Administrativ leder
GRØTEIG AS
- Frist Fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Administrativ leder med engasjement for HR og HMS – Er det deg vi leter etter?
Administrativ leder til veletablert anleggsgartner bedrift
Vi søker en erfaren og engasjert administrativ leder som vil ha ansvar for å sikre en effektiv drift og spille en nøkkelrolle i selskapets vekst og utvikling. Du vil ha ansvar for å koordinere administrative oppgaver, forbedre interne prosesser, og bidra til et positivt arbeidsmiljø. Våre medarbeideres trivsel og utvikling er viktig for oss og dersom du har erfaring innen HR og HMS i tillegg til administrasjon vil vi gjerne høre fra deg!
Ansvarsområder:
- Overordnet ansvar for den daglige administrative driften.
- HR-funksjoner som rekruttering, personaladministrasjon og opplæring.
- Overordnet ansvar for HMS og kvalitetsarbeid.
- Planlegge og følge opp interne prosesser for å sikre effektiv prosjektgjennomføring for våre fagarbeidere.
- Vedlikeholde og forbedre interne rutiner og systemer for å sikre optimal ressursutnyttelse.
- Overordnet ansvar for struktur og samhandling i våre IT-systemer og verktøyer.
- Selskapets markedsføring som firmapresentasjoner, profilartikler, nettsider og sosiale medier
- Administrative innkjøp.
- Utarbeide retning for selskapets miljø og bærekraftsarbeid
- Bistå i organiseringen av møter og bedriftsarrangementer.
Vi tror du har:
- Relevant høyere utdanning innen administrasjon, økonomi eller ledelse. Erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Flere års erfaring fra en lignende rolle, gjerne fra en prosjektorientert virksomhet.
- Sterke kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.
- Erfaring med HR, personal og HMS.
- IT-forståelse og erfaring med administrative systemer.
- God struktur og evnen til å prioritere og håndtere flere ulike oppgaver i en hektisk arbeidshverdag.
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende rolle i et selskap i vekst.
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
- En arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer.
- Fleksibilitet og muligheter for å påvirke og utvikle selskapet og egen stilling.
Søknadsprosess:
For ytterligere informasjon, ta kontakt med Lisbeth H. Holen eller Anne Røkenes hos Skagerak Consulting.
Alle henvendelser behandles konfidensielt og vi spør aldri om personnummer ID.
Søknader og CV’er kan sendes via vår søknadslenke. Vi gjennomfører intervjuer fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Vi tilbyr tjenester knyttet til opparbeidelse, drift og vedlikehold av uteområder, grunn- og terrengarbeider.
Våre kunder er privatpersoner, borettslag, næringsliv, kommuner og offentlige institusjoner.
Vi er lokalisert på Nykirke utenfor Horten i egnede lokaler, med en godt tilpasset og moderne bil-, utstyr og maskinpark
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Kopstadveien 19B, 3180 Nykirke
- Bransje: Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: HMS, HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon
Nøkkelord
Administrasjon, HR, Økonomisk bærekraft, HMS, Kvalitetsadministrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 368453465
- Sist endret