CRM-analytiker
Kid Interiør Servicekontor
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Kid/Hemtex søker CRM-analytiker
Kid/Hemtex er i dag en av Nordens ledende interiør- og tekstilkjeder, med mer enn 280 fysiske butikker og nettbutikk, representert i Norge, Sverige, Finland og Estland. Vi tilbyr et bredt og inspirerende utvalg av kvalitetsprodukter til gode priser. Hos oss blir du en del av et fremoverlent selskap som ønsker å fortsette å vokse og utvikle seg. Vi verdsetter fellesskap og en prestisjefri kultur, der du som medarbeider får muligheten til å påvirke og bidra i vår utvikling. Våre verdier Kremmerskap, Inspirasjon og Dedikasjon - veileder oss og gjennomsyrer alt vi gjør.
Er du lidenskapelig opptatt av å utvikle og implementere effektive CRM-strategier? Vil du bidra til å styrke vår markedsposisjon basert på kundeinnsikt og analyse? Kid/Hemtex er et selskap med et sterkt kommersielt fokus og et meget godt arbeidsmiljø. Du vil tilbys konkurransedyktige betingelser, og du blir også en del av selskapets bonusordning. Stillingen gir deg høy grad av selvstendighet og det finnes gode muligheter for intern karriereutvikling.
For å ytterligere styrke vår relasjon med våre medlemmer søker vi nå en ambisiøs og analytisk CRM-analytiker til en nyopprettet stilling, som vil være med og utvikle våre innsikts- og CRM-aktiviteter både på kort og lang sikt.
Stillingens oppgaver og ansvar:
Som CRM-analytiker i Kid/Hemtex kommer vil du være viktig i utviklingen av vårt arbeid med å utarbeide, gjennomføre og følge opp våre medlemsaktiviteter i både Kid og Hemtex. Vi benytter CRM-verktøyet Voyado, men benytter også andre verktøy mer rettet mot analyse og oppfølging. Vi søker derfor en kollega med evne til å være aktiv i det praktiske CRM-arbeidet som innebærer daglig overvåking av datakvalitet, oppsett av automatiseringer og segmenter for utsendelser, samtidig også sette opp arkitektur for dataanalyse. I tillegg trenger vi at du kan gjennomføre kvantitativ analyse av store datasett og modellering av medlems- og transaksjonsdata via et eksisterende eller et nytt dataverktøy. Du vil ha et stort ansvar for CRM, sammen med dine kolleger.
- Utvikle og implementere kundesegmenteringsmodeller for målrettede og effektive markedsføringskampanjer i ulike kanaler
- Samarbeid med markeds- og kampanjeteamet for å utvikle personlige kampanjer basert på data og innsikt
- Ta i bruk analytiske verktøy for å hente ut, analysere, modellere og visualisere data
- Presentere innsikter og anbefalinger til ulike avdelinger og stakeholders internt
- Forstå samt utvikle dataflyt mellom ulike miljøer og kilder
Vi søker deg som har følgende kvalifikasjoner:
- Du har relevant høyskoleutdannelse (økonomi, analyse, statistikk, markedsføring eller tilsvarende)
- Vi ser etter en ressurs med bred erfaring og kompetanse innenfor kvantitativ og kvalitativ metode, gjerne tidligere erfaring som CRM-analytiker eller tilsvarende rolle
- Sterke analytiske ferdigheter og erfaring med å jobbe med store mengder data
- God erfaring i å bruke verktøy for datamodellering
- Gode kommunikasjonsegenskaper og evne til å presentere komplekse data på en forståelig måte
- Kommersiell, initiativrik og proaktiv
- Gode samarbeidsegenskaper, glad i å jobbe både strategisk og operativt
Vi kan tilby deg:
- En spennende stilling i en av landets mest lønnsomme Retailkjeder
- Mulighet til å jobbe i et lite, fleksibelt team med stor frihet til å påvirke konsernets CRM-aktiviteter og fremtidige strategier basert på innsikt
- Et dynamisk arbeidsmiljø med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer
- Konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for personlig utvikling
- Fri tilgang til et moderne og godt utstyrt treningsrom
- Parkeringsplass med lademuligheter for el-bil
Er du den vi søker? Da vil du bli en del av en nordisk avdeling og rapportere til Head of CRM. Kontorsted er ved vårt hovedkontor i Lier.
Søknadsfrist er snarest, vi vil kontakte aktuelle kandidater forløpende. For mer informasjon om stillingen, kontakt Magnus Axelsson (Head of CRM): magnus.axelsson@hemtex.se
Vi mener at en god blanding av erfaring og bakgrunn bidrar til et dynamisk og kreativt team, og derfor streber vi etter mangfold og likestilling på alle Kid/Hemtex sine arbeidsplasser.
Nøkkelord
CRM, analyse, kundeadferd, innsikt, dataflyt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 364878522
- Sist endret