Regnskapsmedarbeider
Falck Global Assistance
- Frist 02.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du en detaljorientert regnskapsmedarbeider som ønsker å gjøre en global forskjell?
Bli en del av Falck Global Assistance, et ledende internasjonalt selskap innen
reise- og medisinsk assistanse, og bidra til vårt oppdrag om å beskytte reisende verden over.
Om oss:
Falck Global Assistance (FGA) er et datterselskap av Falck-konsernet, og vi leverer kritisk
reise- og medisinsk assistanse til forsikringstakere og ansatte i selskaper over hele verden.
Vårt engasjement for å sikre trygghet for våre kunder 24/7, 365 dager i året, betyr
at hver medarbeider spiller en viktig rolle i å levere trygghet til våre klienter globalt.
Om stillingen:
Vi utvider nå vårt team og søker en engasjert og detaljorientert regnskapsmedarbeider, som vil
håndtere fakturering og andre regnskapsoppgaver for våre norske reisetjenester.
Dette er en fast fulltidsstilling, hvor du vil samarbeide nært med, og rapportere
til, Head of Nordic Accounting for Travel Services. Rollen gir deg muligheten til å utvikle
deg i et støttende arbeidsmiljø med fleksible arbeidstider, flat struktur og mulighet for hjemmekontor.
Arbeidsoppgaver:
Utføre fakturering til våre kunder med nøyaktighet.
Følge opp forfalte betalinger og sikre innbetaling til rett tid.
Ha dialog med kundene for å sikre klarhet og forståelse i regnskapsrelaterte spørsmål.
Støtte økonomiavdelingen med diverse regnskapsoppgaver.
Hvem er du?
Du er en rask, effektiv og nøyaktig regnskapsmedarbeider som trives med teamarbeid.
Erfaring fra internasjonalt selskap er en fordel, men ikke et krav.
Du må være komfortabel med å kommunisere på engelsk, i tillegg til norsk.
Bachelorgrad innen økonomi er ønskelig, men relevant arbeidserfaring kan kompensere.
Du må ha erfaring med Excel, inkludert XOPPSLAG og pivottabeller, og
det er en fordel om du har erfaring med Navision eller tilsvarende regnskapssystem.
Fordeler ved å jobbe hos FGA:
Kompetanseutvikling: Vi tilbyr muligheter for kompetanseheving gjennom kurs og
faglige nettverk, slik at du kan utvikle dine ferdigheter.
Fleksibilitet: Vi tilbyr fleksible arbeidstider og mulighet for hjemmekontor,
slik at du kan opprettholde en god balanse mellom arbeid og fritid.
Arbeidsmiljø: Du vil jobbe i hyggelige lokaler i Maridalsveien 300 med enkel tilgang til
offentlig transport. Du blir en del av et team som støtter hverandre og jobber mot felles mål.
Vi tilbyr også, helseforsikring, AFP-ordning, lunsjordning, mulighet for parkering og rabatt på SATS.
Kontaktinformasjon:
Ved spørsmål – ta kontakt med Head of Nordic Accounting for Travel Services, Tatiana Hanecakova,
på tlf. 46804793 eller på mail: tatiana.hanecakova@falck.com.
Søknadsprosess:
Det er ønskelig at du i søknaden skriverlitt om din motivasjon, hvorfor du er relevant for
stillingen, og hva du kan tilføre Falck Global Assistance.
Søknader vurderes fortløpende.
Klar til å bli en del av vårt team? Send inn din søknad og CV gjennom vår oneline portal innen 02.09.2024.
Vi ser frem til å høre fra deg! Merk at søknader sendt på e-post ikke vil bli vurdert.
Om arbeidsgiveren
Hos Falck Global Assistance ønsker vi å skape en arbeidsplass med motiverte medarbeidere som trives på arbeidsplassen og hvor arbeidsoppgavene gir en stor grad av tilfredshet. I tillegg er det viktig at våre medarbeidere forstår at kunden alltid skal være i fokus og at hver enkelt medarbeider videreformidler komplekse budskap på en empatisk måte.
Mer om oss kan du lese på Reiseassistanse (falck.no) og Travel assistance (falck.com).
- Sektor: Privat
- Sted: Maridalsveien 300, 0872 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap
Nøkkelord
Regnskapsmedarbeider, XOPPSLAG, Excel, fakturering, hjemmekontor
meta.heading
- FINN-kode 365462178
- Sist endret