Support- og leveransemedarbeider
WTW AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Support + leveranse = en variert hverdag
Er du flink til å kommunisere med alle mulige typer mennesker? Har du lyst til å jobbe i et innovativt selskap som lager IT-løsninger som letter hverdagen for folk?
Vi kan tilby deg en spennende stilling med mulighet til å bygge relevant og fremtidsrettet kompetanse innenfor våre ulike forretningsområder. Vår virksomhet kan deles inn i tre: Helse, Fritid og Transport. Vi utvikler egne produkter og løsninger og eier egen teknologi. Kanskje har du hørt om Helserespons, GoMarina og Mobilett? Det er oss det!
Denne stillingen er todelt mellom Support og Leveranse.
Vi leter etter deg som liker allsidig supportarbeid, der henvendelser kommer inn via telefon, via e-post/fra nettside eller er en kollega som trenger hjelp. Du er også interessert i logistikk og leveranse, og alle aspekter ved å levere det kunden bestiller.
De som kontakter oss kan være våre kunder, sluttbrukere, potensielle nye kunder, eller samarbeidspartnere som vil komme i kontakt med oss. Vi trenger med andre ord deg som kan håndtere alle typer mennesker, i alle situasjoner.
Arbeidsoppgavene innebærer blant annet:
Hovedoppgaver Support
- Bemanne WTWs sentralbordløsning for mottak av innkommende henvendelser.
- Løse og fordele saker som kommer inn via e-post til supportverktøy.
- Bidra til å effektivisere brukerstøtte gjennom vedlikehold av supportverktøy og å utfordre interne prosesser.
- Fjernhjelp via remote pålogging i kundens systemer
- Eskalere saker internt
- Dokumentere løsninger, erfaringsutveksling og sparring med kollegaer
- Kontinuerlig forbedringsarbeid innenfor support
Intern Support
- Brukertilganger og brukersikkerhet
- Vedlikeholde driftssystemer som benyttes av ansatte i bedriften
- Komme med innspill til forbedringer og gjennomføre driftstiltak
- Følge opp interne servicesaker mot ansatte og eventuelle tredjeparter
Den andre delen av stillingen er innenfor leveranse. Vi leverer Hardware til kunder over hele landet direkte fra vårt kontor. Har er det viktig å holde tunga rett i munnen og sørge for at riktig kunde får riktig forsendelse til riktig tid, og sørge for at de fungerer som det skal når kunden tar det i bruk.
Hovedoppgaver Leveranse:
- Bistå i selskapets leveranser i henhold til produksjon, pakking og frakt av løsninger
- Oppfølging av kunder etter leveranse og installasjoner
- Bistå sluttkunder i 1, 2 og 3 linje teknisk support onsite og via fjernhjelp
- Sikre god planlegging og dokumentasjon av leveranser og installasjoner
- Utarbeide og vedlikeholde servicedokumentasjon for leverte løsninger
- Ansvarlig for å holde LAB og logistikk og andre relevante rom ryddige, funksjonelle og i drift
- Kontrollere lagerstyring og gjennomføre tellinger ved behov eller i forbindelse med revisjoner
- Følge opp servicesaker mot kunder i henhold til avtalt SLA
Vi ser etter deg som har ønske om å lære og vilje til å stå på. Om du er helt fersk er du også interessant for oss.
Erfaring og kompetanse på flere av følgende fagområder er flott, men det er ikke et krav:
- Kundeservice/Brukerstøtte med direkte kundekontakt, gjerne innen IT
- Kjennskap til EPJ (Elektronisk Pasient Journal) er en fordel, men absolutt intet krav
- Erfaring i bruk av brukerstøttesystemer
- Har god kjennskap til Office-pakken
- Kjennskap til CRM systemer og tickets ( Zendesk eller lignende)
- Komfortabel med telefon og epost som arbeidsverktøy
- Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig, både i norsk og engelsk
- Interesse for teknologi og tilhørende trender, du har høy teknisk innsikt og forståelse.
- Erfaring med skyløsninger linux og scripting
- Erfaring med IT drift eller utdannelse innen IKT Driftsfag
Som person så er du
- Kommunikativ
- Resultatorientert - du jobber fokusert, og har stor arbeidskapasitet
- Ansvarlig - du er proaktiv og tar initiativ, holder avtaler og har evnen til å arbeide selvstendig og i team
- Serviceminded – mot både kollegaer, partnere og kunder
Du vil bli en del av to små, men ekstremt viktige team i WTW, så vi ønsker deg som er tilstede i teamet, som trives godt med å samarbeide, og som bidrar til et godt miljø, både i teamene og i bedriften generelt. Vi er ca 40 ansatte, så her blir man kjent med de fleste:)
Vi tilbyr lønn etter avtale med deg. Vi skal være konkurransedyktige på alle områder og har en meget god pensjonsordning, gode forsikringer, trening i og utenfor arbeidstiden, subsidiert kantine, fri telefon og internett og eget landsted på Mausund du kan bruke gratis.
Vi har et godt arbeidsmiljø og er en trivelig gjeng. Vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Brøsetveien 164 A, 7069 Trondheim
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
support, it servicedesk, leveranse, it hardware/software
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 366932186
- Sist endret