Salgs- og kunderådgiver
Bergen Trappedesign AS
- Frist Fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Leter du etter en spennende deltidsjobb hvor du kan bruke tekniske ferdigheter og yte førsteklasses kundeservice?
Bergen Trappedesign er en veletablert familiebedrift med en solid tradisjon innen trebearbeiding. Hos oss verdsetter vi åpenhet, ærlighet og et felles teamfokus. Vi søker nå en salgs- og serviceinnstilt kunderådgiver til deltidsstilling som skal bistå med salg til nye kunder.
Hva får du når du jobber hos oss?
Vi tilbyr en spennende deltidsstilling i en bedrift i vekst hvor du får være vårt ansikt utad, både fysisk i lokalene våre i Arna, men også over telefon og mail. Vi tilbyr gode betingelser for rett kandidat, godtgjørelse for mobilbruk, samt bærbar PC og iPad til bruk i jobben. Da vi er en liten organisasjon kan du være med å påvirke prosessene våre og komme med løsningsforslag som kan være med å ta Bergen Trappedesign til nye høyder. Du vil få god opplæring i de ulike programmene vi bruker og i trappeterminologier.
Hva blir arbeidsoppgavene dine?
Arbeidsoppgaver vil være å bistå kunder som kommer innom showroomet vårt med å vise de ulike trappemodellene og mulige utførelser, følge opp henvendelser på e-post og telefon, tegne og prise trapper, og klargjøre trapper til produksjon. Jobben innebærer blant annet bruk av Microsoft 365, UniMicro og Staircon. Du får mulighet til å være med å diskutere ulike kampanjer og prosesser i bedriften, og om ønskelig vil det også for den rette på sikt være muligheter for å styre bedriftens sosiale medier kontoer. Arbeidstid vil i utgangspunkt være fra kl. 10 – 15 i showroomet vårt, og at det er ønskelig at du kan jobbe 3-4 dager i uken. Det vil dog være mulighet for fleksibilitet etter avtale.
Hvem er du?
Vi ser etter en engasjert og fleksibel person som er god på å håndtere ulike type mennesker og skape gode relasjoner med kundene våre. Videre har du en strukturert tilnærming til arbeidet ditt og er systematisk anlagt. Du har utmerkede skriftlige kommunikasjonsevner på både engelsk og norsk, noe som gjør deg i stand til å formidle budskap klart og effektivt. Du har også et øye for salg og motiveres av å oppnå resultater. Sist, men ikke minst, er det superviktig at du er flink til å lytte og virkelig forstå hva kunden trenger. Du må ha god logisk tankegang, øye for detaljer og være god med tall, og du må kunne forstå plantegninger.
I korte trekk
- Spennende deltidsstilling i en bedrift i vekst, med gode betingelser, mobilgodtgjørelse, bærbar PC og iPad.
- Følge opp henvendelser på e-post og telefon, kontakt med leverandører, tegne og måle trapper, gi pristilbud, bruke Microsoft Office og Unimicro, samt poste på sosiale medier og foreslå kampanjer.
- Du er utpreget serviceinnstilt, flink til å lytte og forstå kundens behov, og har et skarpt øye for detaljer.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig er avgjørende.
- Erfaring med Staircon CAD/CAM og Unimicro er supert, men ikke et krav.
Høres dette ut som noe for deg oppfordrer vi deg til å søke i dag! Ved spørsmål, ta gjerne kontakt med Stian Rafto på 457 37 260 eller Natasha Remen på 909 44 789.
Om arbeidsgiveren
I dag er vi til sammen 7 ansatte, som jobber tett sammen for å levere landets fineste trapper til kundene våre. Vi er en totalleverandør som gjør alt fra måltaking, produksjon og montering av trapp hos kunde.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Indre Arna-vegen 177, 5260 Indre Arna
- Bransje: Industri og produksjon, Konsulent og rådgivning, Trevareindustri
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Løsningssalg, Teknisk salg
Nøkkelord
Mersalg, Kundeservice, Kundekonsulent, Salgskonsulent, Administrasjonskonsulent
(1/3)
meta.heading
- FINN-kode 363557063
- Sist endret