Personalmedarbeider
Hop On AS
- Frist 3.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Har du lyst til å jobbe med HR- og administrasjonsoppgaver i et selskap innen reiselivet?
Hop On AS er et norsk sightseeingselskap som tilbyr guidede turer og sightseeingopplevelser i Oslo, Bergen og Stavanger. Vi er kjent for våre «hop-on hop-off»-tjenester, der våre reisende kan oppleve byene i sitt eget tempo. Vi opplever stor vekst, og ønsker å styrke vår administrasjon med en HR- og administrasjonsmedarbeider – en viktig rolle for alle våre sesongarbeidere.
Hvorfor jobbe hos oss?
Som HR- og administrasjonsmedarbeider i Hop On AS får du muligheten til å arbeide med mennesker med ulike bakgrunner og bidra til å skape ryddige og profesjonelle arbeidsforhold for våre ansatte. Du får en arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver som gjør at du neppe vil få en kjedelig dag på jobb, og du vil i stor grad kunne styre din egen hverdag – så sant ikke det er adhoc-oppgaver som må prioriteres. Hop On AS er en gründerbedrift i vekst, og du vil både få ansvar og en mulighet til å være med å utvikle selskapet vårt videre. Vi ønsker å hele tiden å forbedre oss, og har studieturer til våre kollegaer i utlandet i ny og ne som du vil kunne delta på. Vi ønsker å bidra til din faglig utvikling og vil kunne bidra til relevant etterutdanning dersom det er ønskelig og behov for det.
Som arbeidsplass er vi en liten gjeng med en uformell og humoristisk tone, og kontoret vårt ligger rett på kaien ved Akerhusstranda, med måkeskrik, bølgeskvulp og cruisebåthavnen som nærmeste nabo.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- påse at alle våre sesongansatte har arbeidskontrakter som er i henhold til gjeldende lover og regler
- bistå våre internasjonale ansatte med å skaffe D-nummer og kjøreseddel for våre sjåfører
- ha tett og god dialog med våre sesongarbeidere, og håndtere ev. personalsaker på en smidig, profesjonell og empatisk måte.
- ansvar for personalmapper og sikre riktig dokumentasjon
- utarbeide lønnsgrunnlag for å sikre at lønnsutbetalinger er korrekte og blir utbetalt i tide
- besvare henvendelser som kommer fra ansatte både på telefon og på mail
- kontakt med NAV ifbm. sykefravær, permisjoner og ulike stønader
- utenfor høysesong vil du få administrative- og enklere økonomioppgaver
Hvem er du?
For å lykkes i denne jobben har du noen års erfaring med operativt HR-arbeid, og vi tror det er en stor fordel om du har hatt direkte personalansvar og erfaring med ulike utfordringer knyttet til arbeidsforhold. Du har kjennskap til gjeldende lovverk i AML, og om du har deltatt i drøftelsesmøter er det en fordel, dog ingen krav.
Siden vi har mange ansatte som ikke snakker norsk, må du ha gode engelskkunnskaper både muntlig og skriftlig.
Våre sesongarbeidere jobber både på dagtid, kvelder og i helger, og det er derfor viktig for oss at du har en fleksibel og serviceminded holdning til å bistå en ansatt om du får en mail eller telefon utenom ordinær arbeidstid. I en gründerbedrift som oss kan endringer skje raskt, og da vil denne fleksibel holdningen også komme til nytte. Du håndterer uforutsette hendelser med stoisk ro, og du lar deg sjelden stresse når det blir hektisk. Du er flink med folk og du trives med å ha kontakt med mange ulike mennesker i løpet av arbeidsdagen.
Det er viktig for oss å være en ryddig arbeidsgiver, og det er derfor viktig for oss at du er strukturert og at du liker å ha «orden i sysakene» , og at du jobber systematisk med et øye for detaljer. Du vil få stor tillit og du bør derfor trives med å jobbe selvstendig med dine oppgaver.
Søknadsfrist; 3. september
For spørsmål, ta kontakt med Adecco Select ved rådgiver Hege Vesterheim på tlf 473 25 136.
Om arbeidsgiveren
Hop On AS er et norsk sightseeingselskap som tilbyr turister og besøkende en fleksibel og brukervennlig måte å utforske byer og turistdestinasjoner på. Vi er kjent for våre "hop on, hop off"-bussturer, der passasjerene kan stige av og på bussene på forskjellige stoppesteder langs en fastlagt rute, noe som gir dem friheten til å utforske attraksjoner i sitt eget tempo.
Hop On AS holder til sentralt i Oslo og opererer i flere byer i Norge, inkludert Oslo, Bergen, og Trondheim. Vi tilpasser våre ruter for å inkludere byens mest populære turistattraksjoner som museer, historiske bygninger, og vakre naturskjønnheter. I tillegg til bussturer tilbyr Hop On AS også kombinasjonspakker som inkluderer inngangsbilletter til museer, båtturer, og andre turistattraksjoner, noe som gir en komplett opplevelse for de besøkende.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Akershusstranda 15, 0150 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
reiseliv, personalansvar, personalledelse, personaloppfølging, administrasjon
(1/3)
meta.heading
- FINN-kode 366824666
- Sist endret