Fagleder IT-innkjøp
Fremtind
- Frist 15.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du lede IT-innkjøpene til Fremtind?
Stadig flere av IT-løsningene i Fremtind leveres gjennom sky fra tredjeparter og det er derfor ekstra viktig at anskaffelsene bidrar til forretningsmessige mål og ivaretar robusthet i den totale IT-arkitekturen. Med myndighetskrav som DORA og utkontrakteringsregler trenger vi å ha gode prosesser for etterlevelse. I stillingen som fagleder for IT-innkjøp får du en viktig rolle i å sikre at Fremtinds IT-innkjøp følger myndighetskrav samtidig som de er trygge, effektive og smidige.
I jobben leder du anskaffelser av IT-tjenester sammen med et tverrfaglig anskaffelsesteam. Du får en sentral rolle for å få på plass forbedret systemstøtte innen innkjøp samt rutiner for sporbar oppfølging av IT-anskaffelsene. En annen viktig oppgave er overordnet rapportering til ledelsen og styret om Fremtinds anskaffelser.
Som avdeling tar vi tar innkjøp og IT-sikkerhet på alvor, men vi krydrer hverdagen med litt humor. Vi tror at de beste løsningene kommer når vi involverer de som skal bruke løsningene, og det er rundt kaffeautomaten de gode idéene til forbedringer klekkes ut. Hos oss inviteres du ikke bare til en jobb, men til å bli en del av et fellesskap som verdsetter samarbeid og et godt sosialt samhold.
Vi tror du passer godt til denne stillingen hvis du vil ha oppgaver som innebærer å
- lede arbeidsgrupper for å kjøpe inn nye IT-løsninger
- delta i forbedringsarbeid som gjør innkjøpsprosessene bedre, mer effektive og smidigere
- jobbe tett med leverandørene og sørge for gode avtaler
- sørge for at ledelsen og styret har god oversikt over IT-anskaffelsene
Har du i tillegg noen av de følgende egenskapene og erfaringene:
- Bachelor- eller mastergrad innen IT, jus, økonomi, administrasjon eller tilsvarende relevant utdannelse.
- Minst 3 års erfaring fra IT-innkjøp – inkludert innkjøp av skytjenester.
- Gode IT-kunnskaper.
- Erfaring innen ledelse av mindre prosjekter/oppgaver.
- Erfaring med kontraktsarbeid og forhandlinger.
- Utmerkede kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
Vi håper du sender inn en søknad selv om du ikke oppfyller alle kravene!
De beste grunnene til å bli en del av oss er at vi:
- har rom for å være oss selv og en kultur for å ta vare på hverandre
- gir deg gode utviklingsmuligheter og rom til å utvikle deg sammen med dyktige kollegaer
- er nysgjerrige på teknologi, og satser på tek-miljøet vårt
- har gode forsikrings- og pensjonsordninger, og gunstige lånebetingelser
- har en egen kulturambassade som inviterer til sosiale sammenkomster og bidrar til at vi har det gøy sammen
- tilbyr fleksibelt arbeidssted med mulighet for å jobbe på hjemmekontor når det passer ut ifra arbeidsoppgaver
- har et mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø
- har lokaler som er tilrettelagt for ansatte med redusert funksjonsevne
Lurer du på noe?
Ta gjerne kontakt med Carl Anton Stenling for en uformell prat. Telefon 412 51 000 eller e-post carl.anton.stenling@fremtind.no.
Søk, da vel – det er enkelt!
Det er enkelt å søke på jobb hos oss. Svar på spørsmål i søknadsskjemaet og laste opp CV-en din.
Hvis du blir vår nye kollega, må vi forsikre oss om at opplysningene i CV-en din stemmer. Da gjør vi en bakgrunnssjekk, etter at vi har fått samtykke fra deg.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Hammersborggata 8, 0181 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Anskaffelser, Innkjøp, IT-innkjøp, Kontraktering, Compliance
(1/3)
meta.heading
- FINN-kode 367832670
- Sist endret