IKT-rådgiver / systemforvalter
Diakonhjemmet sykehus
- Frist 15.08.2024
- Ansettelsesform Fast
IKT-rådgiver / systemforvalter
Ved Senter for psykofarmakologi, Diakonhjemmet sykehus er det ledig 100% fast stilling som IKT-rådgiver / systemforvalter.
Senter for psykofarmakologi har cirka 30 ansatte i et tverrfaglig miljø med kjemikere, farmasøyter, bioingeniører, helsesekretærer, forskere og leger. Avdelingen har to laboratorier, ett kromatografilaboratorium som utfører legemiddelanalyser, og ett genetikklaboratorium som utfører farmakogenetiske analyser. Avdelingen analyserer ca 60.000 blodprøver årlig. Senter for psykofarmakologi er utdanningsinstitusjon for leger til spesialiteten klinisk farmakologi. Vi utfører forskning innen psykofarmakologi. Rådgivning, informasjon og undervisning er andre viktige oppgaver. Se: www.psykofarmakologi.no
Arbeidsoppgaver
- Overordnet ansvar for laboratoriedatasystemet Swisslab (Nexus) lokalt i avdelingen
- Forvaltning av laboratoriedatasystemet Swisslab og tilliggende systemer i samarbeid med kollegaer i avdelingen, personell fra Avdeling for medisinsk biokjemi og sykehusets Avdeling for IKT og e-helse
- Lede og drive kommunikasjon og samarbeid med ressurspersoner, brukere og eksterne leverandører
- Videreutvikle elektronisk arbeidsflyt i avdelingen og bruk av kliniske IKT-løsninger
- Gjennomføre versjonsoppgraderinger og integrasjoner
- Bidra i kvalitetsarbeid og avviksbehandling.
Kvalifikasjoner
- Relevant fagutdanning, gjerne med erfaring fra helsesektoren. Alternativt helseutdanning med relevant etterutdanning innen IKT.
- Kjennskap til laboratoriedatasystemer er ønskelig, avdelingen er akkreditert etter ISO 15189.
- Erfaring med konfigurering/programmering.
Diakonhjemmet Sykehus ønsker mangfold, og vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller bakgrunn. Det samme gjelder dersom du har hatt opphold fra arbeidslivet.
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Strukturert og systematisk
- God formuleringsevne på norsk både skriftlig og muntlig både mot teknisk og helsefaglig personell
Vi tilbyr
- Et høykompetent og godt tverrfaglig arbeidsmiljø
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Lønn etter avtale
- Av bruttolønn trekkes 2 % til pensjon.
- Ansettelses- og arbeidsvilkår, pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring etter avtale mellom arbeidstakerorganisasjonene og Virke.
Innholdet i cv må dokumenteres med vitnemål og attester i Webcruiter. Kontaktinformasjon til to referanser medbringes til et eventuelt intervju.
Avdelingen er del av Klinikk for psykisk helse og rus, arbeidssted er i nærheten av Vinderen med alt av kollektiv- og servicetilbud.
Vi tar godt vare på pasientene og hverandre.
Velkommen til å søke stilling – vi ser fram til å få deg på laget.
Om arbeidsgiveren
Diakonhjemmet Sykehus er lokalsykehus for 145 000 innbyggere i bydelene Frogner, Ullern og Vestre Aker. Sykehuset har utvidet ansvarsområde for alderspsykiatri og eldre med brudd, og regionsykehusfunksjoner innen revmatologi.
Diakonhjemmet Sykehus er et ideelt diakonalt aksjeselskap eid av Diakonhjemmet Stiftelse. Se www.diakonhjemmetsykehus.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Forskningsveien 13, 0373 Oslo
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Rådgivning, IT utvikling / Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Konfigurering, Programmering, Swisslab, Systemforvaltning, IKT utdanning
- FINN-kode 365442031
- Sist endret