Innsikt- og analysesjef
Orkla Confectionery & Snacks Norway
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi søker et markedsføringstalent med med gode analytiske ferdigheter
Vi søker en selvgående innsikt- og analysesjef med et brennende engasjement for å analysere data og omdanne dette til forståelig innsikt
Er du en strategisk tenker med sterk analytisk tilnærming som brenner for å forstå hvorfor forbrukere tenker og handler som de gjør? Orkla Confectionery & Snacks Norge (OCSN) er på en spennende reise for å bli mer forbrukerorienterte og i enda større grad bruke forbrukerinnsikt aktivt som beslutningsstøtte. Vi søker nå en Innsikt- og analysesjef som vil bidra til å drive denne utviklingen i marktingavdelingen og sikre at vi maksimerer effekten av våre markedsføringsinvesteringer.
Som Innsikt- og analysesjef vil du ha ansvar for å kontinuerlig forbedre vårt taktiske og operative arbeid med forbrukerinnsikt. Du vil spille en avgjørende rolle i å sikre at vi utvikler våre merkevarer på en mer forbrukerorientert måte, ved å hente inn objektiv, relevant og presis innsikt. Stillingen rapporterer til Fagsjef forbrukerinnsikt i marketingavdelingen, men vil jobbe på tvers av de ulike markedsteamene med merkevarer som Nidar, Stratos, Smash!, KiMs, Cheez Doodles og Sætre.
Dine ansvarsområder vil være:
- Ansvar for å synliggjøre forbrukerinnsikt i organisasjonen for å bidra til å etablere en mer forbrukersentrert kultur som setter forbrukerinnsikt i sentrum for beslutninger.
- Ansvarlig for salgsmodellering for merkevarene til OCSN.
- Bistå markedsteamene som prosjektressurs i prosjekter på merke- og kategorinivå. Innsikt- og analysesjef vil være ansvarlig for å definere scope for innsikt, valg av metodikk, gjennomføring av kvalitative og kvantitative undersøkelser eller valg av egnet tredjepart til gjennomføring hvor hensiktsmessig.
- Ansvar for å koble seg tett opp mot andre innsiktsmiljøer internt i Orkla og sørge for god læring og erfaringsutveksling på tvers av selskaper, både i Norge og internasjonalt.
Skal du lykkes i denne rollen må du ha svært gode analytiske evner og et brennende engasjement for å tolke og analysere data og omdanne dette til relevant og forståelig innsikt, både visuelt, skriftlig og muntlig. Du har god forretningsforståelse og forståelse av marketingfaget og du evner å jobbe selvstendig og tar selv ansvar for å forme rollen. Du må ha gjennomført minimum 5 års utdannelse på høyskole/universitet med gode resultater, primært innen økonomi, markedsføring eller matematikk/ statistikk/ metode. Vi ser gjerne at du har 1-5 års relevant erfaring fra analyse, markedsføring eller andre relevante stillinger.
Vi kan love deg et offensivt, innovativt og faglig sterkt markedsføringsmiljø der karriere- og kompetanseutvikling tillegges stor betydning. I marketingavdelingen hos oss vil du få kollegaer som også brenner for forbrukerinnsikt og våre sterke merker. Vi er en avdeling som er opptatt av å jobbe som ett lag, dele på tvers og som er villig til å ta risiko.
Vi har fleksible arbeidstider og mulighet for hjemmekontor, men samtidig har vi troen på at det gode samholdet og miljøet skapes på kontoret. Vi holder til i freshe lokaler på Skøyen, med flere moderne fasiliteter som stor sykkelparkering, treningssenter, café/restaurant, frisør, personalbutikk med gode priser og en fristende kantine.
Våre verdier er: modig, inspirerende og til å stole på
OCSN tilbyr ikke jobber. Vi tilbyr karrierer.
Vår filosofi er at hvis du bringer kompetanse, motivasjon og innsats, sørger vi for gode vekstvilkår.
Vi har egen sosialkomité som legger til rette for hyggelige øyeblikk med kollegaer også utenom faglige arenaer. Vi har bedriftshytter, bedriftsidrettslag og egen kunstforening. I tillegg har vi gode forsikringsordninger og konkurransedyktige betingelser.
KONTAKTINFORMASJON:
Flere opplysninger kan du få hos markedssjef/fagsjef forbrukerinnsikt Henrik Norem 413 81 089 eller HR Manager Jannicke Arnesen-Zardi tlf 904 74 190.
Vi ser fram til å motta din søknad og CV via denne siden.
Søknadsfrist: Tirsdag 3. september 2024
NB! Det er kun søknader hvor det er lagt ved søknadsbrev, vitnemål og relevante attester som vil bli vurdert. Vi oppfordrer deg til å søke på denne spennende muligheten i Orkla Confectionery & Snacks Norge og ser frem til å motta din søknad!
Om arbeidsgiveren
Orkla Confectionery & Snacks Norge ble etablert i 2013 og var en sammenslåing av de tidligere selskapene Nidar, KiMs og Sætre. Vi er den største leverandøren av produkter til kos og glede i det norske markedet. Du møter oftest Nidar, KiMs eller Sætre som avsender på de fleste av våre produkter og vi jobber med merker som f.eks. Stratos, Smash!, Troika, Nidar, New Energy, Laban, Doc`, KIMs, Cheez doodles, Polly, Safari og Sætre for å nevne noen.
Vi er den største aktøren innen godterier, kjeks og snacks og tilgrensende produkter i det norske markedet. Med kjente merker og de beste smakene skal vi begeistre og glede det norske folk. Vi skal skape lønnsom vekst ved å utvikle attraktive produkter i og på tvers av kategoriene. Vår unike forbrukerinnsikt, kategoriforståelse, innovasjonsevne og salgskraft gjør oss til handelens foretrukne partner. Med en konkurransedyktig verdikjede og nærhet til det norske markedet skaper vi verdi for oss selv og for våre eiere.
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 149, 0277 Oslo
- Bransje: Annet
- Stillingsfunksjon: Analyse, Annet, Markedsfører
Nøkkelord
analytiker, markedsfører, analyse, innsikt, forbrukeradferd
(1/3)
- FINN-kode 365812383
- Sist endret