Avtaleforvalter
Sykehusinnkjøp HF
- Frist 18.08.2024
- Ansettelsesform Fast
Avtaleforvalter
Sykehusinnkjøp HF divisjon sør-øst gjennomfører anskaffelser og følger opp avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Sør-Øst. Vi arbeider tett med fagpersoner og andre bidragsytere for å komme fram til løsninger som er til det beste for pasientbehandlingen, samtidig som vi ivaretar vårt samfunns- og miljøansvar. Divisjon sør-øst består nå av over 70 ansatte fordelt på mange kontorsteder på sør- og østlandet.
Vi ønsker nå å ansette en avtaleforvalter i 100 % stilling ved Avdeling for kirurgiske og medisinske varer ved vårt kontor i Drammen.
Hovedoppgaven i stillingen er å forvalte avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Sør-Øst.
Vi ønsker oss en kollega som både kan jobbe selvstendig og i team. En god avtaleforvalter er løsningsorientert, fleksibel og har evnen til å sette seg raskt inn i problemstillinger som oppstår. Det er også fint om du har godt humør og trives i en organisasjon i endring. Vi setter pris på en ny kollega med erfaring fra forhandlinger og oppfølging av avtaler.
Reisevirksomhet: Noe reisevirksomhet må påregnes
Arbeidsoppgaver
- Forvaltning av avtaler
- Overvåkning av eksisterende avtaleportefølje
- Identifisere behov for avtaler
- Strategisk oppfølging av leverandører
- Oppfølging av helseforetakene
- Delta i prosjektarbeid innenfor arbeidsområdet
- Følge opp miljøkrav og krav til etisk handel i avtalene våre
- Andre oppgaver i avdelingen kan tilkomme
Kvalifikasjoner
Utdanningsnivå:
- Fagbrev, høgskole eller universitetet. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Relevant erfaring fra administrasjon, forhandlinger, innkjøp eller annet som har relevans for arbeidsoppgavene
- Gjerne utdannelse innen salg/service, andre merkantile retninger, helsefaglig utdannelse eller administrasjon og forvaltning
Andre kvaliikasjoner:
- Relevant erfaring fra administrasjon, forhandlinger, innkjøp eller annet som har relevans for arbeidsoppgavene
- Erfaring fra deltakelse og/eller ledelse av prosjekt er ønskelig
- Erfaren bruker av MS Office og andre IKT-verktøy
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Erfaren bruker av MS Office og andre IKT-verktøy
- Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper
- Ansvarlig – du er nøyaktig, serviceinnstilt og selvstendig
- Handlekraftig – du tar initiativ og tar tak i oppgavene som oppstår
- Kommuniserende – du er tydelig både muntlig og skriftlig, innbyr til dialog og samarbeider godt, også i tverrfaglige team
- Løsningsorientert – du ser etter gode løsninger og har godt humør
- Endringsvillig – du er fleksibel og evner raskt å ta på deg nye oppgaver
- Helhetstenkende – du ønsker å bidra til Sykehusinnkjøps visjon om å levere den beste avtalen for helseforetakene hver gang
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Trening i arbeidstiden
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Trivelig og kompetent arbeidsmiljø
Om arbeidsgiveren
Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt foretak som leverer anskaffelses- og innkjøpsrelaterte tjenester til norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret vårt er i Vadsø, og vi har divisjonskontor i hele landet. Sykehusinnkjøp HF skal ha strategisk og operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten, og være profesjonell, spesialisert og tilgjengelig for brukerne. Vi skal fremme innovasjon, og være en pådriver for etisk handel og miljøvennlige innkjøp. Se også www.sykehusinnkjop.no.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Grønland 34, 3045 Drammen
- Bransje: Helse og omsorg, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Kontor og administrasjon, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Avtaleforvaltning, Innkjøp, Anskaffelser, Sykehusinnkjøp
- FINN-kode 366159998
- Sist endret