![Kreftforeningen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/338326803/iad_8279488663927680370logo.png)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/6/vertical-5/23/b/463/bd6/d0-/d42/4-1/1eb/-a5/4d-/6f0/581/e4e/fdb_1210264743.jpg)
Applikasjonsforvalter
Kreftforeningen
- Frist 25.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye rådgiver / spesialrådgiver som kan drive innovasjonen videre i Kreftforeningen?
I seksjonen for Digitale tjenester og teknologiutvikling er det nå ledig en 100% stilling som rådgiver / spesialrådgiver (applikasjonsforvalter).
Vår seksjon ble opprettet i fjor for å understøtte Kreftforeningens nye vekststrategi, som har et sterkt fokus på data og digitalisering. For at vi skal komme enda nærmere vår visjon «et liv uten kreft», trenger vi gode IT-løsninger som understøtter arbeidet til våre ansatte og frivillige. I vår seksjon har vi som mål at kunnskapsdeling og samarbeid er nøkkelen til suksess, og gleder oss til å få en ny kollega med på laget.
Kreftforeningens applikasjonsportefølje består av ca. 60 ulike systemer med varierende grad av kompleksitet når det gjelder forvaltnings- og supportbehov. Vi har fullt ansvar for integrasjoner og Kreftforeningens dataplattform. Dette betyr at vi skal sikre systemene vi har, utvikle de selv eller i samarbeid med andre, og gi god support når det kommer henvendelser internt og eksternt.
Stillingen som applikasjonsforvalter er nyopprettet, og gir deg en spennende mulighet til å forme rollen selv. Du vil kunne påvirke måten vi jobber på i fremtiden med forvaltning og support av applikasjonsporteføljen vår, i samarbeid med organisasjonen og leverandører, og samtidig bidra aktivt til optimalisering av porteføljen. Vi ser for oss at du vil være en viktig teknologipartner for organisasjonen, og bidra til at vi hele tiden velger den optimale teknologien og de beste IT-verktøyene for vårt formål.
Høres dette interessant ut? Da håper vi at du leser videre!
Hva ser vi for oss at jobben går ut på?
- Du vil få ansvar for administrasjon og dokumentasjon av systemer gjennom deres livssyklus, samt vedlikehold av applikasjonsporteføljen i samarbeid med applikasjonseiere og leverandører.
- Du får etablere, vedlikeholde og implementere standard IT-tjenestestyringsprosesser (ITSM) og dokumentasjon. Her vil du også bidra til kontinuerlig prosessforbedring, automatisering og effektivisering av IT-tjenestestyringsprosessene.
- Innenfor ansvarsområdet ditt får du bidra til å løse tjenesteforespørsler og servicehendelser.
- Aktiv deltakelse i anskaffelse av IT-verktøy sammen med våre jurister.
- Koordinering og/eller deltakelse i teknologirelaterte prosjekter internt i seksjonen og på tvers av organisasjonen.
Hva tror vi er relevant for stillingen?
- Minst 3-5 års erfaring innen IT service management og/eller drift av IT-systemer.
- Relevant høyere utdanning innenfor informasjonsteknologi, minimum på bachelornivå. Dersom du har lang, relevant erfaring innenfor området, kan det kompensere for manglende formalkompetanse.
- Du har kompetanse innenfor applikasjonsdrift, forvaltning og videreutvikling av løsninger.
- Fordel med god kunnskap om ITIL-prosesser og ITSM-verktøy. Dersom du er ITIL-sertifisert ønsker vi at du opplyser om dette i søknaden.
- Erfaring med design, implementering og forbedring av IT-tjenestestyring og problemløsning.
- Kjennskap til å sette opp ulike flyter og automatikk i verktøy for tjenestestyring.
- Du har vært med på anskaffelser av IT-verktøy tidligere, og har erfaring med dette.
- Erfaring med prosjektarbeid.
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
Personlige egenskaper vi ser etter:
- Du liker å jobbe selvstendig, er strukturert og pålitelig.
- Du er fremoverlent og evner å drive prosesser og koordinere oppgaver.
- Du tar initiativ og ønsker å bidra inn i et sterkt og fremtidsrettet fagmiljø.
- Du trives med utfordringer, ser løsninger og kommer med nye idéer.
- Du ser verdien av godt samarbeid, er serviceinnstilt og inkluderende ovenfor dine kollegaer og eksterne samarbeidspartnere.
Noen av godene våre:
- Lønn etter avtale, samt gunstige låne- og pensjonsordninger gjennom Statens pensjonskasse
- Fleksitid, sommertid og mulighet for trening i arbeidstiden
- Ordning for hjemmekontor
- Et godt arbeidsmiljø – sertifisert Great Place to Work
- Ikke røyke eller snuse i arbeidstiden – vi har tobakksfri arbeidstid
- Veldig god kantine - så god at den fortjener en plass på denne listen!
- Engasjerte og humørfylte kollegaer med variert og høy kompetanse
Har du spørsmål om stillingen, kan du gjerne ta kontakt med seksjonsleder for Digitale tjenester og teknologiutvikling Muhammad Imran Mughal på tlf. 90 14 32 57.
I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem samt at det ikke deles sensitive personopplysninger i søknaden www.kreftforeningen.no/stillinger. Søknader pr. post eller e-post vil ikke bli vurdert eller besvart.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater via vår samarbeidspartner Semac AS, www.semac.no.
Søknadsfrist: Søndag 25. august 2024. Søknadsbehandlingen vil begynne fortløpende, og vi innkaller de mest aktuelle kandidatene til intervju. Alle kandidater vil bli vurdert frem til søknadsfristen.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: 0153 Oslo
- Bransje: Ideelle organisasjoner, Organisasjoner
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / Drift/Operations, IT drift og vedlikehold / IT-support, IT utvikling / Database
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Applikasjonsforvalter, IT-tjenestestyring, Teknologi, Database, Informasjonsteknologi
(1/3)
- FINN-kode 364261380
- Sist endret
Lignende annonser
![Kreftforeningen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/338326803/iad_8279488663927680370logo.png)
![Kreftforeningen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/26/2/362/687/212_3faace00-723c-4c13-8d48-bd3c7a70865d.jpg)
![Kreftforeningen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/338326803/iad_8279488663927680370logo.png)
![Diakonhjemmet sykehus logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/461340714/iad_8830954294170785178diakonhjemmet_sykehus.png)
![Sykehuspartner HF logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/1992337/iad_3545385533131747945sykehuspartner_gjennomsiktig_logo.png)
![EXPERIS SOLUTIONS AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/23/6/362/314/866_1b7af254-12d7-40df-a26b-451659bfd741.jpg)
![Nasjonalforeningen for folkehelsen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/8/vertical-0/08/8/364/760/048_5cc3ee63-8d77-4a7d-b518-ef213e7b359a.png)
![KF logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/05/3/359/984/013_f8150ab9-80e3-4445-9ed7-f8c36f7c3c0d.jpg)
![Sykehuspartner HF logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/1992337/iad_3545385533131747945sykehuspartner_gjennomsiktig_logo.png)
![Ruter logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/29/5/363/106/335_2b4682d2-2c8d-4eef-9428-c2d65753bd01.jpg)
![Direktoratet for medisinske produkter logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/31/5/363/423/745_18fa5c6f-9878-4a1c-b02a-fe649de00a09.jpg)