Funksjonell arkitekt
Posten Bring AS
- Frist 30.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Trives du i grenseland mellom teknologi, løsningsutvikling og forretningsutvikling?
Trives du i grenseland mellom teknologi, løsningsutvikling og forretningsutvikling? Ønsker du å bidra til å realisere fremtidsrettede løsninger for et innovativt konsern? Da er du kanskje vår neste kollega!
Posten er et av Norges eldste selskaper og kan vise til en unik omstillingsevne gjennom vår 377 år lange historie. Som konsern har vi som mål å være kundens førstevalg, ledende på teknologi og innovasjon og best på bærekraftig utvikling. Dette understøttes av at vi de siste årene har vunnet flere innovasjons- og klimapriser. I Posten og Bring har vi tro på at å jobbe i smidige, selvstendige team gir bedre løsninger og mer fornøyde medarbeidere.
Den tverrfaglige avdelingen Avtale- og Prisverktøy har ansvar for flere egenutviklede løsninger som er kritiske for konsernet og som det er sterkt fokus på å videreutvikle. Prismotor er en løsning for prising av konsernets tjenester samt forvaltning av listepriser og kundeavtaler/-priser. Avdelingen har høye ambisjoner for løsningen og søker nå en funksjonell arkitekt som kan innta en viktig rolle i utviklingsarbeidet framover. Du vil få mulighet til å sette et tydelig avtrykk på avdelingen og løsningene med din kompetanse og interesser.
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
- Samhandle med produkteier, utviklere, forvaltere av omkringliggende systemer og brukere/interessenter for å definere riktige utviklingstiltak
- Delta i prosjekter og gjennomføre utviklingstiltak i tett samarbeid med ulike interessenter og utviklingsteamet
- Bistå produkteier i adminstrasjon av løsningen samt med å vedlikeholde og styre backlog
- Generelt bidra til å forbedre løsningen, effektivisere utviklingsarbeidet og sikre at enheten og konsernet når målene sine
Vi ser etter deg som har:
- Mastergrad innen økonomi, IT, teknologifag eller lignende. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell bakgrunn.
- Erfaring i lignende roller
- Erfaring med digital produktutvikling og smidig utviklingsmetodikk
- Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
- Gjerne også logistikkerfaring og -kompetanse
- God skriftlig og muntlig formidlingsevne på minst ett nordisk språk samt engelsk, da disse brukes i arbeidshverdagen
For å trives i denne rollen ser vi etter deg som er strukturert, selvgående og initiativrik. Du har gode analytiske evner og et ønske om å forstå helheten i virksomheten. Det er viktig å trives med stor variasjon i arbeidsoppgaver, og en hverdag preget av arbeid på tvers av en stor organisasjon. Sist, men absolutt ikke minst, deler du våre verdier; tar ansvar, spiller på lag og vil mer.
Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte leder Ole-Jacob Beck på tlf +47 95 02 02 29 eller epost ole-jacob.beck@posten.no. Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen, kontakt ansvarlig rekrutterer Ida Olsen Rognstad via e-post: ida.olsen.rognstad@posten.no.
Søknadsfrist 30. september.
Mangfoldet i Posten Bring er vår styrke, og vi mener forskjellighet blant medarbeidere er nøkkelen til nytenkning og innovasjon. Vi ønsker oss derfor et stort mangfold blant søkere.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater via vår samarbeidspartner Semac AS, www.semac.no.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Biskop Gunnerus gate 14a, 0185 Oslo
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Ingeniør, Systemarkitekt, Utvikler (generell)
Nøkkelord
arkitekt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 368461539
- Sist endret