Kundekonsulent
Sparebanken Vest
- Frist 31.08.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker nå etter kundekonsulent heltid til Kundesentret i Direktebank!
Kundekonsulent Kundesenter
Direktebank PM Kundesenter Heltid
Det viktigste karrierevalget du tar, er laget du velger å spille for. Lagfølelsen påvirker hvordan vi har det, lagfølelsen er selve fundamentet for trivsel, mestringsfølelse og personlig utvikling. Vårt lag er i ferd med å bygge en bank som Vestlandet ville vært litt fattigere uten. Vårt mål er å bygge Norges beste kundesenter og vi vil ha deg med på laget!
Direktebank er kunde- og kompetansesenteret til Sparebanken Vest. Vi er totalt 110 medarbeidere fordelt på 5 avdelinger - sammen er vi hjertet i banken. Ingen har flere kundemøter enn oss. I Direktebank gjør menneskene forskjellen. Vårt viktigste mål er å gi en litt bedre kundeopplevelse hver eneste dag. De siste årene har vi vært i Norgestoppen for kundeservice i kategorien bank. Dette er selvsagt ambisjonen også fremover!
Vi søker nå etter kundekonsulent heltid til Kundesentret i Direktebank!
I Kundesenteret hjelper vi kunden med henvendelser knyttet til Dagligbank, Lån & Sparing. Vi trenger deg som brenner for å skape hverdagsmagi for kunden og drives av å levere gode resultater!
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Besvare og behandle innkommende telefoner, chat, epost og SoMe.
- Kundesupport av bankens selvbetjeningsløsninger innenfor supportområdene: Dagligbank & Lån.
- Du skal løse mest mulig i første kontakt og skape Norges beste kundeopplevelse i møte med Sparebanken Vest
Ønskede faglige kvalifikasjoner:
- Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig, samtidig som du klarer å veilede kunder i bruk av våre digitale løsninger på norsk og på engelsk
- Opplæring vil bli gitt.
Personlige egenskaper:
- Du kommuniserer godt med kunder og kollegaer på både Engelsk og Norsk.
- Du trives i et dynamisk og pulserende miljø
- Du er engasjert, selvstendig, løsningsorientert og fleksibel
- Du er sulten på å utvikle deg selv og omgivelsene dine
Vi tilbyr deg:
- En spennende mulighet i en nytenkende og utviklende organisasjon
- Et faglig sterkt og kundeorientert miljø
- Du får bli med på laget i et av Norges aller beste kundesenter
- Konkurransedyktige betingelser
- En arbeidsplass som er genuint opptatt av bærekraft, mangfold og likestilling
Hvor skal du arbeide?
Arbeidssted vil være på vårt hovedkontor på Jonsvoll. Direktebank PM Kundesenter har utvidet åpningstid 7-23 alle dager og stillingen inngår i avdelingens turnusplan.
Søknadsfrist: 31.08.2024
Ansettelse form: Vikariat, Heltidsansatt.
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med Leder Kundesenter Direktebank PM: Fredrik Gjerdevik, tlf: 94975361 eller på mail: fredrik.gjerdevik at spv.no.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Jonsvollsgaten 2, 5011 Bergen
- Bransje: Bank, finans og forsikring, IT
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
meta.heading
- FINN-kode 366032318
- Sist endret