Agria Dyreforsikring søker kundebehandler i 100% vikariat
Agria Dyreforsikring
- Frist 25.9.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Vil du jobbe med kundekontakt i en annerledes forsikringsbransje?
Vi søker dyktig kundebehandler til vikariat tom 31.12.2025 med mulighet for fast ansettelse.
Er du lidenskapelig opptatt av å levere førsteklasses kundeopplevelser og har en sterk interesse for salg? Har du erfaring fra kundesenter og/eller salg, og drives av å oppnå gode resultater? Hvis du i tillegg har en forkjærlighet for dyr, kan du være den vi ser etter!
Om stillingen:
Agria Dyreforsikring søker nå en engasjert kundebehandler til vårt kundesenter. I denne rollen vil du håndtere innkommende henvendelser fra både eksisterende og potensielle kunder. Du vil fungere som en viktig rådgiver for våre kunder og sørge for at de alltid får den hjelpen de trenger. Du blir en del av et kompetent team med engasjerte kollegaer i både kunde- og skadeavdelingen.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Håndtere innkommende henvendelser (via telefon og e-post) fra eksisterende og potensielle kunder
- Bidra til å nå kundesenterets målsettinger
- Utføre utgående kontakt ved behov
- Ansvar for å nå egne målsetninger
- Være en god ambassadør for selskapet både internt og eksternt
- Samarbeide tverrfaglig for å yte best mulig service til kunden
- Utføre administrative oppgaver
- Rapportere til teamleder
Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Erfaring fra kundesenter eller salg
- Fordel med forsikringsfaglig bakgrunn
- God erfaring og kompetanse på PC-verktøy og systemforståelse
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Interesse for dyr og dyrehelse
- Trives med høyt tempo i hverdagen
- Motiveres av varierte oppgaver
For å trives hos Agria Dyreforsikring bør du være nysgjerrig, sosial og utadvendt. Du vil ha det bra på jobben når arbeidsdagen er variert og hektisk. I tillegg håper vi selvsagt at du er glad i dyr.
Hva vi tilbyr:
- En spennende stilling hos en profesjonell og solid aktør i forsikringsbransjen
- Et engasjerende og fokusert arbeidsmiljø med stor vekt på kundeopplevelser og utvikling
- Moderne lokaler sentralt på Skøyen
- Hyggelig og inspirerende arbeidsmiljø
- Gode ansattordninger og kantineordning
- En moderne hybridløsning med delvis hjemmekontor
- Fokus på god helse med én treningstime i uken
- Gode og konkurransedyktige lønnsbetingelser, pensjon og forsikringer
Vi vet at mangfold skaper bedre resultater, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
Hvis du er motivert for å bidra til å opprettholde vår høye standard for kundeservice og trives med å jobbe i et team, er dette stillingen for deg.
Ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: drammensveien 133, 0277 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367162710
- Sist endret