Kundekonsulent
Voice Norge
- Frist 09.september
- Ansettelsesform Fast
Er du engasjert og serviceorientert? Voice Norge leter etter deg som vår nye Kundekonsulent!
Vi i Voice Norge søker nå en engasjert og dyktig Kundekonsulent som kan bidra til å styrke vår kundeservice, med et spesielt fokus på Wholesale/B2B.
Som Kundekonsulent vil du være en nøkkelperson i vårt kundeserviceteam, med ansvar for å håndtere kundehenvendelser via telefon, e-post og chat. Du vil jobbe aktivt for å sikre at våre kunder får den støtten de trenger, bidra til å skape positive opplevelser som bygger langsiktige relasjoner, samt følge opp nettbestillinger og sikre at kunden mottar riktig informasjon. Vi ser for oss at du vedlikeholder og følger opp bilder, produkter og priser i den digitale produktkatalogen for å sikre at vi kan levere på etterspørselen som kommer fra våre kunder.
Vi ønsker alltid å bli bedre og ser etter deg som kan identifisere og foreslå forbedringer i våre kundeserviceprosesser for å øke effektiviteten og kundeopplevelsen.
Dette er en bred stilling med mulighet for mye læring og utvikling. Vi ser helst at du har minimum 1 års erfaring fra kundeservice og har du i tillegg erfaring fra klesbransjen er det en fordel.
Vi ser etter deg som er:
- Serviceorientert: Du brenner for å hjelpe andre og er opptatt av å levere enestående kundeservice og trives med å oppnå et godt salg.
- En god kommunikator: Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk både muntlig og skriftlig, med evne til å formidle informasjon tydelig og effektivt
- Løsningsorientert: Du evner å finne løsninger raskt og effektivt, selv under press
- Teknisk og har god systemforståelse: Gode tekniske ferdigheter, med evne til raskt å sette deg inn i nye systemer og teknologier
- Selvstendig: Du kan jobbe selvstendig, ta initiativ og drive egne prosjekter fremover
- Organisert: Evne til å strukturere arbeidshverdagen, spesielt i hektiske perioder, og håndtere flere oppgaver samtidig. Du er flink til å prioritere og finne gode løsninger
- Fleksibel: Villighet til å arbeide i helger ved behov, spesielt i travle perioder
Vi tilbyr:
- En utfordrende og spennende rolle i et selskap som verdsetter kundetilfredshet
- Mulighet for personlig og faglig utvikling
- Et støttende og dynamisk arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
- Konkurransedyktige betingelser
Mangfold er en styrke, og vi ønsker oss medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver. Vi oppfordrer alle kandidater med oppgitte kvalifikasjoner til å søke.
Er dette ditt neste karrieresteg? Søk i dag!
Om arbeidsgiveren
VOICE har en helintegrert verdikjede og designer selv kolleksjoner for 13 egne merkevarer, som utgjør 90 % av selskapets totale omsetning. Spydspissen er Jean Paul merket, som er Norges største klesmerkevare med salg ut av butikk på mer enn 700 millioner kroner. I tillegg utvikler VOICE merkevarene Va Vite, Henry Choice, Mario Conti, Marie Philippe, Blu, Redford, Donna, Mr. Capuchin, Wos Not Wos, Alvo, Mellowfield og Vesbar.
Vi ønsker å bli kundens førstevalg, og samtidig være en ansvarlig arbeidsgiver i et kreativt selskap. Sammen er vi mye sterkere enn vi er en og en. Sammen er vi et TEAM som kan skape magi. Et team som i alt vi gjør ønsker å være tydelige, engasjerte, ansvarlige og kommersielle. Et verdisett som gjør oss i stand til å skape fantastiske, varige resultater.
- Sektor: Privat
- Sted: Pontoppidans gate 7, 0462 Oslo
- Bransje: Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeservice, konsulent, mote, netthandel
Annonseinformasjon
- FINN-kode 367972915
- Sist endret