Regnskapskonsulent
Admento AS
- Frist 15. september 2024 (kandidater vurderes fortløpende)
- Ansettelsesform Fast
Erfaren regnskapsfører? Vi søker deg som vil vokse med oss i Trondheim!
Erfaren regnskapsfører? Vi søker deg som vil vokse med oss i Trondheim!
Vi jobber hver dag med å gi ærlige og lønnsomme råd slik at norske bedrifter lykkes med å drive bærekraftig og skape bedre arbeidsplasser. Nå skyter vi fart og søker derfor etter en erfaren regnskapskonsulent til vårt kontor i Trondheim. Er det deg vi leter etter?
Admento er et ledende kompetansehus innen en av bransjene som vokser mest i Norge akkurat nå - regnskapsbransjen. Våre 150 dyktige fagfolk hjelper daglig små og mellomstore bedrifter med å møte utfordringer og gripe muligheter, for å sikre lønnsomhet for den enkelte. Ambisjonene vi har for fremtiden er store og vi jobber derfor hver dag for å utvikle oss som organisasjon og tjenestetilbyder.
Hva vil du jobbe med?
Som senior regnskapskonsulent i Admento vil du kunne få oppdragsansvar og kvalitetssikring for både egne og andres kunder. Du vil ha kundeansvar, med organisering og planlegging sammen med øvrige i kundeteamet. Arbeidsoppgavene dine vil inkludere budsjettering, implementering og oppstart av nye kunder, samt utarbeidelse av årsoppgjør og skattemeldinger. Du vil også være ansvarlig for løpende regnskapsførsel, avstemming og rapportering for kunder, samt gi regnskapsnær rådgivning. Du vil jobbe tett med din leder, veilede teamet du jobber med og sammen sikre høy kvalitet og gode kundeopplevelser.
I tillegg vil du delta i kundemøter og videreutvikle samarbeidet mellom Admento og kunden, og tilrettelegge for best mulig løsninger og tjenester med utgangspunkt i kundens behov.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har noen års relevant arbeidserfaring og utdanning innen økonomi eller regnskap. Liker du å jobbe med systemer og er interessert i teknologi, vil du trives hos oss. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel at du trives med å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også telle positivt om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et absolutt krav for å søke på stillingen.
Hvem du er, er like viktig for oss som hva du kan. For å trives og lykkes hos oss tror vi at du er nøyaktig og strukturert, med en god forretningssans og et kommersielt tankesett. Dine kommunikasjonsferdigheter gjør deg i stand til å forklare komplekse økonomiske problemstillinger på en enkel og forståelig måte. I tillegg brenner du for å levere førsteklasses kundeservice og skape verdi for kundene.
Admento er et vekstselskap, og for rette kandidat er det stort rom for utvikling.
Vi legger stor vekt på å tilpasse arbeidsoppgavene til det du motiveres og utvikles av å jobbe med. Gjennom samarbeid og samspill oppnår vi de beste resultatene for våre kunder og for din egen utvikling.
Hva kan vi tilby deg?
- Et aktivt sosialt miljø og et attraktivt, lystbetont og uhøytidelig arbeidsmiljø hvor du kan glede deg til å komme på jobb.
- Fleksibel arbeidstid som gir deg mulighet til å balansere jobb med familie, venner og egne interesser.
- En selvstendig rolle med stor grad av frihet til å styre din egen arbeidshverdag, samt muligheter for å påvirke og utvikle din egen stilling og avdelingen du jobber ved.
- Et sterkt fagmiljø med fokus på våre verdier og en solid bedriftskultur, som gir rom for faglig og personlig utvikling.
Om oss
Vi er en gjeng med folk som liker å oversette tall til lønnsomme råd. Admento er et ledende kompetansehus som tilbyr fagfolk innen regnskap, HR og teknologi. Vi er om lag 150 ansatte fordelt på 17 lokasjoner fra Oslo i sør til Stjørdal i nord, og har datterselskapet Orkla Credit. Våre kjerneverdier er aktiv, attraktiv og ordentlig. Vi ønsker aktive medarbeidere som ikke er redd for å utfordre komfortsonen, attraktivitet i form av gode kvalifikasjoner er også viktig – og sist, men ikke minst må du være ordentlig profesjonell og seriøs i jobben din. En sunn og utviklende arbeidskultur står sterkt hos oss. Derfor tilbyr vi blant annet ansattgoder for at folk holder seg aktive – både faglig og fysisk. Hos oss vil du være del av et lag som jobber i partnerskap med kunden, og drar nytte av kompetanse på tvers av alle våre kontorer.
Er du ivrig etter å utvikle deg og samtidig ha det gøy på jobb?
Da synes vi du skal sende oss en søknad og fortelle om deg selv. Har du spørsmål til stillingen ta gjerne kontakt med Silje.
Søknadsfrist: 15. september 2024
Vær oppmerksom på at kandidater vurderes fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du er interessert!
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Vestre Rosten 69, 7072 Heimdal
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomistyring og budsjettering, Rådgivning, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Regnskap, Statsautorisert, Regnskapsfører, Rådgivning, Økonomi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 365450158
- Sist endret