Junior Service Desk Agent
Inspera AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Har du interesse for EdTech og ønsker en deltidsjobb?
Inspera søker deg som har passion for teknologi, er nysgjerrig, liker å knekke nøtter, og som jobber og kommuniserer godt med andre.
Synes du i tillegg det ville være spennende å jobbe med applikasjonssupport i et selskap som prøver å erobre verden, da tenker vi at du kan passe perfekt som vår neste Service Desk Agent.
Om jobben
Som Service Desk Agent i Inspera får du muligheten til å jobbe med verdens ledende utdanningsinstitusjoner.
Du blir en del av et internasjonalt og voksende Support Team, og sammen med dyktige og hyggelige kollegaer i hele Inspera vil du bidra til at kunder og partnere får mest mulig ut av våre tjenester og produkter.
Som Service Desk Agent vil du være kundenes viktigste kontaktpunkt i Inspera. Du vil lykkes i jobben når kundene har fått den hjelpen de trenger - enten det er raske svar til enkle spørsmål, bestillinger som skal leveres, eller kompliserte problemstillinger som krever tid for å forstå og tid for å løse.
Det meste av kommunikasjonen med kundene gjøres skriftlig, men du må også like å kommunisere direkte med både kunder og kolleger.
Stillingen er en deltidsstilling på 60% med mulighet for mer i perioder. Du vil inngå i en vaktordning som dekker hverdager mellom 07:30 og 18:00. Unntaksvis vil jobb på ettermiddag/kveld/helg måtte påregnes.
Arbeidsoppgaver
- Mottak, gjenskaping, kategorisering, prioritering og tilbakemelding på kundehenvendelser
- Løse saker selv eller sammen med kolleger i Support-teamet
- Aktivt lede problemløsning gjennom involvering av kunder og ulike team i Inspera
- Holde deg løpende oppdatert om endringer og utvidelser av Inspera's produktportefølje
- Skaffe deg god forståelse om hvordan våre kunder oppfatter og bruker våre produkter og tjenester
- Bidra til å utvikle læringsressurser som gjør kundene mer selvhjulpne.
Om deg
Vi tror ikke det finnes en perfekt Service Desk Agent. Derimot vil vi hevde at det finnes mange som kan bli et ganske perfekt medlem av vårt Service Desk Team.
Du må:
- være en alright person som andre trives å jobbe sammen med
- være flink til å dele og finne glede i å hjelpe andre
- være interessert i teknologi
- like å gå i dybden for virkelig å forstå problemet og finne den beste løsningen
- være proaktiv og ta ansvar
- kunne kommunisere godt skriftlig og muntlig på både engelsk og norsk
- jobbe strukturert og få ting gjort
Du trenger ikke høyere utdanning eller å ha jobbet med support tidligere, men du må ha en sterk motivasjon for å bli god i jobben.
Om arbeidsgiveren
Inspera er en ledende internasjonal leverandør av digitale vurderingsløsninger for offentlige og private utdanningsinstitusjoner og aktører. Vi tilbyr den mest innovative, pålitelige og sikre tjenesten tilgjengelig for å gjennomføre online tester og eksamener.
Inspera er i sterk vekst både nasjonalt og internasjonalt, og du vil bli en del av et uformelt, engasjert, utviklende og inkluderende miljø med mye godt humør.
Hos Inspera vil du få
- Mulighet til å videreutvikle dine teknologi-ferdigheter
- Mulighet til videre karrieremuligheter i Inspera
- En variert stilling i et uformelt, spennende og internasjonalt arbeidsmiljø
- Arbeide med anerkjente læringsinstitusjoner over hele verden
- Sosiale aktiviteter
- Stor grad av fleksibilitet og mulighet til å påvirke beslutninger
- Tett og god veiledning
- Sentral beliggenhet i Oslo, med kort vei til offentlig kommunikasjon.
Ta kontakt hvis du er usikker på om akkurat du kan passe som Service Desk Agent i Inspera. Ring eller send en epost til Johanne Smestad, Head of Service Delivery and Support
Søknadsfrist: Snarest. Søknader vurderes fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Tjuvholmen Allé 3, 0255 Oslo
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
support, kundeservice, it helpdesk, it servicedesk, edtech
meta.heading
- FINN-kode 367981010
- Sist endret