Servicerådgiver
Porsche Center Gardermoen
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Servicerådgiver - Porsche Center Gardermoen
I Porsche handler mye om å realisere drømmer for våre kunder!
Når drømmebilen da må innom verkstedet er det særdeles viktig at alle forberedelser er gjort og at alt er klart slik at tiden på verkstedet blir kortest mulig for kunden. Drømmen skal raskest mulig ut på veien igjen!
I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne en superhyggelig, strukturert og pliktoppfyllende Servicerådgiver som vil jobbe for Porsche Center Gardermoen.
Vår ambisjon og mål er kundeopplevelse i verdensklasse og Servicerådgiverene våre har en svært sentral rolle i dette arbeidet.
Vi har de beste kundene og for at vi skal klare å levere kundeopplevelse i verdensklasse, må alle systemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holde det de lover, men fremfor alt dette er det menneskene inne på selve Porsche Centeret som er den avgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse i verdensklasse!
I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt på best mulig.
HVORFOR JOBBE HOS OSS?
Rette kandidat kan selvsagt forvente seg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt byr vi på særdeles hyggelige kolleger og kunder i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere fremragende kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:
- En selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen
- Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største, mest verdifulle og spennende merkevarer
VÅR IDEALKANDIDAT
Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:
- Utadvendt og imøtekommende
- Oppriktig engasjert i kunde
- Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
- Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
- Stor arbeidskapasitet
- Positiv og samarbeidsvillig
- Nøyaktig og pliktoppfyllende
- Gode kommunikasjonsevner
- Samvittighetsfull og leverer alltid det som loves
ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER
Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. Serviceplanlegger har ansvaret for at kundens opplevelse med verkstedet er i verdensklasse, herunder blant annet:
- ansvarlig for oppfølging av kunder som har bestilt verkstedoppdrag
- være ansvarlig for mekanikere og teknikernes komplette og korrekte utførelse av reparasjonsordrer i overensstemmelse med Porsches retningslinjer, serviceprosess og bestemmelser.
- sikre effektiv informasjonsflyt internt og til kunde
- bygge arbeidsordre i vårt DMS med korrekt tidsangivelse, arbeidsoperasjoner og nødvendige deler
- besvare henvendelser fra kunder som ønsker status på bil som er under arbeid
- kontakte kunder i forbindelse med mersalg, informasjon om satus og avklare videre fremdrift
- koordinere eget tekniker- team og sikre god dialog og samhandling og at planlagte jobber blir utført i henhold til plan
- fakturering av jobber
- Stedfortreder for delelager (ved ferie utvikling/sykdom)
NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER:
- Relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk
- Teknisk bakgrunn eller grunnleggende teknisk forståelse
- Minimum 3-5 års relevant arbeidserfaring
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
- God IT kompetanse, herunder gode ferdigheter innen Microsoft Excel, Power Point og Word
- Rette kandidat er svært kundeorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i sitt arbeid
- Plettfri vandel og førerkort klasse B
- Erfaring fra delelager er også ett stort pluss (ikke ett krav)
Stillingen rapporterer til Servicesjef
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med servicesjef Marius karlstad.
- Sektor: Privat
- Sted: Maren Furulunds vei 4, 2060 Gardermoen
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundebehandler, kundeservice på telefon
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367964174
- Sist endret