Porteføljeansvarlig
Avonova
- Frist 06.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Vi søker Porteføljeansvarlig til vårt kontor i Larvik
Vi er på søken etter deg som har erfaring med kundekontakt og ser verdien i forebyggende arbeidsmiljøarbeid. Har du i tillegg en lidenskapelig interesse for personlig helse og 24-timers mennesket vil vi gjerne høre fra deg!
Avonova AS er godt etablert som Norges og Sveriges ledende leverandør av bedriftshelsetjenester. Som porteføljeansvarlig vil du inneha oppfølging- og leveranseansvar for kunder av vårt produkt Avonova Assist, en nyskapende løsning som bidrar til profesjonelle arbeidsgivere, mer engasjerte medarbeidere, lavere sykefravær og full kontroll på dokumentasjon i henhold til lovverk. Avonova Assist tar utgangspunkt i egenutviklet digitalt internkontroll- og HR system, samt en rekke tjenester innen HR, Helse og forebyggende/målrettet HMS-arbeid. Våre leveranser tar alltid utgangspunkt i kunden, dette fordi alle bedrifter har unike utfordringer, egne behov og mål og berøres av lovverket forskjellig.
Med vår målsetting om flere friske folk, skal vi sammen bidra til økt produktivitet og styrket økonomi for bedrifter; bedre helse og økt livskvalitet for individet samt reduserte helsekøer og sparte midler for samfunnet.
Flere og flere bedrifter ønsker Avonova Assist og vi er i vekst! Vi søker derfor tre porteføljeansvarlige som skal jobbe mot vår kundebase.
Som porteføljeansvarlig i Avonova AS vil du få gleden av å bidra til å skape overskudd for mennesker og virksomheter gjennom å være en dyktig proaktiv rådgiver og bygge gode relasjoner digitalt.
Du er/har/liker/kan:
- Omgjengelig med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Trives med å hjelpe kunder med å avdekke behov
- Du drives av gode verdier, er lagspiller og opptatt av at alle jobber mot samme mål
- Du er god til å bygge relasjoner og skaper tillit gjennom god rådgivning til våre kunder
- Du er løsningsorientert med god arbeidsmoral
- Høy evne for å tilegne seg ny kunnskap
- Evne til å arbeide systematisk og målrettet
- Selvgående og proaktiv med tanke på å identifisere forbedringsområder internt og eksternt
- Du har erfaring med bruk av ulike datasystemer og trives med Teams som arbeidsverktøy
Kompetansekrav:
- Beherske muntlig og skriftlig norsk 100%
- Beherske engelsk muntlig og skriftlig godt
- God teknisk forståelse generelt
- Erfaring med CRM-systemer
Kompetanse og kvalifikasjoner som teller positivt:
- Tidligere erfaring med kundeoppfølging digitalt
- Kunnskap og erfaring med veiledning og undervisning
- Kjennskap/erfaring med HMS og forebyggende arbeidsmiljøarbeid
- Allmennhelse
- Salgserfaring
Vi tilbyr:
- Avonova Skolen hvor du vil få en introduksjon til våre tjenester og Avonova som selskap
- Arbeidstid fra 08-16
- Mulighet til å styre din egen hverdag
- Grundig opplæring og veiledning i arbeidet med en anerkjent og sterk merkevare
- Mulighet for å videreutvikle deg selv med fokus på kompetanseheving
- En ambisiøs og stabil arbeidsgiver med langsiktige målsettinger
- Konkurransedyktig betingelser
- Gode pensjons og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Fritzøe Brygge 1, 3264 Larvik
- Bransje: Helse og omsorg, Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Rådgivning
Nøkkelord
Rådgivning, KAM, Salg
- FINN-kode 364551531
- Sist endret