Tenestekoordinator
Klepp kommune
- Frist 01.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Tenestekoordinator
Har du lyst til å arbeide med saksbehandling i eit aktivt, kompetent og engasjert miljø ?
Klepp kommune. har ledig 100 % fast stilling som saksbehandler på Tenestekontoret. Kontoret har ansvar for tildeling av helse og omsorgsteneste til alle innbyggarar i Klepp kommune. Arbeidet vil være saksbehandling av søknader om tenester etter helse og omsorgstenestelova, og særlig knytt til søknader innan fagområdet rus og psykisk helse.
Stillinga er plassert under verksemda Meistring og samordning, og avdeling for teneste- og boligkontor. Avdelingen er ei tverrfaglig sammansett gruppe og stillinga inngår i i eit tenestekoordinatorteam på til saman 9 personar. Tenestekontoret er kommunens forvaltningskontor for tildeling av helse- og omsorgstenester. Tjenestekontoret skal ivareta søkar si rettstryggleik ,sørge for likebehandling og fatta vedtak på tenester etter gjeldande retningsliner. Hovedmålet er å sikra tilpassa hjelp med utgangspunkt i innbyggarens eigenmestring, ressursar, behov og gjeldane lov og regelverk. Kontoret tek imot alle meldingar fra spesialisthelsetjenesta om utskriving av pasientar med behov for kommunale tenester. I tillegg er kontoret kommunens koordinerande eining med ansvar for at brukaren får eit helhetlig og godt koordinert tjenestetilbud.
Vi ønsker at du i stillinga som saksbehandler bidreg i arbeidet med og sikre god kommunikasjon og samhandling mellom tenestene. Saksbehandlar arbeider i nært samarbeid med de andre saksbehandlarne på tenestekontoret, tenesteutøvere, andre kommunale tilsette og samarbeidsparter eksternt.
Arbeidsoppgåver
- Saksbehandle søknadar om kommunale helse - og omsorgstenester, per dags dato med hovudvekt på innbyggarar med psykiske lidingar og rusproblematikk
- Koordinering av tenester
- Være proaktiv og ein pådrivar innan førebygging, tidleg innsats, eigenmestring og rehabilitering
- Kartlegging og vurdering av våre innbyggarar sine ressursar og behov for helse- og omsorgstenester
- Tett samarbeid med avdeling for rus og psykisk helse
- Fokus på brukarmedvirkning, kvardagsmestring, velferdsteknologi og tenesteutvikling
- Veiledning og oppfølging av brukare og pårørande
- Tverrfagleg samarbeid og samhandling med ulike tenester i kommunen og spesialisthelsetenesta
- Bidra til gode prioriteringar av tenester
- Samhandling med interne og eksterne partar
- Kontakt med sykehus herunder mottak og behandling av E-meldingar
Kvalifikasjonar
- Minimum 3-åreg helse- eller sosialfagleg utdanning på høgskule/ universitetsnivå
- Kunnskap om norsk helselovgivning
- Erfaring frå arbeid innan rus og psykiatritenester
- Erfaring fr såaksbehandling er ein fordel
- Erfaring med koordinering av tenester og tverrfagleg samarbeid
- Erfaring med pårørandesamarbeid
- Erfaring fra kommunal verksemd system- og individnivå
- Erfaring fra samhandling med spesialisthelsetenesta og e-meldingar
- Gode datakunnskap
- Gode norsk kunnskaper både muntleg og skriftleg
- Førerkort klasse B
- Attester og vitnemål
Vi ber om at du laster opp attester og vitnemål i PDF-format samen med søknaden din. Utanlandske vitnemål må være godkjent av Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse (HK-dir) hkdir.no/utdanning-fra-utlandet. Utanlandske attester må være oversett til et skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjø oppmerksam på at dokumentasjon på blant annet avtent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller sjuke også kan gi utteljing på lønnsansiennitet.
Personlege eigenskapar
- Ha evne til å lære raskt, ta initativ, være løsnings orientert og beslutningsdyktig
- Gode kommunikasjonsferdigheter og god skriftlig framstillingsevne/ god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Kunne sjå muligheter og alternative løysninger.
- Strukturert, omgjengelig, fleksibel og serviceinnstilt
- Du er god på relasjonar og på å skapa tillit
- Evne til omstilling og fleksibilitet
- Evne til å tenke heilskapeleg og tverrfaglig
- Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team.
- Kunne klara å stå i vanskelege situasjonar, opptre uredd og tydeleg
- Godt humør og gode samarbeidsevner
- Du er ein lagspelar som bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du har stor arbeidskapasitet og evne til å ta faglige forsvarlige avgjersler i en aktiv hverdag
Personlege eigenskaper vil bli vektlagt
Vi tilbyr
En spennande jobb i eit tverrfaglig kompetent team. Du får varierte arbeidskvardager, ulike utfordringar og kompetanseutvikling i et kompetent, engasjert og godt arbeidsmiljø.
Lønn etter gjeldende tariff og gode pensjonsordningar i KLP.
Mobiltelefon og PC.
Kjøyregodtgjørelse etter gjeldande satsar
Om arbeidsgiveren
Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.
Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Solavegen 1, 4351 Kleppe
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
meta.heading
- FINN-kode 366784581
- Sist endret