Økonomiansvarlig
Ankerløkken Equipment AS
- Frist 20.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye økonomiansvarlig - Få ansvar for økonomien i et lite og uformelt miljø
Vi søker nå en økonomiansvarlig til å håndtere det daglige regnskapet og følge opp økonomien i samarbeid med daglig leder.
Hvem er vi?
Vi er en ledende leverandør av anleggsutstyr til gruver, pukkverk, entreprenører og norsk industri og har en erfaring som strekker seg helt tilbake til 1951. Vi holder til i flotte lokaler i Bjørnerud Næringspark, men flytter med stor sannsynlighet kontorer til Vestby i januar 2025. Vi har et tett og uformelt arbeidsmiljø bestående av 4-5 erfarne ansatte, som setter pris på samarbeid, humor og god kommunikasjon. Hos oss er døren alltid åpen, og vi gjør det vi kan for at alle skal få en god arbeidshverdag.
Vi ser etter deg som liker å ta en utfordring på strak arm, er strukturert, som trives i et lite miljø og liker å jobbe selvstendig. Du vil få muligheten til å jobbe tett med daglig leder og ha ansvaret for selskapets økonomi. Det er derfor viktig at du har erfaring med regnskap og gjerne noe rapportering, men vi vektlegger også personlige egenskaper høyt. Stillingen er for øyeblikket på 60-80%, og det er opp til deg hvordan du ønsker å disponere dette.
Du vil ha det overordnede ansvaret for regnskapet i det daglige og dine ansvarsområder vil blant annet bestå av;
- Fakturering (inn- og utgående)
- Kundeoppfølging før purring
- Fremlegge forslag til årsregnskap i samarbeid med revisor, samt utarbeidelse av halvårsregnskap
- Utarbeidelse av budsjett- og likviditetsbudsjett
- Månedlig avviksrapportering, både dekningsbidrag og omsetning
- Balanse- og resultatrapportering
- Bistå daglig leder med noe HMS og Miljøfyrtårn (kurs tilbys ved behov)
- Sparring med revisor og andre nøkkelpersoner internt
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra hele regnskapsløpet og årsavslutninger
- Fordel med erfaring med budsjett og rapportering
- Beherske både norsk og engelsk godt, muntlig og skriftlig
- Kjennskap til lønn og Visma Global er et pluss, men ikke krav
Vi tilbyr:
- Mulighet for hjemmekontor etter avtale
- Godt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Mulighet for faglig utvikling og ansvar
- Kontorplass i trivelige lokaler med gratis parkering
Høres dette ut som en spennende mulighet? Da ser vi frem til å motta din søknad!
Ta gjerne kontakt med Sandra Molden (tlf. 90 14 66 44) om du har noen spørsmål vedrørende stillingen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Bjørnerudveien 17, 1266 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap, Økonomistyring og budsjettering, Regnskap
Nøkkelord
Økonomi, Regnskap, Budsjettering, Rapportering, Bygg
(1/2)
meta.heading
- FINN-kode 366972531
- Sist endret