobbe med oss akkurat nå. Vi samarbeider derfor med Agent Nord som du når på marie@agentnord.no. Vi digger også de som tar sjansen og sender oss en e-post direkte, eller ringer oss, men det er ikke alltid vi rekker å følge opp. Vi er opptatt med å bygge Villoid. Derfor: For at din søknad skal bli vurdert, ber vi om å søke via vår søknadsportal HER. Da vil du få svar og ordentlig vurdering og oppfølging underveis.
Om arbeidsgiveren
Om Villoid
VILLOID.no er Norges største moteunivers på nett – et moteunivers skapt frem av kvinner, for kvinner. Vårt mål er å tilby kvinner det de vil ha og trenger. Vi har i dag 250 ulike merker hvorav 50 % er norske merker. Villoid er kortreist shopping - en norsk nettbutikk med norsk lager, som leverer samme dag til kunder i Oslo og dagen etter alle andre steder i landet. Vi har en sterk stemme og bred synlighet i vår målgruppe som er kvinner mellom 25 og 55 år. Vårt Villoid-community består av ca. 250 000 kvinner og vokser hver dag.
Villoids visjon er å inspirere jenter til å våge mer. Vi brenner for at jenter skal våge mer og derfor lanserer vi VILLOID-Prisen: Årets Kvinne 2024. Prisen går til en kvinne som har utmerket seg det siste året i næringslivet, i livet eller i samfunnsdebatten generelt. Villoid er et verdidrevet selskap og våre kjerneverdier er å være modige, effektive, innovative og ansvarlige.
Villoid er et lønnsomt vekstselskap: Vi omsatte for 210 MNOK i 2023, med en vekst fra 2022 på 60% og en positiv bunnlinje. I 2024 fortsetter vi lønnsom hypervekst og når 320 MNOK. Vi startet fra 0 kr i 2018 og vi er derfor veldig stolte av vår lønnsomme rakettvekst. I 2026 er vår ambisjon å nå 1 milliard i salg (ca. 750 MNOK i omsetning). Vi har som mål å ta opp kampen mot utenlandske nettgiganter og håper at du vil bli med oss på reisen videre!
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst Allé 16, 0278 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Markedsføring og annonsering, Tekstil
- Stillingsfunksjon: Markedsfører
Nøkkelord
markedsfører, marketing, branding
- FINN-kode 363426556
- Sist endret
Lignende annonser
![Varner logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/16091842/iad_2013292608183586607varner_logo_hr_dokumenter__00000002_.png)
![Makeup Mekka logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/31/6/363/484/786_26276689-2ff4-45f2-b167-68c7104960a9.png)
![Varner logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/16091842/iad_2013292608183586607varner_logo_hr_dokumenter__00000002_.png)
![NIPPON GASES NORGE AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/16/9/361/444/839_29bcc596-cbd4-4e8f-8fc7-69b63f0bf376.jpg)
![SKINTIFIC AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/03/2/359/709/862_e2359c46-5a0c-4d5f-bb88-218f7b4e7fc0.png)
![Publicis Norge logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/9/359/611/499_d8234839-8eb9-4ed7-906a-91e1754a1121.jpg)
![Varner logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/16091842/iad_2013292608183586607varner_logo_hr_dokumenter__00000002_.png)
![SpareBank 1 Østlandet logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/1715385266/iad_7514223599414603689sb1_ostlandet_verti_pos_cmyk.png)
![Gullfunn AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/26/9/358/793/479_2ee59b70-480f-4223-b178-1a927f097cd9.png)
![Maksimer AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2023/2/vertical-1/16/4/185/002/842/4_1642067463.png)