IT-Support
ITX Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye ITX-ninja på support!
Elsker du å snakke med mennesker, er løsningsorientert og har konkurranseinstinkt til å vinne i shuffleboard? Da er vi plassen for deg!
Vi er et norskeid selskap, som dag for dag tar en større markedsandel i vår bransje. I takt med vår voksende kundebase dukker det opp behov for mer teknisk styrke i vårt support-team.
For å trives i denne jobben må du være glad i å prate med mennesker både i telefon og via skriftlige kanaler som chat og e-post. Hovedarbeidsoppgaven er førstelinje-support, som vil si å håndtere alle henvendelser som kommer inn via de ulike kanalene. Stillingen kan til tider by på nøtter som må knekkes, men du skal vite at du alltid har resten av teamet i ryggen, og noen står alltid på plass for å hjelpe deg om det er noe du lurer på. Du finner raskt ut av hvem som kan svare på hva, og du vil møte løsningsorienterte kollegaer over hele linjen. Vi har en fyr som er over gjennomsnittlig morsom, resten prøver.
Det er viktig at du har teknisk forståelse som går utover det å restarte programmet for å se om det løser problemet (selv om det ofte løser problemet). Du kommer nok til å møte mange ting du aldri har vært borti før - det gjør i hvert fall de fleste av oss hver dag - men en interesse for faget gir deg motivasjonen til å finne ut av det. Om du i tillegg er god til å dokumentere det du kommer frem til ved feilsøking eller er med på utbedre eksisterende rutiner, får du jobben på flekken!
Vi gjør all utvikling av systemet in-house (noe vi er veldig stolte av), og i din stilling vil du få mulighet til å dyppe tærne i hvordan systemet er bygd opp i bakgrunnen og videreutvikle deg i den retningen du ønsker. Det å oppleve at innspill blir hørt og at du kan ta direkte del i å forbedre produktet og brukeropplevelsen skaper nok fort en følelse av eierskap innad i bedriften - og helt uavhengig av om du som regel heller er en innadvendt type, så er det nok ikke lenge til du tar deg selv i å diskutere løsninger over en kebab i lunsjen.
Selv om det er en kontorjobb med mye stillesittende arbeid foran skjermen, byr vi daglig opp til shuffleboard-turnering som vi tar på aller høyeste alvor (det er noen konkurranseinstinkt som får utspille seg, og det føres både daglig, månedlig og årlig score).
I ITX vil du få lov til å være deg selv på godt og vondt. Vi er opptatt av at de ansatte skal glede seg til en ny arbeidsdag, og du vil trives ekstra godt om du er god til å le av deg selv innimellom.
Virker stillingen interessant, men du fortsatt er litt usikker på hva annet denne stillingen inneholder enn shuffleboard-turneringer, så kommer en liten oppsummering.
Arbeidsoppgaver:
- 1.linje support og screening av feilsituasjoner
- Besvare innkommende kundehenvendelser via telefon, e-post, chat og SoMe
- Dokumentere prosesser og utarbeide veiledninger
- Leverandørkontakt og bestilling av varer
Tekniske ting som det kan være kjekt å kjenne til, men ikke et must er:
- SQL og databaser
- Erfaring/kjennskap til API
- Erfaring med teknisk telefonioppsett
Hvilken type person vi tror vil ha glede av vår stilling:
- Du har glimt i øyet, elsker å levere gode kundeopplevelser og liker å gi det lille ekstra for å gjøre kunden fornøyd.
- Du vil bidra med dine egenskaper til fellesskapet og gleder deg til å være en del av et team.
- Du er strukturert og har evnen til å prioritere og en travel arbeidsdag trives du godt med!
- Du er glad i IT og har teknisk forståelse.
- Du er gjerne fylt opp med en god dose nysgjerrighet for læring.
Tror du dette kan være stillingen for deg? Da gleder vi oss til å snakke med deg!
Om arbeidsgiveren
ITX er et ledende selskap innenfor kommunikasjonsløsninger til små og mellomstore bedrifter i Europa. ITX utvikler og leverer kommunikasjonsplattformen ITX UC som er en tjenesteportefølje som skaper synergieffekter ved å samle alle kommunikasjonskanaler i ett og samme system.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Borgeskogen 4, 3160 Stokke
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
førstelinje, kundesupport, IT Support, Kundeservice, Programvare
(1/13)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367314611
- Sist endret