Erfaren rådgiver innen GRC og Internrevisjon
BDO AS
- Frist 22.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du bidra i videreutviklingen av BDOs tjenester innen GRC og Internrevisjon?
Hvem er vi?
BDO er et selskap i sterk vekst, og med over 2000 medarbeidere ønsker vi å gjøre en positiv forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi vil være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!
BDO Consulting satser målrettet på tjenester innenfor Governance, Risk & Compliance (GRC) og Internrevisjon. Vi har en satsing som går på tvers av fagområder i vår virksomhet, som i tillegg inkluderer dedikerte team for utvalgte sektorer, herunder offentlig, bank og finans. Tjenestene inngår i teamet for Samfunns- og forretningsutvikling, som i dag består av nær 50 ansatte. Du vil imidlertid samarbeide med hele bredden av BDO Consulting, og særlig miljøet for Risk Advisory Services.
Eksempler på arbeidsoppgaver vil være internrevisjonsledelse og -gjennomføring, rådgivning innen governance, risikostyring og internkontroll, compliance- og regulatorisk rådgivning, strategi, markeds- og lønnsomhetsanalyser samt kundetilpasset opplæring og kompetansehevning innenfor områder knyttet til GRC og Internrevisjon.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
- Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle et spennende tjenesteområde i vekst.
- Du blir en del av et unikt arbeidsmiljø hvor vi har høy bevissthet rundt styrkebasert ledelse og medarbeiderutvikling.
- Du får personlig og faglig utvikling gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
- Du blir en del av et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Vi tilbyr et bredt spekter av sosiale og faglige aktiviteter, med noe for enhver. Vi tilrettelegger for at alle kan delta på en måte som passer dem.
- Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
- Utviklingsmulighetene. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess
Hvem er du?
Vi ser etter kandidater med relevant erfaring fra revisjon, internrevisjon, eller andrelinjefunksjoner (som Risikostyring eller Compliance) og rådgivning innen styringssystemer. Relevant utdanning på høyere nivå, fortrinnsvis mastergrad, er ønskelig, men vi vurderer også kandidater med annen relevant erfaring og kompetanse. Er du interessert i bruk av dataanalyse og digitale løsninger i oppgavegjennomføringen, vil denne stillingen være spennende for deg. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel om du er flink til å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også være en fordel om du har erfaring fra regulert virksomhet, for eksempel bank, kapitalforvaltning eller særlovselskap, og erfaring fra eller interesse for prosjektarbeid og/eller markedsarbeid. Vi ser etter noen som er analytisk og kvalitetsorientert, og som trives med å arbeide strukturert.
Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!
Vi verdsetter forskjeller i bakgrunn, utdanning, erfaring og perspektiver, og oppfordrer alle som tror de kan tilføre verdi til vårt team, til å søke – selv om du ikke oppfyller alle kvalifikasjonene.
Høres dette interessant ut?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.
SØKNADSFRIST: 22. september 2024
Søknader behandles konfidensielt og behandles fortløpende frem til søknadsfristen. Tiltredelse skjer etter avtale.
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Munkedamsveien 45, 0250 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Analyse, Rådgivning, Revisjon og kontroll
Nøkkelord
Governance, Risk, Risikostyring, Compliance, Internrevisjon
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367817057
- Sist endret