![Mekonomen Company Bilverksted AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/8/vertical-0/15/0/365/910/690_80e2e02c-efb3-4e4d-a11a-2759dd2e633e.jpg)
![MAN Truck & Bus Norge AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2023/1/vertical-0/19/0/288/267/380_121763012.png)
Servicerådgiver / Delelager MAN Truck & Bus - Oslo Vest
MAN Truck & Bus Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi søker en dyktig Servicerådgiver, der kan håndtere teknik og dele, til vort bussverksted på Bekkastua i Bærum
Har du erfaring fra lastbil-/eller bilbransjen? Er du i tillegg serviceinnstilt, har go bilteknisk forståelse og har lyst til å jobbe i et hyggelig arbeidsmiljø? Da er det DEG vi leter etter!
For tiden er vi det mest spennende og innovative selskapet innenfor transportsektoren. Det tør vi påstå på grunn av det betydelige potensialet som ligger både i selskapet, i markedet og ikke minst rammene til å utvikle oss videre som vi har fått fra vår solide og ressurssterke eier. Med kombinasjonen av jordnær kultur, dyktige ansatte og produkter med svært høy kvalitet - mener vi å ha vårt på det tørre.
Vil du teste påstanden og ikke minst, være med å utvikle MAN videre? Vi styrker vårt kundemottak og er på jakt etter en dyktig person som skal sørge for en effektiv disponering av vårt verksteds ressurser og opprettholde kontinuerlig dialog med kundene.
Arbeidsoppgavene er varierte, men vil hovedsakelig bestå av kundekontakt og kundeoppfølging i forbindelse med verkstedbookinger og drift av den daglige produksjonen på verksted og delelager.
- Planlegge daglig drift i verkstedet, herunder fordele og koordinere arbeid til mekanikere
- Gi profesjonell service til kunder ved mottak og og overlevering av kjøretøy samt salg av deler
- Kundeoppfølging og mottak av verksted og deleoppdrag
- Håndtere bestillinger av deler og tilbehør fra kunder og verksted
- Definert rolle i vårt digitaliseringsprosjekt
- Fakturere verksted og deleoppdrag
- Håndtere reklamasjoner og retur iht retningslinjer
- Være en pådriver for videre utvikling av servicemarked
- Samarbeide tett med andre avdelinger for å sikre optimal kundetilfredshet
Hvilken kunnskap må du ha for å lykkes i denne stillingen?
- Erfaring med planlegging og organisering af vedlikeholdsarbeid på kommersielle kjøretøy
- Ideelt sett har du fagbrev som landbruks-, anleggs- eller lastebilmekaniker eller fagbrev fra lette kjøretøy, mekaniske fag
- Ferdigheter i bruk av diagnoseverktøy og feilsøking på elektroniske systemer vil være en fordel
- Kunnskap om relevante HMS-regelverk og sikkerhetsprosedyrer
- PC-kunnskaper og kompetanse i bruk av Microsoft Office-programmer
- Ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne i både norsk og engelsk
- Førerkort klasse B (bør ha klasse C)
Slik lykkes du...
- Evner å se medarbeidere, lede og motivere dem
- God prosessforståelse og evne til helhetlig og langsiktig planlegging
- Du er aktiv og initiativrik og ikke redd for å ta avgjørelser
- Strukturert og tydelig med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- Du er nysgjerrig og liker tekniske utfordringer
- Du etterlever våre kjerneverdier: Respekt - Kundefokus - Lagånd - Ansvar - Eliminering af avfall*)
“Elimination of waste” er i oversatt betydning å «begrense mengden med avfall» gjennom bedre drift".
Hos oss får du…
- Meget motiverende og konkurransedyktige betingelser
- Kompetanseutvikling og Coaching innen både teknisk, El og verkstedledelse
- Anledning til å være med på å skape ett verksted som du er stolt av å
- jobbe på
- En av bransjens beste forsikrings- og pensjonsordninger
- Bidrag / rabatter på treningssenter
- En spennende og lærerik arbeidsplass med muligheter for utvikling
Dersom du har spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med daglig leder Andre Iversen - tlf. 90750388.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Furuveien 8, 1356 Bekkestua
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Mekanikk og installasjon, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
koordinering, kundeservice og support, kvalitetsoppfølging, planlegging
- FINN-kode 365911932
- Sist endret
Lignende annonser
![Mekonomen Company Bilverksted AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/8/vertical-0/15/0/365/910/690_80e2e02c-efb3-4e4d-a11a-2759dd2e633e.jpg)
![Helse Bergen logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/413162945/iad_178711011333537950611-12-2012_09-31-30.png)
![AURIS HELSE AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2023/11/vertical-0/29/9/330/605/309_1530037901.png)
![Klagenemndssekretariatet logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/05/6/359/982/006_b9d2b356-1c41-4095-9b47-f1341d8e44df.png)
![Manpower logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/3761115/iad_728813898666594890man_be_logo_ss_hor_mc_rgb.png)
![OSLO TAXIBUSS AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/8/vertical-0/15/5/365/938/895_905e174e-1d62-42de-9c9c-1bf13a7a73e7.png)
![HELSE FONNA HF logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/25/0/358/689/940_928a3347-8d48-42ba-8836-e70db7340664.png)
![Kongsberg Maritime - Global Customer Support logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/-3460/iad_2203247642276791482kongsberg_logo-ny_18.png)
![Add Persona AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/10/6/360/707/246_c00c80ab-8a5a-4d84-9f9f-2c602f7bd018.jpg)
![Kongsberg Maritime - Global Customer Support logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/logo/result/-3460/iad_2203247642276791482kongsberg_logo-ny_18.png)
Internal Communication and Employee Engagement Lead
Kongsberg Maritime - Global Customer Support