HMSK Business Partner
4Service AS
- Frist 02.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du spille en avgjørende rolle i HMS - og kvalitetsarbeidet i et spennende selskap i sterk vekst?
Som HMSK Business Partner får du ansvaret for å drive og videreutvikle HMS- og kvalitetsarbeidet i divisjonen Cleaning and Maintenance. Du blir en sentral ressurs og sparringspartner for ledelse, øvrige nøkkelpersoner og kollegaer, og du spiller en viktig rolle i å opprettholde og styrke fokuset på HMS og kvalitet i divisjonen. Du kommer til å jobbe tett på – og være en viktig støttespiller i driftsorganisasjonen. Ditt ansvar vil også inkludere å drive utviklingen av systematikk innenfor HMS og kvalitet, sørge for at både intern- og leverandørrevisjoner blir gjennomført, initiere og videreutvikle risikovurderinger, skape en effektiv rapporteringsstruktur, håndtere avvik, og sikre godt samarbeid både internt og eksternt.
Som HMSK Business Partner får du en selvstendig og variert rolle med stort ansvar og muligheten til å påvirke selskapets profil, merkevare, og resultater på en meningsfull måte. Du rapporterer direkte til kvalitetslederen i konsernet og blir en del av selskapets fagmiljø innen HMS og kvalitet. Din innsats vil være avgjørende for driften i Cleaning and Maintenance, og du vil aktivt bidra til å forme en positiv HMS- og kvalitetskultur som gagner både kunder, leverandører og medarbeidere.
Dine ansvarsområder vil innebære:
-
Daglig støtte og faglig kompetanse: Gi verdifull HMSK-kompetanse for å sikre trygg og effektiv drift i divisjonen.
-
Revisjoner og risikovurderinger: Gjennomføre internrevisjoner og utvikle risikovurderinger som er i tråd med både interne behov og kundekrav.
-
Samarbeid med vernetjenesten: Lede Arbeidsmiljøutvalget og sørge for tett samarbeid med vernetjenesten for å sikre et godt arbeidsmiljø.
-
Hendelsesrapportering og erfaringsoverføring: Sikre nøyaktig varsling og rapportering av hendelser, med fokus på granskning og deling av erfaringer.
-
Kundekontakt og faglig støtte: Være en nøkkelressurs i kundemøter og anbudsprosesser, med fokus på HMSK-relatert faglig input og oppfølging.
-
Overvåking og oppfølging av avvikssystemer: Overvåke avvikssystemer og sikre at avvik lukkes effektivt i henhold til fastsatte frister.
Hvem er du?
Du er erfaren og trygg, og vet hvordan interne og lovpålagte krav kan formidles til vår operasjonelle drift på en god, tydelig og forståelig måte. Videre er du proaktiv, tydelig og løsningsorientert person med stort pågangsmot og utholdenhet. 4Service er et konsern i stadig endring og det er derfor viktig at du trives med et høyt tempo, er fleksibel, selvgående og robust. Du er en sterk gjennomfører som trives med mange baller i lufta. Det er viktig at du evner å skape egen struktur der det trengs for å sikre god prioritering, involvering og gjennomføring.
Vi ser etter deg som har:
-
Minimum fem års erfaring innen HMS – og kvalitetsarbeid
-
Kjennskap til en eller flere av de standardene vi er sertifisert innenfor - ISO 45001, 9001 og 14001
-
Erfaring med revisjoner/verifikasjoner og oppfølging av revisjonsfunn
-
God teknologiforståelse
-
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
-
Ha et stort engasjement for HMS-faget og gjerne erfaring fra HMSK-arbeid i mindre strukturer
Hvorfor jobbe i 4Service:
-
En selvstendig rolle med stor påvirkningskraft og mulighet til å være med å utvikle hvordan 4Service fortsetter sitt gode HMS og kvalitetsarbeid.
-
Ambisiøst og utviklingsorientert selskap i sterk vekst
-
Høyt tempo og en energisk, positiv kultur som de er stolte av
-
Verdibasert drift, samt mulighetsorientert og investeringsvillig ledelse og eiere
-
Tydelig fokus på medarbeideres personlige utvikling og kompetanse, blant annet via 4Service Academy
-
Uttalt miljøprofil, med konkrete mål for selskapets bidrag i så måte
-
Markedsledende merkevarer innenfor sin bransje
Synes du dette høres spennende ut? Ta gjerne kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Elin Midtskogen på +47 400 75 243. Søknadsfrist er 2.9 men søknader vil bli vurdert fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Den høye veksten i både omsetning og tjenester har først og fremst kommet gjennom investering i våre medarbeidere. Ved å gi muligheter og ansvar, har vi fått så mye mer tilbake. Utfordrerånden er en innarbeidet del av vår kultur, og i 4Service brenner vi for å skape bedre tjenester! Sammen med engasjerte kollegaer skal vi fortsette å utfordre det bestående, forenkle det kompliserte og løfte frem menneskene. Vi kaller det et moderne serviceeventyr, og reisen har akkurat begynt!
Servicetjenester levert enkelt og personlig
- Sektor: Privat
- Sted: Brynsalléen 4, 0667 Oslo
- Bransje: Storhusholdning og catering, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Annet
- Stillingsfunksjon: HMS, Kvalitetssikring, Annet
Nøkkelord
HMS, HMSK, Helse Miljø Sikkerhet, Renhold, Service
- FINN-kode 366109224
- Sist endret