Bildegalleri
Ducati Panigale V4S|Akrapovic|2020 look|Velholdt
2018
22 132 km
1 103 cc
226 hk
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på TJ09572Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Ducati Panigale V4S med unik look. Her er det ikke spart på kostnadene. Sykkelen har fått oppgraderinger til en samlet verdi av over. 140.000kr.
Sykkelen er så strøken som du kan få det. Og ser nesten ny ut!
Første man gjerne tenker her er at denne ikke ligner en 2018 modell? Det er fordi den har fått oppdaterte 2020 kåper med karbon vinger. Kåpene har ikke rullet mer en 2-2500km. Sykkelen er utstyrt med fullt Akrapovic hel titan race anlegg (må ikke misforstås med kun slip-on) kombinert med Akrapovic up-map så hevder Ducati at sykkelen yter 226hk.
-Dette er den andre panigalen jeg har. Den forrige hadde Termignoni og det anlegget kan ikke sammenliknes med dette. Og originalt anlegg blir som en gressklipper i forhold. Lydbildet fra Akra er helt eget, og verdt hver krone spør du meg.
Sykkelen har også Rizoma sine rear sets som gir muligheten til å justere fothviler posisjon, samt mer grep for støvelen og ikke minst ser kanon ut.
Den har også nylig fått demper overhaling. Samt har den nylig fått oppgradert bremse system fra brembo, der master har blitt byttet ut med en bedre RCS17 pumpe. Kombinert med brembo sine Z04 klosser så stopper sykkelen raskere enn det 226hk flytter den fremover.
Fikk også satt på CNC racing gjennnomsiktig clutch cover hos Eker Performance og blacked out frame covers hos Desmolab.
-Nesten helt nye Pirelli Pirelli Super Corsa V3 foran og bak.
-Fikk Desmoservice (24 000 storservice) ved endt sesong hos Desmolab AS. Service som koster rundt 20K
-Vært en liten tur i bakken på et jorde og fikk et par riper i kåpen og en knekt vinge, var på takst på Eker performance og fikk ny kåpe, ny vinge, nytt clutch cover og polert opp tanken. Så ble enda mer strøken enn den var.
*Entusiast eid. Ingen heftelser og klar for salg.
*Skal veldig mye til for at jeg går med på et bud under prisantydning. Da sykkelen ikke må selges. Men er prisen god nok, så kan jeg la den gå i år.
*Ingen prøvekjøring før kontrakt.
Kontakt meg om det er noe du lurer på!
Liste av utstyr som er på:
2020 V4S kåper - 15.000.-
Akrapovic anlegg - 62.000.- (med montering)
Rizoma rear set - 13.770.-
DP Carbon wings - 8.740.-
DP Carbon front mudguard - 3.370.-
DP Carbon rear mudguard - 3.370.-
DP Carbon swingarm cover - 3.370.-
Ducati Sport Seat - 2.000.-
Brembo RCS17 - 4.600.-
Brembo Z04 pads - 2.500.-
CNC handlebar switch - 3.290.-
CNC quick release fuel cap - 2.200.-
CNC Tall windscreen - 1.500.-
CNC sprocket carrier - 1.300.-
CNC Rear wheel titanium nut - 1.800.-
CNC Sprocket carrier nuts - 500.-
CNC brake reservoir carbon - 2.130.-
CNC Radiator Guards - 1.500.-
Superlite titanium cushdrives - 1.500.-
Domino grips - 300.-
Ducati throttle spacers - 400.-
520 Racing chain - 2.000.-
SITTA sprocket front/rear - 2.000.-
NRC tailtidy + blinkers - 3.700.-
CRG bar end mirror - 1.500.-
Ducati Blacked out frame covers: 3000.-
CNC racing clutch cover: 6000.-
**Originale deler: gammel kåpe, originalt baksete, original anlegg etc følger med.
Sykkelen har som beskrevet hatt desmoservice før den nådde 24 000 km. Så det er allerede gjort. Den trenger oljeservice, da planen egentlig var å gjøre det på slutten av sesongen. Det passet ikke, så det tas på starten av årets sesong. Evt så trekkes det av i salgsprisen. Koster i underkant av 3000 for oljeservice, så er ikke store summen. Den dyre desmoservicen på 24K er tatt. Sykkelen har ikke nådd 24K enda engang
Søkeord:
Racing, V4, Ducati, 1199, 1299, R sykkel
Sykkelen er så strøken som du kan få det. Og ser nesten ny ut!
Første man gjerne tenker her er at denne ikke ligner en 2018 modell? Det er fordi den har fått oppdaterte 2020 kåper med karbon vinger. Kåpene har ikke rullet mer en 2-2500km. Sykkelen er utstyrt med fullt Akrapovic hel titan race anlegg (må ikke misforstås med kun slip-on) kombinert med Akrapovic up-map så hevder Ducati at sykkelen yter 226hk.
-Dette er den andre panigalen jeg har. Den forrige hadde Termignoni og det anlegget kan ikke sammenliknes med dette. Og originalt anlegg blir som en gressklipper i forhold. Lydbildet fra Akra er helt eget, og verdt hver krone spør du meg.
Sykkelen har også Rizoma sine rear sets som gir muligheten til å justere fothviler posisjon, samt mer grep for støvelen og ikke minst ser kanon ut.
Den har også nylig fått demper overhaling. Samt har den nylig fått oppgradert bremse system fra brembo, der master har blitt byttet ut med en bedre RCS17 pumpe. Kombinert med brembo sine Z04 klosser så stopper sykkelen raskere enn det 226hk flytter den fremover.
Fikk også satt på CNC racing gjennnomsiktig clutch cover hos Eker Performance og blacked out frame covers hos Desmolab.
-Nesten helt nye Pirelli Pirelli Super Corsa V3 foran og bak.
-Fikk Desmoservice (24 000 storservice) ved endt sesong hos Desmolab AS. Service som koster rundt 20K
-Vært en liten tur i bakken på et jorde og fikk et par riper i kåpen og en knekt vinge, var på takst på Eker performance og fikk ny kåpe, ny vinge, nytt clutch cover og polert opp tanken. Så ble enda mer strøken enn den var.
*Entusiast eid. Ingen heftelser og klar for salg.
*Skal veldig mye til for at jeg går med på et bud under prisantydning. Da sykkelen ikke må selges. Men er prisen god nok, så kan jeg la den gå i år.
*Ingen prøvekjøring før kontrakt.
Kontakt meg om det er noe du lurer på!
Liste av utstyr som er på:
2020 V4S kåper - 15.000.-
Akrapovic anlegg - 62.000.- (med montering)
Rizoma rear set - 13.770.-
DP Carbon wings - 8.740.-
DP Carbon front mudguard - 3.370.-
DP Carbon rear mudguard - 3.370.-
DP Carbon swingarm cover - 3.370.-
Ducati Sport Seat - 2.000.-
Brembo RCS17 - 4.600.-
Brembo Z04 pads - 2.500.-
CNC handlebar switch - 3.290.-
CNC quick release fuel cap - 2.200.-
CNC Tall windscreen - 1.500.-
CNC sprocket carrier - 1.300.-
CNC Rear wheel titanium nut - 1.800.-
CNC Sprocket carrier nuts - 500.-
CNC brake reservoir carbon - 2.130.-
CNC Radiator Guards - 1.500.-
Superlite titanium cushdrives - 1.500.-
Domino grips - 300.-
Ducati throttle spacers - 400.-
520 Racing chain - 2.000.-
SITTA sprocket front/rear - 2.000.-
NRC tailtidy + blinkers - 3.700.-
CRG bar end mirror - 1.500.-
Ducati Blacked out frame covers: 3000.-
CNC racing clutch cover: 6000.-
**Originale deler: gammel kåpe, originalt baksete, original anlegg etc følger med.
Sykkelen har som beskrevet hatt desmoservice før den nådde 24 000 km. Så det er allerede gjort. Den trenger oljeservice, da planen egentlig var å gjøre det på slutten av sesongen. Det passet ikke, så det tas på starten av årets sesong. Evt så trekkes det av i salgsprisen. Koster i underkant av 3000 for oljeservice, så er ikke store summen. Den dyre desmoservicen på 24K er tatt. Sykkelen har ikke nådd 24K enda engang
Søkeord:
Racing, V4, Ducati, 1199, 1299, R sykkel
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 575 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 305 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Ducati
- Modell
- Panigale V4S|Akrapovic|2020 look|Velholdt
- Modellår
- 2018
- Type
- Sport
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 226 hk
- Slagvolum
- 1 103 cc
- Kilometerstand
- 22 132 km
- Farge
- Rød
- Registreringsnummer
- TJ09572
- Eiere
- 3
- Tilstandsrapport
- Nei
Utstyr
- ABS
- Effektanlegg
- Ekstra kåper
- Kjørecomputer
- Solodeksel
- Traction control
- Vindskjerm
Kjøretøyets serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på kjøretøyet i henhold til fabrikkens retningslinjer.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
749 613 kr
775 000 kr


175 000 kr
Langhus
Kawasaki Z1000


229 631 kr


215 613 kr


315 000 kr
Drammen
Yamaha R1M


770 000 kr


299 631 kr
Slependen
Ducati Panigale V4S


165 523 kr
Løten
Ducati Supersport
269 631 kr
Hagan