Økonomileder
Sandnes Pro-Service
- Frist 8.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Økonomileder?
Som Økonomileder vil ditt hovedansvarsområde være økonomi, regnskapsproduksjon og lønn. Utover dette vil du blant annet ha ansvar for innkjøpsavtaler og sikre at våre administrative rutiner og arbeidsmetoder innen området er i henhold til regelverk og utføres på en effektiv måte. Du er selvfølgelig en del av ledergruppen og rapporterer til daglig leder. I tillegg har du også personalansvaret for en annen administrativ medarbeider.
Stillingen er både operativ og strategisk der du vil få jobbe bredt med ulike problemstillinger. Man vil få mulighet til å ta på seg øvrige administrative oppgaver ut fra ens kvalifikasjoner og ønsker, i tråd med bedriftens strategi. Du vil være en støttefunksjon for daglig leder og avdelingsledere for å sikre innsikt og kvalitet som bidrar til utvikling av Sandnes Pro-Service i henhold til våre planer og strategier.
Vi ser for oss at du er litt som dette:
- Løsnings- og endringsorientert med tanke på videreutvikling, implementering og forbedring av økonomiske styringsprosesser og rutiner – Fordi vi fortsatt har områder vi kan forbedre oss på og da trenger noen som evner og liker denne måten å jobbe på.
- Trives med selvstendig arbeid og er beslutningsdyktig – Fordi du er «alene» om dette fagområdet og må evne å finne svar og ta beslutninger basert på din kompetanse.
- Trives med samarbeid og er god på å kommunisere – Fordi du må evne å overføre din spisskompetanse til andre samt delta i løpende prosjekter/oppgaver i bedriften i samarbeid med andre.
- God kommersiell forståelse og analytiske evner - Fordi vi hele tiden vil utvikle oss i tråd med vår forretningsstrategi og markedet.
- Kjenner deg igjen i verdiene våre; Raus, Fleksibel, Kompetanse - Fordi dette er retningsgivende i måten vi jobber på.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Minimum høyskole/universitetsutdanning innen økonomi
- Relevant arbeidserfaring 3-5 år innen regnskap og økonomistyring
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, må beherske norsk flytende
- God kompetanse på IT-verktøy som er relevant for rollen (Tripletex)
Vi kan tilby:
- Meningsfylt og utfordrende arbeid for og med mennesker
- Innflytelse på egen arbeidssituasjon og utvikling
- God pensjonsordning
- Lønn etter avtale
- Et inkluderende arbeidsmiljø med kompetente, engasjerte og dedikerte kollegaer
For flere opplysninger eller en uforpliktende samtale, ta kontakt.
Om arbeidsgiveren
Vi er en arbeidsmarkedsbedrift, eid av Sandnes og Gjesdal kommune, som driver ulike arbeidsrettede tiltak for NAV og eierkommunene.
Virksomheten i Sandnes Pro-Service springer ut fra en tydelig visjon om "å skape muligheter uavhengig av forutsetninger". Vi forvalter et samfunnsansvar og oppdrag om å kunne bidra til at flest mulig får en plass i arbeidslivet gjennom våre tiltak Varig Tilrettelagt Arbeid (VTA) og Arbeidsforberedende Trening (AFT). Personens egne forutsetninger er utgangspunktet. Vi ser etter mulighetene, ikke begrensningene.
Våre verdier Raus, Fleksibel og Kompetent står sterkt i det daglige arbeidet og vårt mål er å sette arbeidstakere og brukere av våre tjenester i hovedfokus.
Sandnes Pro-Service har ett solid fotavtrykk i regionen og vi har tett samarbeid med offentlige tjenester og private næringslivsaktører.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Fagleder
- Sted: Skippergata 123, 4327 Sandnes
- Bransje: Industri og produksjon, Annet
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap, Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Økonomistyring, Ledelse, Regnskap, Lønn, regnskapsproduksjon
- FINN-kode 364736046
- Sist endret