Kunderådgiver
Gjensidige
- Frist 22.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Kunne du tenke deg å jobbe i et miljø hvor medarbeidere trives og hvor takhøyden er stor?
Til vårt kundesenter i Fredrikstad søker vi nå etter kunderådgivere som vil være med å ta Gjensidige inn i fremtiden.
Din hverdag som kunderådgiver
Som kunderådgiver i Gjensidige jobber du med salg og rådgivning for privatsegmentet i Norge. Du vil være i kontakt med nye og eksisterende kunder over telefon, og målet ditt er å finne de riktige forsikringsløsningene for potensielle og eksisterende kunder - og sørge for at de får den informasjonen og rådgivningen som skaper trygghet.
Du vil få en grundig opplæring innen forsikringsfaget, rådgivning og salg, slik at du trygt kan opptre som selskapets ansikt utad. Stillingen innebærer høy grad av selvstendighet og ansvar. Vi må være tilgjengelige når kundene trenger oss, derfor vil stillingen innebære skiftarbeid. Men vi legger selvfølgelig til rette for at du kan planlegge din egen hverdag, ved at du kan velge de skiftene som passer deg best.
Om deg som søker
I en bransje preget av sterk konkurranse søker vi deg som trigges av å nå målene dine, liker å levere det lille ekstra og som ønsker å bidra til at Gjensidige fortsetter å være ledende i forsikringsbransjen.
Hvis du syns det høres givende ut å snakke med kunder fra hele landet. og hjelpe dem med å sikre det viktigste i livet deres, kan dette være stillingen for deg. Du har evnen til å jobbe målrettet og strukturert, har en utpreget serviceinnstilling og er opptatt av å levere høy kvalitet.
Forsikringsbransjen er stadig i endring, og det er derfor viktig at du klarer å se løsninger og at du er endringsvillig.
For oss er ikke det viktigste hva du har gjort, men hvem du er. Vi tror likevel at det vil være en fordel om du har erfaring fra salg/kundebehandling og telefon som arbeidsverktøy. Erfaring fra bank og/eller forsikring ses også på som positivt.
Som person motiveres du av å skape resultater, og trives med et fokus på salg, mersalg og gode kundeopplevelser. Videre har du et ønske om en meningsfull og samfunnsnyttig arbeidshverdag, hvor du kan bygge en karriere innen finans- og forsikringsbransjen.
Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som vil bli innhentet før en eventuell ansettelse.
Hos oss får du
Utvikle deg - Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og som legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.
Balanse mellom jobb og fritid - For å koble på og yte best mulig når det virkelig gjelder, trenger vi å koble av mellom slagene. Derfor er vi opptatt av at du skal ha rom for å være deg, og til å dyrke det som er betydningsfullt i ditt liv - hva enn det måtte være. Vi tror på fleksibilitet i arbeidshverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy.
Flere andre goder, som blant annet en spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland og aksjespareordning.
Vi holder til i flotte kontorlokaler sentralt i Fredrikstad.
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
I Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle, hvor du kan være stolt av at vi gjør mange konkrete grep for verden rundt oss.
Kundesenteret er hjertet i organisasjonen - vi er et kompetansesenter. Det er vi som sikrer at kundene våre sover trygt om natten. Vi ser etter deg som har potensiale, lyst og evner til å utvikle deg for å ta det neste steget i din karriere.
Praktisk info om prosessen:
Intervjuer vil foregår i september og oktober. Oppstart i stillingen vil være 1. februar 2025.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Roy Helge Jakobsen, (+47)93269109, roy-helge.jakobsen@gjensidige.no
Søknadsfrist: 22.09.2024
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 5
- Sted: Stortorvet 1-3, 1607 Fredrikstad
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Butikk og varehandel, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Salg
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367827460
- Sist endret