Avdelingsleder regnskap
Azets Insight AS
- Frist 27.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye avdelingsleder?
Hos Azets i Ålesund sitter 21 medarbeidere som sammen utgjør et solid kompetansemiljø som arbeider med rådgivning, regnskap, lønn/HR og salg. Vi har et godt arbeidsmiljø der vi samarbeider på tvers av team og avdelingsområder, og utfyller hverandre med å dele kunnskap.
Til vår regnskapsavdeling ser vi nå etter en avdelingsleder. Vi ønsker at du er en erfaren leder som kan videreutvikle avdelingen og skape merverdi for vår forretning og våre kunder. Felles for oss er at vi er genuint opptatt av å yte den aller beste servicen for våre kunder.
Din nye arbeidshverdag:
Som avdelingsleder vil du ha personalansvar og ha det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i regnskapsavdelingen. Du blir også en del av ledergruppen for regionen. Utover dette vil dine ansvarsområder innebære:
- Lede og drifte avdelingen, med alt det innebærer av resultat-, budsjett- og personalansvar.
- Bygge og videreutvikler avdelingen i tråd med Azets sin strategi og mål
- Være en pådriver for videreutvikling av våre tjenesteleveranser og produkter
- Være en viktig bidragsyter i salgsprosesser
- Inspirere, motivere og utvikle dine medarbeidere.
Hva vi ønsker oss i en ny avdelingsleder:
Du ser muligheter og løsninger som er verdiskapende for vår forretning og våre kunder. Derfor håper vi du har ledererfaring, gjerne fra byrå innen rådgivning og regnskap. Vi ønsker oss en nettverksbygger, gjerne en som har inngående kjennskap til det lokale næringslivet. Du må evne å skape tillit og engasjement både for kunder og medarbeidere.
Hva Azets kan tilby deg:
I Azets jobber vi fremtidsrettet. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan tilby deg varierende og spennende arbeidsdager, der du er med på og videreutvikle bransjens beste løsninger. Du får også:
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde og mye autonomi i rollen
- Et arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og inkludering
- Tilgang til interne opplæringskurs innen flere områder
- Vi må selvfølgelig ikke glemme vår konkurransedyktige lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
Arbeidssted vil være i Azets sine fine lokaler i Ålesund, med gratis parkering, god kantine og moderne lokaler. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med leder for region Midt-Nord Cathrine Ballo Olsen på tlf +47 977 64 636.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Om arbeidsgiveren
Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rekruttering og rådgivning. Vi leverer en personlig tjeneste - både digitalt og lokalt. Våre 7.500 dedikerte medarbeidere betjener flere enn 90.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden og Storbritannia. I Norge har vi mer enn 50 kontorer og over 1.000 ansatte.
Azets investerer kraftig i ny teknologi. Vi er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Målet er alltid at kundene våre skal nyte godt av brukervennlige kundeløsninger med stor nytteverdi.
- Sektor: Privat
- Sted: 6018 Ålesund
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Økonomi og regnskap / Controller, Økonomi og regnskap / Regnskap
Nøkkelord
regnskap, økonomi, rådgivning, ledelse, personalansvar
- FINN-kode 364421378
- Sist endret